Království za lásku 2

Království za lásku 2

Anotace: pokračování

Sluneční paprsky pronikali okenní tabuly a šimraly spící dívku na tváři. Ta otevřela oči a rozhlédla se kolem sebe. Byla to princezna Lily. Sotva si vzpomněla na včerejší události utíkala do ložnice své matky.
Královna, už byla vzbuzená a právě si četla dopis, který ji před chvíli doručili. Náhle se prudce rozrazili dveře ve kterých stala vzteklá Lily.
,,Zlatíčko ty jsi už vstala?“ zeptala se královna s milým úsměvem.
,,Jo“ zavrčela Lily ,,a přišla jsem ti říct, že nikam nep...“
,,Počkej chvíli“ přerušila ji Sára ,,nejdřív si přečti tenhle dopis.“

Drahá královno!
Předem svého dopisu vás i vaše dcery srdečně zdravím.
Jsem rád, že jste na naši vzájemnou dohodu nezapomněla. Očekávám vaše dcery nebo alespoň jednu z nich za deset dní na mém zámku. Na uvítanou uspořádám velkolepý ples. Jak jistě víte cesta do mého království je daleká a velmi nebezpečná, proto posílám sedm nejschopnějších mužů, aby princezny doprovodili. Doufám, že se jedna z nich stane budoucí manželkou mého syna a spojíme svá království jak jsme si vždy přáli.
Zdraví král Edward IV.

,,Hm, výborně mami, ale jak je tady napsáno stačí, když pojede jedna z nás. A to já nebudu! Ať mi potom Karin napíše, kdy se mám dostavit na jejich svatbu a já tam pojedu, dřív ne.“ Odsekla Lily.
,,Nesouhlasím. Pojedete obě dvě a nepokoušej se z toho vykroutit.“
,,A můžu mít jednu podmínku?“ zeptala se Lily s nevinným výrazem.
,,Jakou?“ Sára sledovala svou dceru s podezřením.
,,Pojedu inkognito. Převlečená za sluhu mé sestry Karin“ pokračovala Lily se sladkým úsměvem.
,,COŽEEEEEEEEEEE!?“ To teda nepojedeš! Víš jaká by to byla ostuda! To nedovolíííííííííííííím!!!!!!“ křičela královna nepříčetně.
,,Pak vážně nevím jestli tam pojedu a když tak, utéct nebude problém.“ Odvětila Lily s úsměvem. ,,Co by byla větší ostuda?“
Sáře poklesla čelist. ,,A co tím chceš dokázat?“
,,Poznám lépe oba prince, budou mě považovat za sluhu a nebudou nic hrát. Pak se možná pro jednoho z nich rozhodnu, podotýkám možná. A prozrazení se neboj, objevím se jako princezna Lily, až se rozhodnu. Nebudou mít ani tušení, že jsem tam už od začátku .“ vysvětlovala Lil.
,,Po kom jsi tak tvrdohlavá to nechápu, ale dobře, když chceš dovolím ti to.“ Povzdechla si královna a hleděla za jásající Lily, která utíkala směrem do svého pokoje.
Autor Kathrin, 11.04.2009
Přečteno 372x
Tipy 8
Poslední tipující: kourek, Anne Leyyd, Lavinie, Swimmy, Tasha101
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příběh pokračuje dobře! Je to zajímavé a už se těším na další! Jen tak dál!
Ale ty chyby v pravopise to trošku kazí. Zkus na tom zapracovat! Ale jinak ST! :)

12.04.2009 22:10:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí