YY hakusho Malý velký nákup

YY hakusho Malý velký nákup

Anotace: ............

Sbírka: Yu yu Hakusho

Hiei sedí opřený o strom a napůl spí, když se pod stromem objeví Kurama. Tiše ho pozoruje a pak ho probere :" Hiei zase si na stromě? Poď dolů, jdeme na město Genkai něco chce." Hiei se lekne a spadne dolů."Hey si normální, jsem se lekl." Zvedne se ze země. Kurama se uchichtne a pobídne ho:" Honem čeká v pokoji." Hiei se opráší a odebere se tedy s nevolí do pokoje. Tam už čeká Genkai. Oba si tedy stoupnou před ní a čekají. Genkai si je prohlédne a prohlasí :" Co ste zase dělali?" Hiei zrudne a mávne rukou a Kurama se směje.
Genkai jim ukaže ať ji následují a zavede je do obýváku k ostatním. "Mám pro vás menší nakup, potřebuji aby ste mi nakoupili pár věcí,a protože bych to sama nezvládla donesete ho vy." Dala na stůl 4 papíry a odešla do svého pokoje. Peníze leželi hned vedle. Yusuke vzal peníze,papírek chytil Keiko za ruku a zmizeli ve dveřích, Kubawara nezůstal s Yukinou pozadu a během okamžiku zmizeli také.
Koenma se díval na dva zbývající papiry a jeden rychle sbalil, dal si ho do kapsy i s penězmi a zmizel beze slova ve dveřích.
Kurama a Hiei zůstali překvapeně stát v pokoji a koukali na jejich papir ,a penize. Hiei se ušklibl:" Tak k tomu se fakt nesnižuju." Vydal se ven, Kurama rychle vzal papír ,penize a rozběhl se za Hieiem se slovy:" Neboj bude to zábava." Chytil ho za plášt a podle papíru vyrazil do obchodáku. Sedli na metro, aby tam byli rychleji. Hieiovi se cesta metrem vůbec nelibila, moc lidi namačkaných na sobě. Kurama si toho všiml a chytil ho za rameno a přitiskl k sobě. Hiei zalapal po dechu a chytil se jednou rukou za jeho plášt. Kurama ztuhl, ucítil jeho dech na krku, podíval se dolů. Hiei byl celý červený, oči rozšířené a díval se na něj. Kurama se vpil svýma zelenýma očima přimo do jeho a jeho ruka se sesunula níže, k jeho pasu.
Hiei zalapal po dechu a rozhlédl se rozpačitě, jestli se někdo nedívá, ale zjistil že tam lidé nic nevnímají a starají se jen sami o sebe. Pohlédl znovu na Kuramu a zatvářil se rozpačitě a položil mu hlavu na hruď. Kurama se usmál a spokojeně ho k sobě více přitiskl.Jeli tak spolu další 3 stanice, než Kurama Hieie probral, že vystupují.
Hiei rychle vycouval a spokojeně si oddychl, že už jsou venku. Kurama se zatím vydal k podchodu a Hiei se rozběhl za ním. Jemně ho chytil za plášť a držel se ho. Dorazili k obchodu.
Hiei se na něj podíval a zůstal bez hnutí stát. Ukazal na dům a otočil se ke Kuramovi :" To tam mám jako vyskákat? " Kurama se usmál :" Ale ne, pojď pudeme tady za ostatními." A vyrazil směrem k domu.
Vejdou oba dovnitř. Hiei je překvapen množstvím lidí a věcmi co se tam nachází. Kurama odbočí do prava a míří rovnou k sekci s postelemi. Hiei ho tiše následuje. Kurama přichází k postelím a prohlíží si je. Hiei ho chvíli sleduje a pak ho zatahá za rukáv :" Proč sme tady, to tam přece nemáš?" Kurama se na něj podívá a zrudne :" Viděl jsi mou postel? Pro nás dva je malá. Musíme sehnat větší." Hiei se začervená a kouká na postele. :"Ale mě ta tvoje stačí?!" Kurama se zasměje :" No jo, ale takhle se oba moc nevyspíme." Ukaže prodavači na jednu a podá mu penize a listek s adresou. Vezme Hieie za ruku a vede ho dál mezi obchůdky. "Teď nakoupíme co chtěla Genkai." A zmizí spolu v malém obchodě s kořením a různými přisadami. Hiei si prohlíží malé kořenky a nechápe co tu chce Genkai. Kurama zatím podle papíru nakoupí vše potřebné a vyrazí ven. Nevšimne si, ale že ho Hiei nenásleduje.
Zajde do obchodu s oblečením a prohlíží si věci. Libí se mu tam červená košile a tak si ji koupí. Pak tam najde černou, chvíli nad ní přemýšlí a nakonec ji koupí Hieimu. Otočí se, že se ho zeptá jestli se mu líbí a zaraženě zůstane stát. Hiei tam není. Vyběhne z obchodu a rozhlíží se kde by mohl být. Nikde ho nevidí. Vrácí se k obchodu s postelemi a tam vidí, že postel zabalují už do krabice. Hiei tam není. Přemýšlí kde může být...??? Vratí se rychle do obchodu s oděvy, zaplatí a vydá se ven. Třeba tam čeká? Když vyjde ven nikde ho nevidí, řekne si tedy, že asi vyrazil sám domů. Utíka rychle na metro a jede domů.
Vstupuje do domu a předává Genkai v rychlosti koupené věci a mizí nahoru. Hiei tam opět není. Kurama začíná mít strach co se stalo. Napřed si sedne na starou postel a s hlavou v rukou přemýšlí kde může být. Kde ho naposledy viděl.. Ale nemůže přijít na to kde je. Dole zatím zazvoní a Kurama seběhne v očekávání dolů. Jsou to ale přepravci a dovezli postel a divně se na Kuramu dívají. Kurama nechápe a podívá se pořádně do krabice. Přepravci začnou nadávat, že museli celou postel nést a dát do auta na ležato. Kurama na ně nechápavě kouká proč??? Pak se znovu podívá a Hiei je v posteli . Spí..Kurama překvapeně kouká.
A přepravce vysvětluje co se stalo:" Tenhle mladík si lehl do postele, že si ji vyzkouší. My se ji chystali připravit a otočíme se milostpán spal tvrdě a nešlo ho vzbudit. Tak sme museli postel zabalit do větší krabice a přenést ji na ležato. Aby se nám pán nevzbudil" Kurama se začne chichňat."Dobře vyneste ji nahoru, připlatím vám za ty patálie."
Se smíchem odchází nahoru a ukazuje mužům cestu. Ti zvednou postel a vynesou ji do prvního patra. Tam ji položí místo staré a tu odnašejí pryč. Kurama seběhne dolů a zaplatí přepravcům za tu námahu.
Pokyne hlavou na Genkai, že mizí na pokoj a taky tak udělá.
Vejde do pokoje a kouká na Hieie jak spí na jejich nové posteli.Spokojeně si dřímá. Kurama si sedá vedle něj a vytahne z balíku co koupil černou košili a Hieie opatrně převleče. Sám si vezme červenou a bílé kalhoty a chystá se k odchodu. Když najednou uslyší za sebou hluk padajícího těla. Otočí se a přiskočí k posteli.
Hiei je na zemi a zmateně kouká kde se tam vzal a co to má na sobě?.. Zvedne oči a podívá se na Kuramu:" Jak si mě sem dostal? A co to mám na sobě?." Kurama si sedne k němu prohlédne jej, jestli je v pořádku a odpoví :" Usnul si prý na posteli tak tě přepravili i sní sem. A já ti koupil košili. Doufám že se ti líbí?" Hiei ji chytne za límec a díva se na ni. :"Je pěkná." Podívá se znovu na Kuramu a sjede ho pohledem.
Kurama zrudne a vidí v jeho očích velice zvláštní pohled až se celý zachvěje." Co se děje?" Hiei chvíli nic neříká, pak ale rychle natáhne ruku po Kuramovi a stáhne ho na sebe. " Nic , máme svoji vlastní postel." Kurama vzdychne a pohladí ho po tváři. "No tak proto taky musíme asi ležet na zemi." Směje se. Hiei chvíli nechapavě na něj kouká a pak pochopí. Zvedne se a sedne si na postel. Kurama si sedne vedle něj a pak padne dozadu a ruce si dá za hlavu a kouká do stropu.
Hieiovi to nedá a zvedne se a sedne na něj. " To se tu míníš válet? Nebo budeme něco dělat?" Kurama leží dál a dívá se mu přimo do očí. Hiei to nevydrží chytne ho za ruce a přimáčkne je k posteli a začne ho líbat. Kurama se chvíli brání. Chce něco říci, ale pak to vzdá a podvolí se jeho dotykům ....
Autor Akanishi, 07.07.2009
Přečteno 385x
Tipy 1
Poslední tipující: brooklyn
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mně se to líbilo, až na závěr, možná bych ho udělal trochu jiný, znaménka bych tam vychytal. Ale ten nápad s nakupováním postele.. hih ^_~

07.07.2009 21:49:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí