Vodka s džusem III.

Vodka s džusem III.

Anotace: dopsáno XD asi by tady mělo být že pod 18 nečíst ale není to zas takové strašné XD

Sbírka: Vodka s džusem

Když už jsem byli oba jen čistě anatomickou podstatou lidí, hluboce se mi podíval do očí, pohladil mě po vlasech a tváři, objal mě a začal něžně líbat každý kousek od čela ke kyčlím a pak od palců u nohou ke klínu. Jeho ruce bloudily něžně po mém těle, ale přesto po hodné chvíli našly své cíle. Romanticky jsme se líbali pomalu a něžně jsme se milovali.... Bla bla bla. Tohle není pohádka. Jestli myslíte, že to bylo takhle, jste na velkém omylu. Pravda končí ve větě:"Hluboce se mi podíval do očí." Ano, tohle se stalo. Dál už je to jen pohádka pro beznadějné romantičky a fanatické snílky.

Ve skutečnosti to bylo takhle: Podíval se mi hluboce do očí, to jo, pak mě pomalu chytl za pas a skoro surově mě hodil na záda. Okamžitě našel rukama a ústy tři místa, která měl za cíl. Dychtivě a rychle prováděl kouzla, ze kterých jsem šílela. Chtěla jsem mu to oplatit, ať si taky něco užije, ale zadržel mě, vášnivě políbil a vrátil mě zpátky na zem. Nepotřeboval "nažhavit". Šlo to docela dost vidět. Co říkám docela dost, nic tak dokonalého jste nikdy neviděli, maximálně ve filmech pro dospělé s nálepkou "big".

Když zjistil, že jsem dokonale připravená na cokoli, neváhal. Co se dělo dál, by se asi hodilo jako povídka pro jiný literární server, avšak před vstupem byste museli potvrdit svou plnoletost. Něco tak živočišného, hravého, asi v 4 nebo 5 polohách nahoře i dole, něco, dokonale divokého, rychlého, hlubokého a v neposlední řadě asi 5x uspokojujícího jsem v životě nezažila a myslím, že nikdo z vás. Na konec se mi znovu hluboce podíval do očí, vzal mě za pas, nadzvedl, zaklonil hlavu, a i on sám došel vrcholu (velice mohutného, jak jinak) pak mě za celou dobu poprvé a naposled vášnivě políbil. Ještě chvíli jsme zůstali jedním tělem, pak se se vším svým posunul dolů, odklonil se na bok na kožešinu, objal mě, opřel se mi hlavou o rameno a usnul.

Já, málem v bezvědomí (divíte se, psala jsem že 5x ne???) jsem si to všechno přemítala v hlavě a z posledních zbytků sil počítala, že od chvíle, kdy jsme vlezli sem do dveří, až do teď uplynuly 3 hodiny. 3 HODINY! Nechápala jsem, jak je tohle možné bez prášků a vakuové pumpy, ale bylo to tak. Naposled jsem koukla na hodiny nad krbem, kde dohasínal oheň a usnula jsem taky.
Autor Ell19, 10.07.2009
Přečteno 632x
Tipy 6
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, Adéla Jamie Gontier, Aaadina, carna
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí