O mé lásce

O mé lásce

Anotace: Už tu byla, jen dám v neděli repete

Objednávka

Vážení přeji dobrý den,

sháním náhradní díly pro svoji 39 let starou Škodu 1203. Slyšel jsem, že Vy díly prodáváte. Potřeboval bych s tim něco udělat, klouby má v prdeli, stejně tak řízení. Ani čalounění není nic moc. Jediný co má ještě dobrý, to jsou světla a kliky u dveří, to proto, že je nikam netahám mám je zatím v šuplíku. Hlavní problém, který bych potřeboval vyřešit je ten, že ona ta mrcha strašně chlastá. Vrchem to do ní naleju, spodem jako by to z ní vyteklo. No, vím, že není nejmladší, co taky mohu od takový herky chtít. Ona navíc ani moc dobře nevypadá, to však ani když byla mladá. Ráno se jí nechce, odpoledne jí musím pustit z kopce. Zamilovanost k ní pominula, ale již jsem s ní tak dlouho, že si to bez ní neumím představit. Hlavně po ránu, když se z jejího laufu vyvalí ten smrad. Jízda s ní je jen pro znalce. Perfektně vibruje, to jsem i několikrát po sobě úplně hotovej. Policajti jí maj taky rádi, hlavně když jede od pankejtu k pankejtu. Neradi ji staví, to proto, že se bojí aby je nepřejela. No ono bejt pod takovou babkou, kterou ani heverem pro její shnilé prahy nezvedneš, není k závidění. Jen se bojím, aby mi ji při příští kontrole doktor nevyřadil z provozu. Kde bych našel jinou takovou šeredu, která by mne zase takto souložila pardón sloužila. Jestli na ní něco máte, budu rád, když ne, taky aspoň nic neutratím.

Jestli s mou láskou nic nechcete mít, tak jděte třeba do prdele, protože tam brzy skončí i ona a to je docela škoda nemyslíte?
Autor umělec2, 26.04.2009
Přečteno 332x
Tipy 4
Poslední tipující: Ta Ďifná, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vtipálku

26.04.2009 18:45:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí