Tři tečky na konci...

Tři tečky na konci...

Anotace: Mám trochu depku, tak jsem napsala tohle. Nevím, zda se to bude líbit, ale já si za tím stojím. Sami posuďte!

Byla jedna dívka.
Krásná, mladá a zamilovaná.
Ano, milovala.
Milovala muže, který byl pro ni vším, pro kterého by udělala všechno na světě.
Ten muž hodně pracoval. Měl náročnou práci, kterou měl rád a někdy při té práci všechno odsouval na druhou kolej.
I dívku, kterou miloval.
I ona se několikrát ocitla daleko od něj a v těchto chvílích měla pocit, že její láska není opětovaná. Chtěla, aby se o ni někdo staral, hýčkal ji, opatroval a střežil jako ten největší klenot na světě. Chtěla, aby jí někdo chtěl snést modré z nebe a připravit pro ni ráj na zemi…
Čas plynul a ráj na zemi byl v nedohlednu.
Byla mladá a chtěla se smát, chtěla tančit, chtěla zpívat.
Nezpívala, netančila a plakala. Plakala kvůli tomu, že byla sama.
Usínala ve studené posteli, neměla nikoho vedle sebe a musela prosit o pozornost.
Mnohokrát se stalo, že byla na kolenou s očima plnýma slz a čas šel dál…
Jednoho dne se dívka probudila a byl krásný den.
Protřela si oči zarudlé od pláče a vyšla ven.
Šla ulicí, šla parkem, šla, ani nevěděla kam jde. Byla smutná.
Nesmála se, netančila, zase jenom plakala.
Ale už plakat nechtěla, chtěla se smát a chtěla milovat a chtěla, aby pro ni někdo připravil ráj na zemi…

… Po dlouhé době byl krásný den.
Lilo jako z konve, ale dívka konečně našla ráj na zemi.
Užívala si všeho, co jí láska připravila do cesty.
Bylo jí jedno, že muž, kterého kdysi milovala je sám. Nevadilo jí to, protože jí už na něm nezáleželo. Neměla důvod se o něj zajímat a taky to nedělala.
Nechtěla!
Byla mladá a milovala celým srdcem. Užívala si života plnými doušky
Neplakala!
Smála se všemu a byla šťastná. Toužila po štěstí a to našla. Opustila toho, který ji přinášel jenom slzy a znovu se smála na celý svět.

POUČENÍ:
Nenechte si od nikoho šlapat po štěstí.
Neomlouvejte se za slzy, protože slzy jsou odrazem vašich citů.
Tančete, zpívejte a smějte se celý den!...
Autor Cagi, 15.04.2009
Přečteno 489x
Tipy 10
Poslední tipující: David Janovský, Tapina.7, Michelll, susana načeva, Rama_Maslova, Aaadina, Barpob
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud má být povídka poučná, měla by být napsána natolik dobře, aby si v ní to poučení čtenář mohl najít sám, ne aby mu to musel autor naservírovat na konci jako hromadu suchých brambor na hlad po nepovedeném steaku.
Ale líbí se mi, že si za tím stojíš.

11.04.2010 18:18:00 | prostě Zuzana

Moc se mi to líbí,a celkem mi to zvedlo náladu.jen doufám, že to není o tobě,zlato :)

27.06.2009 22:52:00 | Rama_Maslova

Křičí z toho zklamání.. Ale celkem povedené dílko, líbí :)

15.04.2009 19:03:00 | Barpob

Křičí z toho zklamání.. Ale celkem povedené dílko, líbí :)

15.04.2009 19:03:00 | Barpob

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí