Evropa - 8.Kapitola

Evropa - 8.Kapitola

Anotace: Já tu holku naprosto nechápu!!!

Evropa

"Seš si jistá že půjdou zrovna tudy?" zeptala se už snad po sté Alice.
"No protože jsme šli mezi prvními a oni ještě nešly tak ano, protože by se přece jinak nedostali so kajut." osvětlila jsem jí situaci.
No ted´ abych vám přiblížila situaci : Já a Alice se krčíme blízko klučičích kajut abychom ty tři náhodou potkali.
Alice se ale nedá : "Už tady stojíme nejmín´ půl hodiny a nic už začí..."
"Baf" ozve se za námi pobaveně.
"ÁÁÁ" vyjekneme obě a otočíme se kdo nás tak vyděsil. A hádejte třikrá kdo to byl. Edward, Emmett a Jasper si nás pobaveně měří.
"Co – co tady děláte???" vykoktám překvapeně.
"My co tady děláte vy?" zeptá se Jasper.
"Co je TOBĚ do toho!!!" vyjede na něj Alice. Ti tři koukají jako by jim ulítli včeli a já na tom sem asi hodně podobně páni co to do ní vjelo?
Alice se otočí koukne na mě a zeptáse už milým hlasem : "Jdeme Bell?"
"Jo jasně" řeknu pořát ještě trochu vyjeveně.
"Co to bylo?" zeptám se když jsme vešli do naší kajuty.
"Co?"
"Nedělej že nevíš!" vyjedu na ni podrážsěně.
"No" posadí se na svoji postel a naznačí abyc si k ní přisedla.
"Víš neřekla jsem ti celou pravdu" řekne a sklopí hlavu.
"Pravdu?" tu holku naprosto nechápu!!!
"No dobře víš jak jsem ti říkala že jsem se do něj zamilovala na první pohled?"
Přikývla jsem.
"Tak to nebyla úplně pravda. Ti tři spolu kamarádili už dávno před tím než nastoupili na tuhle školu. No a jednou když mi bylo asi tak 11 tak k nám Jasper přijel na prázdniny a já v tu dobu byla strašně tlustá. No a Jasper mě bud´ to ignoroval nebo mi říkal že jsem ošklivá, tlustá a já nevím co ještě. Když jsem sem přišla a viděla ho tak jsm se do něj zamilovala a to i přes to co mi řekl. Protože se změnil už to není ten nafukanec a je milej … teda co sem slyšela. No a když jsem ho slyšela promluvit všechno se mi vybavilo"
"Páni proč jsi mi to neřekla?" zeptala jsem se zvědavě.
"Já sama nevím. Ale jedno vím jistě" odvělila.
"A to?" zeptala jsem se nedočkavě.
"Nepoznal mě"
"Co?" podívala jsem se na ni nechápavě.
"No Jasper mě nepoznal vím to jistě"
"A?" přád jsem nechápala.
"No já prostě nechci aby ve mně viděl zase tu tlustou a ošklivou holku" zafn´ukala.
"Neboj určitě neuvidí" chlácholivě jsem ji vzala za ramena.
"Vážně?" zeptala se s nadějí.
"Utčitě ale ted´ti musíme trochu napravi reputaci." usmála jsem se na ni.
"Cože?" vyjeveně na mě koukala.
"No to jak si na něj vyjela" vysvětlila jsem.
"Jo aha … a co stím uděláme" zaptala se.
"Neboj na něco příjdeme" usmála jsem se.
***Pokračování píště***
Autor ChrisTea, 13.03.2009
Přečteno 275x
Tipy 3
Poslední tipující: Annie the wolf, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí