Smolařka

Smolařka

Anotace: Další pokračování předešlého dílu s názvem Mrcha, doufám že se bude líbit, protože se Mirce trochu zhatí plány...

Smolařka

Nedočkavě jsem přešlapovala před naším místem srazu a čekala odkud se vynoří. Byl to pro mě horor, protože jsem nerada na někoho čekala já, vždycky všichni čekali na mě a teď to bylo obráceně. Konečně jsem ho po půl hodině uviděla jak přichází s nějakými deskami v ruce s pusou od ucha k uchu. „Omluvám se za zpoždění, ale může za to dopravní podnik, takže tam si polož stížnost, pokud chceš nějakou předložit“ uzemní mě ještě než stačím něco říct. Proto upustím ze svých výčitek a začnu se smát. „Dobrá tak pro jednou to necháme být, ale teď mi řekni kam vyrazíme?“ Oba se shodneme, že počasí není zrovna na vysedávání na lavičce v parku a proto zamíříme do kavárny, abychom se zahřáli.
Mě osobně v té kavárně znají, takže dostaneme protekční stůl hezky v ústraní a objednáme si výborný čaj. Jakmile nám ho donesou donutí mě moje zvědavost se zeptat co to sebou táhne za desky. Patrik se usměje a začne je po stranách rozvazovat. „Neřekl jsem ti všechno, taky rád kreslím a proto bych si tě chtěl namalovat, než pojedu do Brna“ oznámí mi s úsměvem. Horký čaj, který jsem právě usrkávala mi popálí jazyk a ještě se s ním málem zadusím. „Tak na to zapomeň, protože já jsem se ani nefotila na maturitní tablo. Nejsme fotogenická ani nic podobného“ odmítnu ho rázně. Když chce odporovat zacpu mu pusu dortíkem a takže se začne dusit pro změnu on. Nenechá si to líbit a začne mi to vracet plnými doušky, takže po chvilce mám celou objednanou rakvičku se šlehačkou rozpatlanou po obličeji. Jako první navrhnu smír a on s radostí přijme. Chci si otřít tu spoušť ubrouskem, ale to zase zastaví on mě a šlehačku mi jazykem slízne. Někde uvnitř mě se něco stane a cítím se naprosto jinak. Proto se začneme čistit navzájem a během chvilky je z toho taková hra jazyků, že nebýt malého soukromí asi bych se nechala zlákat i k něčemu intimnějšímu. Je na tom podobně, když mi položí ruku na svůj poklopec.
Strávíme spolu celé odpoledne a dokonce ho jdu doprovodit domů, protože dnes ho veze do školy pan otec. Nechce se mi však ani trochu loučit a čekat celý týden až přijede, jenže jinak to nejde. Proto mu podám u branky ruku a slíbím mu alespoň jednu zprávu na každý den. Sám ale dobře ví, že jich bude víc než jedna.
Nikdy jsem nečekala co s člověkem může udělat někdo druhý. Učení mi jde samo a moje každodenní čtyřhodinové učení se postupně krátí až na jednu hodinu denně. To všechno je jen kvůli mému dopingu a to jsou zprávy od Patrika. Nemůžu se dočkat, až mi zítra přijede a já s ním budu trávit celý dlouhý víkend. Jsem tak šťastná, že si prozpěvuji při vaření což dokonale šokuje Renatu, která se vrátila s Kryštůfkem z nemocnice. „Neleze na tebe něco“ zeptá se když připravuje sunar a pozoruje mě koutkem oka. „Možná něco jo“ začnu dělat tajemnou a dál si prozpěvuji písničku kterou právě hrají v rádiu. Jen si poklepe na čelo a vede si dál svou. „Jestli se chystáš rozbourat vztah Milady a Erika tak by jsi měla uvažovat. Pokud podvádí jí s tebou tak si najde někoho i až bude s tebou“ začne mě upozorňovat. Musím se tomu zasmát, protože ona si myslí že je to všechno kvůli Erikovi. „Milá sestřičko, můžeš zase klidně spát já totiž o Erika ani trochu zájem nemám a rozhodla jsem se že už v životě se po něm a ni neohlédnu. Počkej si do zítra a já ti představím toho kdo mi způsobil moje zatmění mozku.“ Je vidět jak si Renata oddechne, kvůli Erikovi jsme se už tolikrát pohádali.
Konečně je pátek pomyslím si když si žehlím svoje do pasu dlouhé černé vlasy. Musím se totiž připravit, abych se Patrikovi líbila. Ten kluk se mnou mává jako blázen a jsem schopná se snad i zamilovat, vlastně to už dávno jsem. Vyrazím dokonce i o půl hodiny dříve na zastávku, aby mi náhodou neproklouznul i když tedy ví, že budu čekat. Jenže člověk nikdy neví co se může stát. Lituji toho však jakmile z prvního autobusu vyleze Erik a začne se na mě culit. Po tom incidentu minulý týden jsem mu neodepsala ani na jednu erotickou zprávu, prostě nebyl čas no. „Koukám, že jsi neplýtvala zprávami a přišla rovnou na věc co?“ zeptá se a chce mě obejmout. Zase mu ruce schovám za záda a uklidním ho. „Víš co dej si odchod jo. Nečekám tady na tebe, ale na mého přítele a prosím tě nepiš mi ty zprávy docela mi to zabírá zbytečně místo v mobilu.“ Erik na mě kouká jako puk a je vidět jak začíná pěnit. „Jak chceš, vybrala jsi si sama. Takže tohle bylo tvoje poslední slovo“ zeptá se ještě naposledy. Jen kývnu hlavou a rozhlédnu se jestli někde nejde Patrik. „Tak čau“ dodá a odejde. Jen si z hluboko oddechnu a jsme ráda, že to mám konečně za sebou.
Patrik přijede pozdějším spojem a pořád dokola se mi omlouvá, jenže to mě nezajímá a proto ho chytnu za límec a přitáhnu k sobě. Pochopí to hned a pevně mě obejme, nedbajíc na tašku která mu spadne do hromady sněhu. „Tohle bylo nejhezčí přivítání po těch dvou rokách co z Brna dojíždím“ usměje se a chytne mě za ruku. Vede si mě k nim domů, prý mě chce představit jeho rodičům. Sice mi to přijde dost brzo, ale nakonec souhlasím. Jediné štěstí je že jsem se upravovala a proto nejdu jako nějaká šmudla.
Jejich dům je velký a asi bych se tam ztratila. Oproti našemu bytu s dvěma pokoji kuchyní a koupelnou je to hrad. Jsem ale celá nervózní a bojím se že něco popletu. Patrik mě proto chytne okolo pasu a zavede do obývacího pokoje kde čeká jeho maminka. „Dobrý den“ pozdravím zdvořile. Paní tak okolo čtyřiceti let se postaví a přestaví se mi. „Dobrý den, jsem Patrikova maminka“ usměje se. Mám z toho dobrý pocit, protože to nebyl nucený smích a lépe se mi tím pádem dýchá. Posadí nás ke stolu a začne nabízet nejrůznější laskominy. Patrik se po všech zákuscích vrhne a já si vezmu jen rakvičku a jím ji celou dobu co jsem na návštěvě. Prostě jsem totálně spoutaná a mám stažené hrdlo. „Prý také studujete“ začne se mě vyptávat. Proto se zděsím, že přišel na řadu seznamovací dotazník. „Ano studuji prvním rokem vysokou školu ekonomickou“ odpovím zdvořile. Paní se rozzáří oči a začne mi vyprávět o svém studiu na téže škole. Prý jestli mám ty stejné profesory a na milion dalších věcí. Jen tiše přikyvuji a sem tam něco dodám, ale jsem ráda že jsme našli společné téma.
V pět večer se konečně zvedneme a rozhodneme se přestěhovat k nám. Paní Krčková tedy protestuje a nechce Patrika pustit, jenže ten se nedá a společně semnou odejde. „Doufám, že tě mamka moc neštvala“ zajímá se cestou. „Kdepak je fajn a alespoň mám první polovičku seznamování za sebou“ usměji se. Za to si vysloužím velkou pusu a zapojíme se do líbání tak, že nám málem ujede tramvaj.
Teď je to na Patrikovi aby se seznámil s mojí sestrou a proto jako praví kavalír koupí sestře kytku, i když protestuji. Renata je z něj naprosto hotová a stále se usmívá, až mi to chvilkami vadí a nenápadně ji pod stolem občas nakopnu. Jemu zase imponuje Kryštof a takže zůstanu pěkně na ocet a docela mě to štve. Přivedla jsem si ho k sobě a on si hraje s dítětem mojí sestry. Všimne si toho po chvilce a začne se starat co se mi stalo. Když mu to řeknu jak žárlím, začne se tomu smát a dá mi pusou najevo na kom mu záleží. Díky bohu jsem se s Renatou domluvila a ona slíbila opustit na víkend byt. Odjíždí prý z Michalem někam na chatu tak jsem zvědavá jak zase dopadne. Ovšem hlavní co mě zajímá jakmile opustí byt je Patrik a myslím, že je to oboustranné. Okamžitě padneme do postele a začneme se mazlit. Jsme jako blázni a naprosto dokonale se to vyvíjí. I při svlékání se pobavíme, protože si oba vzpomene na naše druhé setkání jak přišel nečekaně a já mu otevřela jen v kalhotkách a dost se pobavíme. Než se však začneme milovat zeptá se mě na dost záludnou otázku. „Doufám, že to teď nebereš jako hru a tímhle to neskončí, protože já tě mám asi rád“ přizná se. Přitáhnu si ho k sobě a zašeptám. „Neboj se to se nestane. Já tě mám totiž asi taky ráda“ přiznám a to vlastně i sama sobě. To mu stačí a proto si mě k sobě opět přitáhne a jemně od mě vstoupí. Projede mnou vlna vzrušení a začnu se sama pohybovat. Tak moc ho chci a toužím po něm. Po chvilce je po všem, ale jsme naprosto nabitá emocemi a zhluboka oddechuji. „Promiň bylo toho na mě moc“ omluví se a začne mě hladit po těle. „Není zač se omlouvat“ chytnu jeho ruku a dám mu do dlaně pusu. On najednou vyskočí a odběhne do obývacího pokoje. Divím se co zase blbne a když se objeví se skicákem zalezu po hlavu do peřin. „Nezkoušej to, tohle ti nedovolím. Vážně to nemám ráda a i když mám ráda tebe neudělám to“ odmítnu ho znovu. Chvilku mě přesvědčuje a poté to zdá s tím, že to stejně jednou udělám. Nevím kde bere tu jistotu. Přilehne si tedy ke mně a já si vzpomenu na dárek pro něho, takže uteču tentokrát já. „Kam jdeš“ křičí zamnou z pokoje. „Vydrž“ odbudu ho a hrabu krabičku s řetízkem. Ten mu položím na bříško a usměji se. „Co to je“ zasměje se a vezme ho do ruky. „TO jsi neměla, já pro tebe nic nemám sakra“ začne se rozčilovat. Uklidím ho a nechci po něm nic, protože to on je můj dáreček a proto to zpečetíme dalším žhavím milováním, tentokrát však delším a silnějším.
Z postele nás vyžene až hlad a protože mám od Patrika slíbenou večeři nechám ho v kuchyni samotného a jdu se vykoupat. Bohužel mi to opět přeruší zvonek u dveří a proto si zalezu do županu a jdu otevřít. Přede dveřmi stojí naštvaná Milada a aniž bych něco řekla vrhne se na mě. „Ty děvko jedna, jak jsi mohla takhle lhát a podvádět mě. To si říkáš kamarádka“ křičí jako zběsilá a strká mě do bytu. Její křik přiláká Patrika, který ji ode mě odtrhne. „Co to děláš“ začne na ní křičet. Ona se upraví a podívá se na mě zlým pohledem. „Přišla jsem si něco vyřídit tady s Mirkou. Copak ty jsi její nová oběť. Dej si pozor spí s jiným klukem, s mým klukem“ upozorní ho a usměje se. Vím že se to muselo jednou provalit, ale proč zrovna teď sakra. Patrik se podiví a vystrčí ji ze dveří. Nenechá se a vrátí se zpět. „Doufám, že za to jak jsi svedla Erika zaplatíš ty mrcho“ popřeje mi a odejde. Zůstanu sedět na zemi a z očí mi tečou slzy. Patrik mi je začne otírat a vyptávat se. „CO se to dělo prosím tě?“ Nemám sílu mu něco říkat a proto se seberu a odejdu do kuchyně, kde si cvaknu z flašky kterou má pro horší časy schovanou Renata. Pak jsem teprve schopna slova. „To byla moje kamaráda, tedy teď už bývalá“ oznámím mu a rozbrečím se naplno, protože mu musím prozradit proč tak vyváděla. „Víš jak jsi mě viděl s tím klukem v tom skladu“ řeknu tiše a podívám se na něj zpytavě. Patrikovi to dojde ihned a zamračí se. „To byl její kluk viď?“ dodá. Během chvilky je sbalený a rozhodnutý odejít. „Mrzí mě to, nemělo se to provalit teď. To že přišla bylo chyba“ snažím se omluvit. On si strhne řetízek z krku a hodí mi ho pod nohy. „Jsi hnusná a já už tě nikdy nechci vidět a nesnaž se svádět chybu na ostatní, protože chyba byla že jsi s ním spala. Jak jsi mohla být tak podlá a spát s klukem svojí kamarádky a to za jejími zády. A nechci si ani domyslet, kolikrát jsi sním spala když jsem tu teď nebyl co?“ Chci protestovat, ale nenechá si nic vysvětlit a vypálí jako raketa. V tu chvíli pocítím takovou slabost, že se musím zase posadit na zem a ani nestíhám slzy polykat jak se mi derou z očí a nejdou zastavit. Vezmu do ruky ten řetízek a položím si ho k srdci, to byl hodně rychlý konec....
Autor Pidulinka, 02.04.2009
Přečteno 371x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Už se nemůžu dočkat pokračování :-)

02.04.2009 13:53:00 | akrim84

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí