Vodka s džusem II.

Vodka s džusem II.

Anotace: heh že by něco co by neměly číst malý děti?

Sbírka: Vodka s džusem

Už v taxíku jsme se líbali jako střelení. Divím se, že to přežil, po třech hodinách tvrdého pití jsme musela být asi jako flaška absintu. Seděla jsem mu na klíně a on mě držel za zadek. Po chvíli mi rozepnul košili a začal mě líbat na krk. Taxikář měl asi dost a byl rád, že nám zastavil po 10 minutách. Můj společník opět zaplatil, posbíral všechny věci a vystoupili jsme před luxusním bytovým domem.

V kabelce jsem po dost dlouhé chvíli našla klíče a odemkla hlavní dveře. Nastoupili jsme do výtahu a já zmáčkla tlačítko s číslem 9. Pak jsem nahodila obličej nejnevinnější lolitky, opřela jednu nohu o zeď výtahu a kousla se do ukazováčku. On si mě prohlídnul tak, jak to umí jenom fajnšmekři - od kotníku až po poslední naprosto rozcuchaný vlas. Pomalu ke mě přistoupil, objal mě v pase a lehce nadzvedl. Začal mě pomalu líbat na krk a posunoval ruce stále níž, takže skončili někde na bocích a stehnech. Zaryla jsem mu nehty do zad a zavřela jsem oči.

Otevřela jsem je až v okamžiku, kdy cinkl výtah. To už jsem na sobě košili neměla vůbec a s tou jeho to bylo naprosto stejné. Dveře výtahu se otevřely a on mě pustil, olíznul si rty a sebral naše věci. Pak jsme přešli do mého obrovského bytu. Bydlím totiž jednom z těch, které jsou přes celé patro, takže výtah nezastavuje na chodbě ale přímo v bytě.

Odhodil naše věci do předsíně a kabelku jsem tam nechala taky. Vyzula jsem si lodičky a on svoje černé lakýrky. Lehce se rozhlédl po potemnělém bytě, oči mu zůstaly viset na krbu, který jako jediný osvětloval celý obývací pokoj. Otočil hlavu a mrknul na mě. Neptal se kde je ložnice, nejspíš ani nepotřeboval.

Vzal mě něžně za ruku a dovedl na kožešinu před krbem. Začal mě líbat na krk, a postupoval níž, s každým kouskem ze mě sundal ty zbytky oblečení, které mu překážely v cestě. Pak mě položil na zem a sundal si kalhoty i s tím, co bylo pod nimi.
Autor Ell19, 03.07.2009
Přečteno 527x
Tipy 7
Poslední tipující: Ell19, Princezna.Smutněnka, Aaadina, carna
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí