Better without you?

Better without you?

Anotace: "Miloval jsem tě, už je to pryč. Doufám, že to cítíš jako já..." "Ne, já na tebe jsem náchylná"

Nespala jsem. Nešlo to. Jen jsem nechala vypadávat mi z hlavy slova na papír. Jen jsem nechala nohy tančit, protože to pro mě znamená svět. Vše jsem to dělala s myšlenkou na tebe, na předešlou noc. Nevypadá, že by sis z ní něco dělal. Jsem další čárka v seznamu, jak´s mi přiznal. Já hloupá malá husa. Tak děsně naivní. Nebo možná, možná mi to bylo v tu chvíli jedno, když sem chtěla být ve tvém náručí. A neskončilo jen u náruče. Naléhals a já odporovala, přesto vše, co jsme kdysi byli..přesto vše jsem pro tebe teď obyčejná. Míň než štětka, míň než chabá hadrová panenka…a ty jsi pro mě stále ještě kousek světa, kousek snů i přání a já nemám zdání, co dál. Poslední šance život mi vzal. Asi to tak má být, asi se mám konečně probudit a jít. Jít dál, co nejdál od tebe. Abych už nemusela koukat do těch očí, ve kterých se odráží lhostejnost a posměch. Zamotala jsem se do svých pastí. Padám propastí a tobě je to fuk. Měl´s být ten pravý kluk. Mělo to být jinačí, ale na to přání a sny nestačí. Na to musí být dva. Ani si nedokážeš představit jak mě ničí ta představa, že zítra, pozítří se budeš válet s nějakýma jinýma. Budeš s nima v sedmým nebi a já budu padat níž a níž. Mám pocit, že o mých citech víš, ale to nic neznamená bohužel…to hezký mi odnesl čas a já vím, že se to nevrátí, protože ty nechceš…a milovat znamená respektovat to, že milovaná osoba nemiluje..a možná, že slovo MILUJI je moc silné pro tohle pouto. Tak nebo tak, jsi to ty, kdo mi znovu pomotal hlavu a probudil srdce plné šrámů a jizev.. jsi to znovu ty,kvůli kterého nespím.
Autor MishkaS, 27.06.2009
Přečteno 283x
Tipy 1
Poslední tipující: Kallkaa
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je tp krásný! bože něco podobnýho teď zažívám, když to tak čtu, myslim, že nepovolim :-)

01.07.2009 10:07:00 | Punkypunk

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí