Yuu Yuu Hakusho-Cesta jinam 1

Yuu Yuu Hakusho-Cesta jinam 1

Anotace: Další pokračko yaoi ,-)

Sbírka: Yu yu Hakusho

Kurama se radí z Genkai a Hiei zvědavě nakukuje skrz dveře co se děje. Když si toho Genkai všimne schová rychle papíry ze stolu a pokyne Kuramovi, že může jít.
Ten se vytratí z pokoje a bez povšimnutí míjí Hieie na chodbě.
Hiei zmateně kouká na jeho záda, pomalu vejde do pokoje za Genkai. Ta urychleně vezme svoje věci a zmizí ve svém pokoji. Hiei chvili postává v obývacím pokoji a pak smutně odejde do společného pokoje s Kuramou a posadí se na postel. Jeho pohled zamíří k oknu kde padá sníh. Zavzpomíná na krásnou noc strávenou na chatě a rozesmutní se nad myšlenkou, že už dlouho mezi nimi nic nebylo. Začne se trápit tím , jeslti se nahodou něco nestalo. Představa, že by byl Kurama s někým jiným ho hodně bolela. V tu chvili si i uvědomil, že v pokoji není.Rozhlédne se a na stole leží barevné papírky a propiska. Postaví se a přejde ke stolu, a vezme do rukou papíry a prohlíží si je. Všude je pláž, moře a slunce. Listky jsou dva.
Chvili je otačí v ruce a přemýšlí na co jsou. A kam se chce vydat Kurama? Třeba i bez něj?
Položí je zpátky a posadí se na postel. a čeká jeslti příjde, pochvili opravdu Kurama vchází do pokoje , beze slova ho mine a dva listky mizí v šupliku ve stole. S úsměvem se na Hiei otočí a pokyne mu že si sedne vedle něj. Hodnou chvili tak sedí vedle sebe beze slov , když to Hieiovi nedá a zeptá se:" Co to je za listky?" Kurama sklopí hlavu a pak rozhodně odpoví,:" Nic jen sem něco zařízoval pro Yusukeho a Keiko." Hiei se zarazí jeslti má pokračovat,ale pak mu to nedá:" Dobře,ale proč tam preferuje tvoje jméno?"
Kurama se zarazí, že by je viděl, byl hodně neopatrný, měl je schovat hned,než odběhl za Yusukem. Otalí z odpovědí :" No něco sem zařizoval i pro sebe."
Hiei se zlostně postaví a dívá se přímo na něj:" takže ty si někam jedeš, mě tu necháš. Poslední dobou si mě vůbec nevšímáš. Co si mám pak myslet!"
Kurama se zarazí, ja že si ho nevšímam, zapřemýšlí, uvědomuje si co se za poslední týden stalo a přizná si , že opravdu na sebe neměli tolik času, 3 boje v zásvětí a jeden na zemi. Unavilo je to oba.
Oba měli na sebe hodně málo času, nebo více méně skoro žadný.Obejme ho kolem ramen,přitáhne ho k sobě a polibi do vlasů. " Promiň máš pravdu. Neměli sme poslední dny na sebe vůbec čas.Neboj brzy si to vynahradíme." s tímto se zvedne a odejde z pokoje.
Hiei překvapeně sedí na posteli a neví co dělat. Slyší jen jak klapnou dveře od Yusukeho pokoje.
Lehne si tedy na postel pozoruje chvili strop. Začíná usínat a nevšimne si ani že se Kurama vrátil zpátky.

Kurama domluví s Yusukem vše potřebné na společný výlet s překvapením pro Hieie, na jeho narozeniny. Musí to být tajné, aby byl překvapen. Málem to sám pokazil, ale doufal, že výmluva stačila, aby ukojila Hieiovu zvědavost. Jako první se šel domluvit s Genkai kvůli času co budou mít volno. Ta jim dala týden.Yusuke doběhl s nápadem, že by mohli všichni, aby si odpočinuli. Kurama souhlasil, stím že se zrovna oslaví Hieovi narozeniny.
Vybrali společně nejlepší místo kde by ho mohli strávit.A Kurama několikrát mezi boji odběhl zařídit vše potřebné. S radostí pak ukazoval Genkai koupené lístky když tam vtrhl Hiei.Musel hned vše schovat. Aby nic nepoznal.

Vrátí se tedy zpět od Yusukeho za Hieiem a vidí že Hiei usnul. Přisedne si tedy k němu a pohladí ho po tváři.Cítí jak se Hiei zachvěje pod jeho dotykem, a stáhne tedy ruku.Hiei pootočí hlavu a mirně pootevřenými rty spí dal. Kurama zalapa po dechu. Dostane velikou touhu ho políbit. Opatrně se nad ním skloní a jemně svými rty přejede přes jeho. Chutná tak sladce.Prsty zajede do jeho vlasů a hraje si snimi. Jeho touha je veliká, sáhne jemně na jeho hruď a pomalu sjíždí prsty dolů.
Hiei se pod jeho dotyky celý chvěje. Pootevře oči a dívá se na něj:" Chci tě"
Kurama už neotálí ani chvili a radostně se na něj vrhne.Hladově ho líbá a hladí a vychutnává každý okamžik sním.

Probouzí se ráno v sobě zamotaní. Kurama se spokojeně protahuje a jeho pohled sjede na Hieiovo tělo zamotané do jeho.Radostně se usměje, patří jen jemu.Položí se na polštář a rukou si ho přitáhne blíže k sobě.Hiei se spokojeně zavrtí a spí dál. Kurama si povzdechne, kdyby si tak věděl co tě čeká.
Yusuke zatím lehce zaklepe na dveře a čeká na vyzvání od Kuramy. Ten rychle přehodí přes ně oba deku a tiše pokyne:" Můžeš" Yusuke vstoupí trošku zrudne a naznačí rukou jeslti je vše ok, a mali vše připraveno. Kurama jen mlčky pokýve hlavou a na rtech mu pohrává zákeřný úsměv. Pak ukaže na stolek a Yusuke se potichu přemístí ke stolku, vytáhne oba listky z šuplíku a zmizí s pokoje a tiše zavře dveře.
Kurama zatím probudí Hieie aby ho dostal z pokoje pryč.A Keiko jim mohla zabalit věci. Po chvíli přetahovaní o deku se mu to povede a donutí ho obléci se a štouchá ho před sebou dolů do kuchyně k snidani.
Keiko se zatím protáhne do jejich pokoje a urychleně jim sbalí vše potřebné na cestu. Od Kuramy má seznam s nejdůležitějšími věcmi a pak má vybrat sama.Po chvili shazuje batoh oknem Yusukemu a Kubawarovi.Ti jej umístí do auta ,které si prozatím půjčili. A čekají na ty dva. Keiko zatím proběhne dolů, a zadními dveřmi vyběhne ven nespatřena.
Kurama přemýšlí jak naložit s Hieiem, proto po domluvě s Genkai mu dají do čaje uspávací prášek.
Na Hieie to ale hodnou chvili nezabíra a Genkai už netrpělivě přešlapuje, kdy to zabere. Nakonec Hiei usíná na stole. Kurama rychle zaběhne do chodby, vezme tam jeho kožich a oblékne mu ho.Poté se rychle obleče sám a v náručí sním vybíha k autu, opatrně ho položí do jednoho z aut, a zamavají všichni Genkai.
Nasedají do aut a Kurama si sedne dozadu k Hieiovi a položí si jeho hlavu do klina a hladí ho po vlasech. Následuje cesta na letiště, a let letadlem.Po 4 řech hodinách přistavají na ostrově, kde se ubytují v hotelu. Kurama zatím zesleče hieiovi kalhoty, slastně se přitom na něj dívá. Natáhne mu kratasy.A odběhne za ostatními do vedlejího pokoje domluvit se co bude následovat. Netuší však, že Hiei je velice odolný a začíná se probírat dřív než si mysleli.
Hiei se zmateně rozhlíží po pokoji, ošaha se a zjistí že je v podstatě nahý. Postaví se a tiše a rychle přeběhne k oknu aby zjistil kde se nachází. Výhled z okna ho naprosto vyděsí, všude jen palmy, slunce, písek, a lidi co se motají kolem moře. Opře se o parapet a nechape jak se tam dostal. Otočí se zpátky do pokoje a zařve :" KURAMOOOOOO!!!!"
Ve vedlejším pokoji je slyšet rána a pomalu se otevřou dveře a objeví se vnich Kuramova hlava, celý rudý tam stojí a pozoruje ho:" Ehm stalo se něco?"
Hiei chvili ukazuje s vyděšeným pohledem na sebe, postel, ven z okna na něj a kmitá hlavou z jedné strany na stranu a otvírá a zavírá usta. Pak se zarazí a zařve:" Sakra kde to jsme? A jak sem se sem dostal?"
Kurama začne couvat z pokoje pryč. Hiei se k němu rozběhne a vtáhne jej do pokoje a přirazí ke zdi. Chvíli se na něj rozlobeně kouká. "Tak co mi povíš?"
Kurama sklopí oči, a pak ze sebe vysouká" Ty si nepamatuješ že máš dneska narozeniny?"
Hiei se zarazí a překvapeně zamrká" No to vím...ty jsi nezapoměl?" Kurama uraženě zvedne hlavu" Ne na tohle bych nikdy nezapoměl." Hiei ho přímáčkne znovu ke zdi a dívá se mu do očí" Jak se ti povedlo mě sem dostat?"
Kurama zrudne a vypadne z něj:" No do čaje u Genkai jsem ti dal uspávácí prašek, protože kdyby jsi byl vzhůru nebylo by to překvapení." Hiei ho pozoruje, bez okolků chytne jeho ruce a zvedne mu je nad hlavu a přitlačí ke zdi a hladově se na něj podívá.
"Takže ty jsi na mě šel takhle ano? No to chce potrestání." Trošku drsně mu vtlačí koleno mezi jeho nohy a roztáhne mu je od sebe, volnou rukou mu strhne košily a ústy se hladově přisaje na jeho obnažený krk.Kurama překvapeně zalapá po dechu a slastně přivře oči.
Hiei chvili dráždí jeho tělo, pak jej ale pustí. Kurama vzdychne a zaprotestuje snaží se přitáhnout si Hieie zpátky k sobě. Ten ho ale od sebe odžduchne se slovy" Tohle máš zatrest. Víc nebude." Odejde k tašce a hledá svůj plášť.V dalším okamžiku mizí dveřmi do pokoje za ostatními a nechává tam třesoucího se Kuramu stát v roztržené košili, a připraveného na cokoli, lapajícího po dechu.
Po chvíli se Kurama sebere, rychle si vymění košili a roztrženou schová na dno tašky. Celý se otřepe a trošku namáhavě jde za ostatními. Tohle opravdu nečekal.
Přidá se ke skupince a Hiei sedí na opačné straně než on a vždy když se na něj podívá vyšle jeho směrem Hiei žhavý pohled.
Kurama poposedá, celý nervozní si ani nevšimne, že padl nápad jit k moři. Hiei se na něj usměje a zeptá se" Spíš? Jde se k vodě" , zvedne se a na rychlo mizí v pokoji. Kurama překotně vstane a převrhne svůj čaj. Zmateně se podívá po ostatních a rozběhne se za Hieiem.
Sotva ale vrazí do pokoje, ocitá se na zemi. A žhavé Hieiovi rty bloudí po jeho ústech, krku, a postupují níže.Kurama překvapeně kouká do stropu a sjede pohledem na Hieiův obličej, který je zardělý, oči tmavé a rozšířené a vídí jak ho hladově hltá.
Kurama zvedne ruku a položí ji na jeho záda a přitáhne si ho blíže a jazykem zaútočí na jeho rty.Hiei na krátký okamžik povolí,ale náhle se opět zvedne a mizí i s taškou co připravil ven. Kuramova ruka klesá zpátky na koberec a snaží se srovnat běh myšlenek, tep srdce.
Yusuke nakoukne do pokoje. " Neválej se tady, tak jdeme". Kurama kývne hlavou a namáhavě se zvedne ze země, Natáhne na sebe v rychlosti jen bílé volné kalhoty a bílé sandále. Utíká se rychle připojit k ostatním.
Autor Akanishi, 10.07.2009
Přečteno 485x
Tipy 2
Poslední tipující: brooklyn
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jinak jsem chtěl malý tip, ale tady to bylo moc hezké: a snaží se srovnat běh myšlenek, tep srdce. takže velký tip.

10.07.2009 14:20:00 | brooklyn

Nuf, takový malý postřeh hned ze začátku, často se tam opakuje slovo pokoj.

10.07.2009 14:17:00 | brooklyn

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí