YY hakusho Divoké vánoce 2

YY hakusho Divoké vánoce 2

Anotace: Druhy díl ... xD troška srandy neuškodí....

Sbírka: Yu yu Hakusho

Po dvou hodinách vbíha do pokoje Yusuke, napřed se zarazí mezi dveřmi a sleduje jak jsou ti dva v sobě zase zamotaní, ale nakonec je probudí:" kluci stávat Genkai už nazdobila s holkama stromek."
Hiei nadskočí a udiveně pohlédne na Yusukeho:" Jakej stromek? Vy my děláte strom v baráku?"
Kurama se probere a začne se smát. Yusuke se neudrží smíchy a mizí raděj pryč.
Hiei se zmateně podívá na Kuramu :" O jakém stromku to mluvil? " Kurama si rychle natáhne župan a s usměvem zaběhne do koupelny. Po chvíli vychází s mokrými vlasy a v čistém oblečení :" Uvidíš, pospěš si."
Hiei rezignovaně opustí postel a s obmotanou dekou kolem pasu zamíří do koupelny také. Kurama na něj čeká. Hiei vyjde ven a má na sobě černou košili a kalhoty, Kurama ho k sobě v rychlosti přitiskne a políbí ho , chytne ho za ruku a vede dolů.
Dole již všichni sedí kolem stolu a mlsají cukroví. Hiei se zarazí a pozoruje divnou věc stojící v rohu místnosti a jak podivně světélkuje. Namíří si to přímo kní. Genkai ho ale zarazí a pokyne mu aby si sedl za ostatnimi. Kurama si sedne na pohodlnou sedačku, a Hiei si sedá vedle něj, ale jeho pohled směřuje jen na tu zelenou věc.
Genkai všem nabízí teplý čaj a začne jim povídat příběhy co se kdysi dávno staly. Kurama tiše naslouchá a popíjí svůj čaj. Všichni jsou tak zabraní do povídání Genkai , že si nevšimnou že Hiei se přemýstil a hraje si se stromkem.
Hiei si nevšímá divných hranatých krabic pod tou věcí, ale hraje si světvemí. Několikrát se píchne do prstu o bodličky, ale toho neodradí. Přece tu někde musí být něco proč to svítí, chvíli na něj kouká, copak je to za zvláštní strom?
Podíva se na Kuramu a ten ucítí jeho pohled, zvedne hlavu a zarazí se, z jedné strany je stromek trošku oškubaný, a Hiei třímá v ruce jednu ze žárovek a dost nebezpečně si sní hraje.
Kurama se zvedá že ho zarazí když se ozve rána, a ocitnou se všichni ve tmě. Kurama jen tiše zakleje, a snaží se prodrat tmou k Hieiovi, zakopne o Kubawaru a padá k zemi.:"Sakra Hiei kde si?" Ostatní se hihňají a Genkai nadává kvůli rozlitému šálku čaje.
Hiei se neozývá a pak jen tiše šeptne :" tady...." Kurama se prodere přes nabytek k němu :" si v pořádku?" Hiei:" Jo jsem ale ten divnej strom je už nemocnej ,přestal svítít."
Kurama si zatuká na čelo, při představě že to stejně nevidí se zarazí a hledá kde přesně je, šáhne mu na hlavu a zarazí se :" Hiei co máš s vlasy???" Hiei poposedne a zajede si rukou do vlasů:" já nevím??" Yusuke s nadáváním odběhne pro baterku, a posvítí na ně. Kurama sedí těsně vedle Hieie a šahá mu do vlasů ,které jsou tak zježené že i ježek je slabota. A jen se mu kouří ze špiček vlasů.
Kurama se začne smát:" No ty teda vypadáš " Yusuke zatím namíří na stromek a ten je z jedné strany totálně ohořelý. Kubawara se začne smát :" ty vole tak tohle už svitit nebude "
Genkai poroučí Yusukemu aby šel nahodit pojistky ,a Kuramovi řekne at ten stromek raděj vytahne ze zásuvky . Holky se smějí na celé kolo a Botan ve svém oblíbeném růžovém kimonu se zvedne a přejde knim ,pomůže Kuramovi Hieie postavit na nohy:" Hiei co se ti na něm tak libilo ?"
Hiei chviličku mlčí a pak se zasměje:" ty divný světla"
Všichni si se smíchem sedají zpatky ke stolu a po krátkém okamžiku rožnou světla. Teď všichni koukají na Hieie ,který má obličej celý černý z jedné strany Kurama se začne smát a šmudlá mu kapesníkem po obličeji :" Botan to chce vodu"
Hiei začne mávat rukama :" nééé před chvíli jsem se koupal to snad nemusím 2x za den ne?"
Kurama přestane a obejme ho:" sem vůbec rád že tě to nezabilo" Hiei se přitiskne :" a proč to teda svítilo? To bylo kouzlo?" Botan zamává na Hieie:" Ne to je elektrika, tím si svítíte i na pokoji"
Hiei zrudne a lapne Kuramův kapesník a šmudlá si obličej sám. Kubawara se zatím zvedne a s pod zhořelého stromku začne tahat ty divné krabice které Hiei odžuchal bokem. Hiei začne zvědavě nakukovat. Kubawara zatím podle jmen rozdáva ty krabičky každému jednu někdy i dvě s jeho jménem. Přijde řada na Hieie:" Myslíš že si to zasloužíš?" na něj Kubawara naoko přísně. Hiei pokývá hlavou, až se mu rozježené vlasy třepotají. Kubawara na něj chvíli kouká :" No nevím stromeček kvůli tobě onemocněl a nebude už svítít."
Hiei se zadívá do země a pak zvedne hlavu:" prosím" Kurama ho chytne za rameno a Kubawara mu předá 3 dárky které mu patří.
Než se ale stihnou vůbec otočit Hiei je má rozkuchané na stole, a zvědavě zkoumá co vnich je.
V prvním je od Yukiny,Keiko a Botan malý polštářek s obrazky lišky a černého démonka.
V druhém od kluků se nachází takové ty pánské věci a Hiei rudne.
Třetí je zvláštní je ve zlatém papíře a je od Genkai a Konmy, i ten roztrhá a nahlíží co tam je, najde tam velice zvláštní dýku. Hiei ji vezme do rukou a prohlíží si ji. Pak pokýve hlavou a zarazí se, od Kuramy vlastně nic nedostal. Otočí se na něj:" Kuramo a ty nic?!" Kurama chvíli mlčí apak vytáhne malou krabičku z kapsy a podá mu ji. Hiei se na ni podívá:" kdyt je to malé?" Kurama mlčí a pobídne ho at se tam podívá.
Hiei zvědavě malou krabičku otevře a zůstane tiše sedět a jen do ní kouká. Kurama se na něj podívá:" copak je?"
Hiei vytáhne z krabičky zlatý řetízek a na něm dračí hlavu,sleduje ji jedním okem a pak se otočí ke Kuramovi a ukazuje mu beze slov a se slzou v oku at mu to připne. Kurama ani chvíli neotálí a řetízek s přívěškem mu připne na krk a lehce ho přitom na krku pohladí. Hiei se usměje a obejme ho a tiše mu do ucha pošeptá :" Miluju tě". Chvíli mlčky všichni sedí a pak Genkai pronese přání a všichni se pustí do dobrot a probírají různá témata.........
Autor Akanishi, 08.07.2009
Přečteno 492x
Tipy 1
Poslední tipující: brooklyn
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začína se mi to líbít čím dál víc :D

08.07.2009 22:07:00 | Venn

christmas!! ^^

08.07.2009 20:34:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí