Yuu YUu hakusho-Flash- Heiova pravá tvář

Yuu YUu hakusho-Flash- Heiova pravá tvář

Anotace: flashik k prvnimu dilu ,-)Společná noc

Sbírka: Yu yu Hakusho

Celá parta slavila výhru v předešlých dnech na turnaji.Genkai a Koenma,kteří byli zraněni zůstali na pokojích.
Keiko zatím nachystala s Yukinou vše na oslavu.Pokrmy,zákusky i pití.Vše bylo připraveno až se kluci vrátí z oslav na turnaji domů.Keiko připravila pro kluky i dárky,každému přesně podle jeho gusta, jen u Hieie si nevěděla chvili rady,než ji Kurama během turnaje poradil že má zkusit černej pás.
Náhle se otevřelý dveře a dovnitř se vysmáti hrnuly Yusuke,Kurama,Kubawara,Hiei.Keiko na ně koukala a pak je pobídla at se posadí a vypráví jaké to bylo. Slova se ujal Yusuke a s jeho obvyklým zveličováním začal:"Bylo to skvělý, napřed to bylo takový těžký,ale nakonec sme tam všechny dostali ",máchá u toho rukama.Kubawara není pozadu a začne :"Samosebou jen já sem nejlepší a nikdo na mě nemá."Hiei se začal smát a Kurama na něj úžasle koukal,takhle ho ještě neviděl,vždy byl tichý ,málo mluvný.Hiei si všiml jeho pohledu a usmál se na něj.
Yusuke pobídl všechny k přípitku a rozběhla se debata.Po čase si všiml Kurama že ho Hiei neustále pozoruje,alkohol mu asi pomotal hlavu ,a na sobě to cítil taky.Dárek od Keiko ho mile překvapil a líbil se mu. Hiei byl páskem nadšen a snažil se přivázat si ho na hlavu,přes jeho třetí oko.Kuramovi to jaksi nedalo a zvedl se mu pomoci,ale trošku se mu zamotala hlava,srovnal to,ale chytil Hieie za rameno a prsty se dotkl jeho krku.Měl asi pocit a nebo se mu to zdálo že ztuhl.Posadil se tedy za něj a vzal pásek,v předu měl zvláštní dračí symbol.Lehce mu nadzvedl vlasy a Hiei držel jen začal zrychleně dýchat.Kurama mu pás přivázal na správné místo a vlasy mu přehodil přes pás.Hiei náhle vymrštil ruku a chytl Kuramu za límec od pláště a dal mu pusu na tvář.
Všichni se na ně otočili a Kurama se rychle zvedl a celý rudý zmizel v druhém pokoji.Hiei se začal opět smát a zmizela v něm další sklenice s alkoholem.Pak se ale zarazil ,Kurama byl pryč.Pátravě se rozhlédl,kde pak asi je?
Viděl pootevřené dveře do ložnice a než si někdo všiml zmizel v něm.V pokoji byla tma.
Chvíli se rozhlížel když ho uviděl sedět za postelí a rukama si držel hlavu.Přiběhl tedy k němu a sedl si před něj.:"Co se ti stalo?"Kurama zvedne svoji hlavu a mlčky ho pozoruje,v hlavě mu velice rychle proudí myšlenky a něco začína zjištovat "že ho miluje"tahle skutečnost ho překvapí.
Skloní znovu hlavu a odpoví:" Něco se stalo,a nevím proč."
Hiei si přisedne ještě blíž a hlavu dá na bok a pozoruje ho:" a copak?"Kurama ho od sebe odžduchne:" Prosím odejdi."zvedá se k odchodu. Hiei odlétne až k oknu, naštvaně se postaví a chytne Kuramu za rameno a odhodí ho na postel.Zlostně ho přisedne na posteli :"Tak co je? Řekneš mi to!!"Kurama se díva do stropu a neodpovídá.Hiei ho pozoruje a náhle se v něm něco zlomí,vidí jeho tvář, svítící zelené oči, rty. Ztuhne,a hlavou mu proběhne myšlenka:"Proč pozoruji jeho rty?" Neodolá a prsty je přejede,cití jak se pod ním Kurama prohne.Hiei mu projede rukou jeho červené vlasy a chvíli si snimi hraje,trošku přiopile se ho zeptá znovu:" Co se stalo........?"
Kurama se na něj podívá,vydí i vté tmě jeho obličej jasně a polkne na prázdno.:"Já nemůžu,"snaží se vymanit z jeho sevření,ale ví i sám že se mu nechce,proto po chvíli přestane.
Hiei sleduje jeho tělo ,pohyby a projede jím vlna čehosi pro něj neznámého. Prsty začne zkoumat jeho tvář a rysy.Skloní se nad něj a chytne ho za bradu":Tak ty nevíš?" a políbí ho znovu na tvář,ale rty lehce přejede jeho.Kurama neodolá a chytne ho rukou za pás a přitiskne ho k sobě a políbí,jazyk vsune mezi jeho rty a laska ho.Hiei chvíli neví co má dělat,ale pak ucítí něco co se mu líbí a opakuje vše co dělá Kurama.Kurama mu začne sundávat halenu a ta zmizí na zemi.Hiei se zarazí a zvedne se:"Já nevím............" Kurama zůstane ležet,hlavu zakloněnou,vlasy rozcuchané a přerývaně dýchá.
Hiei se na něj znovu podívá, a řekne:" Tady být nemůžeme,kdykoli sem může dojit Yusuke a Keiko". Kurama se posadí a překvapeně na Hieie kouká:"A co tě napadlo?"Hiei se chvíli rozhlíží a padnou mu do oka dveře vedoucí na chodbu ,rychle v nich zmizne a Kurama ještě chvíli zaražene sedí na posteli než pochopí že má jít za ním.Vyskočí a vyběhne na chodbu,kam teď? Do prava do kuchyně a nebo vlevo směr koupelna.Rozběhne se ke koupelně,ve vedlejším pokoji slyší živou debatu ostatních.Vběhne do koupelny a zavře za sebou dveře.Hiei tam stojí otočen k němu zády do pasu nahý.Kurama ho zezadu obejme a položí mu hlavu na rameno.Hiei se k němu prudce otočí a začne ho vášnivě líbat, ve chvíli je i Kuramova halena dole.Hladově se líbají a krok za krokem padá oblečení k zemi a oni se posouvají směrem k vaně.Kurama se na posadí,Hiei si stoupne před něj a pozoruje jeho nahé tělo.Přistoupí blíž a vsune mu jazyk mezi rty. Kurama vzdychne a jednou rukou hladí jeho vlasy a druhou pas. Hiei neotálí a vstoupí rychle do něj.Zůstane chvíli bez pohybu a pozoruje Kuramův obličej,jeho oči svítí ve tmě a jsou hluboké a temné.Začne se tedy v něm pohybovat,napřed pomalu a něžně ,poté zrychlí tempo, a jeho nehty vytváří na Kuramových ramenou krvavé šrámy.Ten nezůstává pozadu , v jednu chvíli je normální a během krátkého okamžiku sedí na vaně jako Yoko,jeho drápy se zaseknou Heiovi do zad,ten se prohne a přidá.Vášnivě se sním miluje a bere si ho podle svých potřeb.Kurama cití že se to blíží a prohne se celý vlasy mu vlají a rty má lehce pootevřené.Hiei ho začne znovu líbat a přidá na intenzitě, během chvíle se celý začne chvět a podlomí se mu kolena ve vyvrcholení a pada na Kuramu.Ten ho zachytí a spadnou spolu do vany.Zůstanou tam spolu ležet ,oba chvějící se emocemi a vyčerpáním. Hiei vzdychne ,obejme Kuramu a začne mu v naručí usínat.Kuramovi se nechce zvedat a ani nemůže, Hiei usína a nechce ho budit, natáhne se tedy pro osušku a přehodí je přes ně oba.Obejme ho a po chvíli usíná také...
Autor Akanishi, 05.07.2009
Přečteno 424x
Tipy 1
Poslední tipující: brooklyn
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezký :)

05.07.2009 23:36:00 | Venn

Se mi to hezky četlo a nikde sem se nesekl. Akorát ty čárky bych vychytal :p

05.07.2009 12:26:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí