Evropa - 9.Kapitola

Evropa - 9.Kapitola

Anotace: Spolubydlící!!!

Evropa

Lod´zastavila v jednom větším městě aby nabrala další studenty.
(Dokonce máme novou spolubydlící nějakou Rosalie Haleovou doufám že nebude jako ostatní slepice co jsem měla tu "čest"
tady poznat. )
Zrovna ted´ z Alicí stojíme a čekáme na naši novou spolubydlící.
"Hmm … zatím nevidím žádnou hoku" poznamená Alice když na palubu vejde asi pátý kluk.
A vtom ji uvidíme zlaté vlasy ji splývají na ramena modré oči září za hustými řasami, na tváři úsměv – žádný arogantní jako u ostatních holek co jsem zatím poznala ale veselí.
Mezi tím okukováním jsme k ní došli.
"Ahoj jsi Rosalie Halelová?" zeptala jsem se.
"Ano a vy?" další milí úsměv. Myslím že si s ní budeme rozumět.
"Isabella Stewensowá ale říkej mi Bella"
"A já jsem Alice Mondgoberiová" představila se Alice nejistě.
"Víš budeš s námi v kajutě" uvedla jsem na pravou míru.
"Aha bezva. Jo mimochodem moc hezký sestřih Alice" řekla upřímně. Jo tak ta holka se mi líbí.
"Myslíš to vážně?" zeptala se Alice udiveně.
"No jistě" zatvářila se nechápavě.
"No Alici se kvůli těm vlasům zdejší fiflenky smály. Ale mě se líbí" vysvětlila jsem.
"No mě se taky rozhodně líbí ten komu ne je hlupák a jsem ráda že s těmi fiflenami nemusím bydlet" a mile se na Alici usmála.
"Díky vám oběma" kníkla Alice.
Měla jsem pocit že má co dělat aby se na nás nevrhla a zuřivě nás nezačala objímat. Rose měla asi taky takový pocit takže jsme pomalu začali ustupovat ale bylo nám to houby platné. Alice se knám vrhla a objala nás tak pevně že nás málem udusila. Ale asi si uvědomila že je to trochu moc tak nás pustila.
"Pardon" řekla Alice kajícně.
"To je v poho. Myslím si …"
"Pozor blondýna myslí celosvětový okamžik" přerušíla jsem Rose. (Autorka : Omlovám se všem blondýnkám které to čtou ale miluju vtipi o blondýnkách a jen tak mimochode jsem taky blond xD xD)
"Ha Ha Ha" odpověděla ironicky.
"No tak teda co si chtěla" zazubila jsem se na ni.
"Myslím si že znás budou kamarádky" dopověděla s úsměvem.
"No to si asi myslíme to samí" odpověděla jsem a Alice přikyvovala na souhlas.

***Pokračování píště***
Autor ChrisTea, 09.04.2009
Přečteno 325x
Tipy 3
Poslední tipující: Saia, kourek
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

souhlasím.... dobře se to čte... ale ty postavy... kdyby nebyli ze Stmívání, i kdybys měla změnit jen jména, bylo by to ještě lepší... ;) a ještě pozor na chybky... ;) a šup s dalším dílem...

04.05.2009 15:13:00 | Saia

mě se líbí jak píšeš... je toh odně uvolněný a tak a pěkně se to čte, jen mě mrzí že používáš postavy z jiný knížky :/ jinak bych to asi honotila za ST

10.04.2009 22:30:00 | stmivani.na.lepsi.casy

Ahoj,
promiň, ale jen tě upozorním, že máš v první větě a dokonce i v názvu kapitoly chybu... Spolubidlící?... no, tak to fakt nee!!!

09.04.2009 20:49:00 | čertíček24

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí