LUNA

LUNA

Anotace: Poznali se za svutu luny, ona se tak jmenovala. Jenže musela odejít, na rok, uvdíte se zase až za rok a on pro ní složil píseň.

Byl pozdní večer, první Máj, večerní Máj byl lásky čas. Šla úzkou temnou uličkou a broukala si melodie své oblibené písně kterou složila, v ruce nesla skleněné housle. Šla za město na malý kopec kde stála sakura, která nikdy nekvetla. Vyšla až na vrchol k ní a začala hrát pomalou a smutnou píseň, plnou bolesti a utrpení. Odbila půlnoc a poupata sakury se rozevřela a sakura vykvetla nádherné čistě bilými květy od kterých se odrážel měsíční svit. Pozoroval jí a skoro ani nedýchal. Chtěl potichu odejít a nerušit jí jenže stoupl na větvičku, která pod ním praskla "sakra" zabědoval potichu. Přestala hrát a vyděšeně se podívala směrem prasknutí. Pomalu se vynořil z křoví, vypadal děsivě. Měl dlouhé černé vlasy, dlouhé rudé kimono a červené oči. Byl dokonale nalíčený, rýsovaly se jeho krásné obličejové rysy. Stála tam překvapená, nebála se ho, obdivovala ho, vzrušoval jí jen jeho pohled. Došel k ní a opřel se o kmen sakury "hraj, prosím" a ona začala znovu hrát snad ještě lépe než na záčatku. Nedokázal se na ní nedívat, jeho pohled nevydržela a on nevydžel se na ní jen dívat. Došel k ní a vášnivě jí políbil, polibek plný něhy a horoucí vášně, která je stahovala do pekel. Byl to dlouhý polibek, tiskl jí k sobě. Zavanul vítr a květy sakury kolem nich proletěli. Musí to být víla nebo bohyně, pomysleli si, nikdy tahle sakura nekvetla. Oddálil se a díval se jak pomalu otevírá své modré oči. Byla pro něj tak nádherná "jmenuji se Asagi" usmál se na ní "já jsem Luna" řekla mile. Dlouho si spolu povídali ale na otázku kdo opravdu je a odkud pochází se Asagi nezeptal. Sklopila smutně hlavu "musím odejít" řekla "odvedu tě domů" nabídl se Asagi. Zasmála se ale po líci jí ztekla slza "né Asagi ty to nechápeš, nejsem odsud, patřím na noční oblohu" začala zařit "Luna? Luna jako měsíc?" vyděsil se Asagi "ano" špitla "kdy tě mohu znovu vidět?" chytl jí se strachem Asagi za ruce "až za rok, zase na první Máj" řekla smutně "počkám na tebe" řekl Asagi a naposledy jí políbil. Luna se vznesla na nebe a vystřídalo jí slunce. Asagi se vrátil do skušebny kde se svou skupinou vymyslel novou píseň kam zakomponoval i housle. Byla to píseň plná bolesti a smutku "Asagi jak se ta píseň bude jmenovat?". Zklopil hlavu a usmál se "Luna".

* Asagi je zpevák skupiny D k této písni mě inspirovala pisen Burth od D
Autor YumeOokami, 03.05.2009
Přečteno 401x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí