Království za lásku

Království za lásku

Anotace: Jedna z mých povídek, spíše je to romantická pohádka.

Království za lásku



T

ento příběh se odehrál před dávnými časy.
Bylo jedno překrásné království ve kterém vládla královna Sára. Byla to velmi moudrá a na svůj věk i velmi krásná panovnice. Musela vládnout už 5 let, od té doby co její manžel zemřel. Vedle panování také vychovávala své dvě dcery starší Karin a mladší Lily. Obě dvě byli velmi překrásné. Starší dcera měla dlouhé černé vlasy a hnědé oči. Velmi dbala o svůj vzhled a nikdy by nevyšla ze své komnaty neupravená. Lily byla pravý opak. Měla dlouhé hnědé vlasy, které si nejčastěji zaplétala do copu a zelené oči. V jejím pokoji byste sotva našli něco jako hřeben o rtěnce a dalších podobných věci nemluvě. Milovala jízdu na koni a dokonce se tajně učila zacházet se zbraněmi. Byla to velmi dobrá bojovnice, ale nikdo, kromě jejího učitele to nevěděl.
V den Karininých 20 narozenin si obě dvě královna Sára zavolala. Když se obě dvě dostavili a posadili se, začala královna mluvit.
,,Musím se vám s něčím svěřit. Když jste byli malé, učinili jsme s králem Edwardem dohodu. Ta dohoda zněla, že jedná z vás si vezme v budoucnu jednoho z jeho dvou synu. Ideální by bylo kdyby si každá vzala jednoho, ale to se asi nestane.“ Upřela hrozivý výraz na Lily a pokračovala dál.
,, Takže pojedete obě dvě do jejich království a tam se rozhodne.“
,,To nemůžeš myslet vážně mami!“ promluvila Lily.
,,Ano, myslím to vážně.!“ Řekla ledově královna.
,,Víš co se o nich povídá?! Starší princ David je krutý a nelítostný a jeho manželka bude určitě trpět. Nic jiného než války, území a moc ho nezajímá.
A ten druhý, princ Marek je zase velký děvkař, slovo věrnost a láska mu vůbec nic neříká. A navíc pochybuji, že se bude chtít oženit.!“ Skončila Lily a čekala jak to na její matku zapůsobí.
,,Hm, nemusíš se bát, manželství každého změní.“ Usmála se Sára
,,COŽEEEEEEE!!!“ zakřičela Lily ,,Tys mě asi nepochopila.“
,,Ale ano pochopila a navíc Karin si zatím nestěžuje tak co.“řekla
,,No tak Karin řekni ji něco.“ Otočila se Lily na svou sestru s naději v očích, ale to se přepočítala.
,,Já si myslím že má matka pravdu, já si svého manžela změním a navíc těším se na to. Chtěla bych se vdávat a navíc jsou zde i diplomatické účely. Nejsem proti tomu.“ řekla klidně Karin a v tom okamžiku uslyšela ránu. Podívala se na místo kde před chvíli stála její sestra, ale to teď bylo prázdné. Lily ležela na podlaze.
,,Chudinka, omdlela.“ Řekla královna nevzrušeně a vzala do ruky zvonek na který zazvonila. Okamžitě přiběhli dva sluhové.
,,Odneste princeznu Lily do jejich komnat.“ Poručila jim.
Sotva sluhové i s Lily opustili místnost začala královna s Karin plánovat cestu do Edwardova království, které bylo velmi vzdálené.
Autor Kathrin, 08.04.2009
Přečteno 424x
Tipy 5
Poslední tipující: Anne Leyyd, Syala, Lavinie
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobréééé! :) Fakt jsem se u konce nasmála! :D Jen tak dál, vypadá to zajímavě!

12.04.2009 22:05:00 | Anne Leyyd

Bude pokračování? Chybí ti tam čárky, nezvládáš shodu podmětu s přísudkem...je to bez pointy....tak to nějak naprav

09.04.2009 17:26:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí