Milenčin úděl

Milenčin úděl

Anotace: krátký příběh, jak ze života...snad se vám bude líbit.

Bylo pozdě večer, venku už se setmělo. Dívčina ležela na posteli a hořce plakala. Představovala si, že vedle ní leží a přemlouvala ho, aby byl jako dřív. Aby jí pohladil a políbil. Aby opustil svojí přílišnou chladnost a zase jí takřka patřil.
Byl to muž, který jí ukázal kouzlo polibku. Vždy věděla, že polibky i dotyky jsou příjemné, ale od něj byly více nežli dokonalé. Když ji při líbání jemně jel rukou přes boky, prsa, vlasy a pak ji chytil za hlavu, ona roztávala. Nikdy neprožila nic tak krásného. Její romantickou duši to neskutečně naplňovalo. Konečně si přišla doopravdy milovaná.
Zprvu se jen líbali, díky tomu se to děvče také pořádně naučilo. Přitom jí říkal, jak se mu líbí, když se odváže a jak je pěkné, když jejím tělem zmítá vlna vášně. Není divu, že rychle začala hořet touhou po tomto muži. Netrvalo dlouho a povedlo se mu ji svést. Jejich první milování bylo opravdu přenádherné. Polibek střídal druhý a on jí šeptal do ucha, jak je úžasná.
Ten muž byl opravdu neuvěřitelný. Vždy krásně voněl a obětí s ním bylo hřejivější než s jinými. Byl zkušený a se ženami to opravdu uměl. Dívka byla naopak mladá a neznalá. Právě proto měl pak její milenec výčitky. Chtěl, aby měla nějaký normální vztah. Zdála se mu až moc mladá. Že s ní byl mu přišlo nesprávné.
Někdy se věnovala jen ona jemu. A dívku, jelikož ho měla ráda, to bavilo. A tak ležel na břichu a ona ho po zádech hladila, pusinkovala ho a svými dlouhými, hustými vlasy mu přejížděla po těle od hlavy až po chodidla. Sám se divil, jak je to pěkně cítit, a jak je to příjemné. Pak se otočil a ona dále pokračovala. Viděla, jak ho to krásně vzrušuje a tak jeho heboučký nástroj lásky lehce vzala do ruky, začala ho jemně dráždit jazykem, vložila jej do úst a pohybem stupňovala milencovo vzrušení až k úžasnému orgastickému výbuchu.
Při nějakém z dalších jejich milovaní poprvé i dívka prožila svůj orgasmus. Pro ni to byl neuvěřitelně silný zážitek. A svého milence měla víc a víc ráda.
U ní doma teď vládla napjatá depresivní atmosféra. To, že si mohla občas jet pro hezké milování, jí dávalo radost. Nejen proto, že měla ráda, ale i proto, že toho moc pěkného jinak nezažívala. Jenže postupně se k ní choval chladněji.
Postupem času přicházela o jeho úžasné polibky, o jeho dokonalé hlazení. A to vznešené, nadpozemské milování degradoval na sex, jakožto nechutné ukájení sexuálních tužeb. Ona k němu byla pořád stejně něžná, ale už do toho nevkládal tolik citu. Snad se jí zdálo, že se jí tak chce zbavit. Řekl jí, že je to částečně pro to, že s tím, co dělají, nesouhlasí.
Právě proto teď dívka pláče. Přišla na to, že se jí její milovaný vzdaluje. Z jeho hřejivosti se stával palčivý chlad. Srdíčko se jí z toho svíralo. Věděla sice už od začátku, že tohle na vážný vztah nebude, ale stejně nedokázala přestat. Dala se pokusit hadem, ale i tak ničeho nelitovala. Hrozně ji mrzelo, že u jejího milence to bylo právě naopak. A tak plakala pořád dál…
Aby to ale nekončilo tak beznadějně, musím vám prozradit, že dívka má kapku naděje. A tak, až za ním půjde příště něco zkusí a uvidí, jestli se jí její láska opět aspoň maličko vrátí…
Tak jí držte palce.
Autor elevan, 17.05.2009
Přečteno 382x
Tipy 2
Poslední tipující: evy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Držím ti palce, ať jsi šťastná s ním nebo bez něj

29.05.2009 21:22:00 | evy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí