Hra na dospělou

Hra na dospělou

Anotace: snad to jednou budu opravdu já :)

Jeho úsměv se s blížícími kroky zvětšoval. Na přivítanou mě políbil a já stála na špičkách, tak jako vždycky. Najednou jsem zase byla šťastná,celý týden těšení na to až si mě povede za ruku se naplnil. Sedli jsme si k řece na lavičku a já se dotýkala jeho velkých rukou,které mě hladili. Snad bylo i zbytečné snažit se o nějakou rozmluvu mezi námi. Byli jsme spolu a to nám stačilo. Pomalu se zatahovalo a s úderem deváté hodiny na kostelní věži se na obloze objevili první hvězdy. Teplá letní noc nás oba unášela a já si vychutnávala každé jeho slovo, pohlazení, úsměv a polibek , tak jak jsem to dělala pokaždé když jsem byla s ním. Nevěděla jsem jak mu říct, jak mi na něm záleží a co k němu cítím, možná jsem ani nechtěla, snad jsem nebyla připravená. Prý že láska dělá divy a já tomu asi nikdy nevěřila. Přes týden sem byla usměvavá a nespoutaná. O víkendech s ním taky, ale přesto jinak. Možná je to moje víkendová hra na dospělou. Loučil se semnou svým neodolatelným úsměvem,který lemovalo pět vrásek u obou očí. Polibek, já v křeči na špičkách, aby se nemusel alespoň tolik sklánět…
Hluboká noc se rozprostřela nad naším městem. Seděla jsem v okně , pozorovala hvězdy a zase vzpomínala na to, jak jsem před pár minutami měla husí kůži,když mě hladil po krku. Ulehla jsem do postele a chtěla usnout,jenže myšlenky mi bloudili kdesi u něj.
U něj doma jsem to zbožňovala. Cítila jsem se s ním v bezpečí. Obejmul mě, držel za ruku, chtělo se mi smát a zároveň i brečet. Štěstím. Při listování jeho fotoalbem z dětství jsme se smáli, vůbec se nezměnil. Jen dospěl - v člověka pro mě blízkého a důležitého. Byl to on kdo mi pomáhal a snažil se mi splnit má přání. Ten, kdo mě krmil jahodami ikdyž sám měl na ně chuť, ten, pro něhož bych snad byla schopna všeho…
Autor klaki, 29.04.2009
Přečteno 414x
Tipy 4
Poslední tipující: Woski, pohodářka, Ta Ďifná
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí