Poslední polibek

Poslední polibek

Anotace: tak jsem se dnes rozepisoval a nějak mi tohle přišlo do hlavy ... sice nějak nejsem super fanda upírů, ale asi z celého toho hunbuku jsem též měl nějaký nápad nebo jen chvilkovou myšlenku ke zpracování...

Měla strašně hebké vlasy. V jejích bujarých kadeřích jsem nechal proplouvat své prsty celé minuty. Dlouhé hnědé vlasy s vůní lučních květin. Hladit je bych vydržel i celé hodiny. I teď, když byly slepené krví voněly po pampeliškách.
V hlubokých černých očích jsem se utápěl a přestával vnímat okolí. Nalezl jsem v nich klid a mír. Nic mě v tu chvíli netrápilo nic mě nezatěžovalo. Existovalo jen já a ona. Nic jiného. Jen my dva, teď a tady v tuto chvíli. Nebojoval jsem s tím, neprotestoval, přijímal jsem to a toužil potom stále víc. Víc a víc, nedokázal se nabažit té chvíle, její společnosti, jejích polibků.
Její ledové rty měly opojnou chuť. Nohy mi ztěžkly a já byl ochromený. Leč, k čemu bych potřeboval v tuto chvíli nohy? Nechtěl jsem utéct. A kdyby mě někdo chtěl od ní odtrhnout, bojoval bych s ním do roztrhání těla, jen abych našemu odloučení mohl zabránit. Pro mě už nic na světě nemělo smysl. Jen ona. Ona, jediné světlo naděje, jediná potěcha a krása, po níž jsem toužil a chtěl jí stále víc.
Opět se naše rty spojily. Její jazyk se střetl s mým a já se s ní v tom boji snažil neprohrát. Hrála si se mnou. Bylo vidět, jak se tím baví. Já, ležící a zcela bezbranný byl teď v její moci.
Rozepnula mi košili a začala laskat mou hruď. Systematicky po ní postupovala a nevynechala přitom jediné místečko. Přál jsem si, aby ten okamžik nikdy neskončil, ale nebylo mi to přáno.
„Budeš můj. Navždy!“ zašeptala a svými polibky zamířila k mému krku. Opět po tom zatoužila. Nemohla se toho nabažit. Byla jak smyslů zbavená. Stalo se z ní zvíře! Znovu přisála své rty k mému krku, zakousla se a sála.
Na to se mé krvácení znovu probudilo. Kolem jejích úst tekly pramínky mé krve a s ní z mého těla mizela i životní síla. Slábnul jsem.
Slabý, ale zároveň lehký jako pírko. Mé tělo ztratilo váhu a začalo se vznášet. Doufal jsem, že vyletím až k obloze a uniknu všem starostem. Všem?! Jakým vůbec starostem? Co jsem to měl udělat?
Bouře vzpomínek mi prolétla hlavou. Obrazy z mého života. Najednou přišlo procitnutí. Tvrdé a kruté, které roztrhalo celou iluzi. Hebkost jejích vlasů zmizela a já si připadal, že hladím koňskou žíni. Tak hrubou a kůži drásající věc. A již ani její polibky mi nezpůsobovali pražádnou rozkoš.
Z posledních sil jsem na ni pohlédl. Maska mladé a krásné dívky zmizela. Na mé hrudi ležela stará čarodějnice, odporná stvůra a já se rozpomenul, co bylo mým úkolem.
Pravou ruka mi už dávno vypověděla službu, ale levá ještě trochu poslouchala. Pomalu, opatrně a nenápadně jsem v madraci pod námi nalezl onen předmět. Stříbrný kolík.
Bodl jsem! Stříbro lehce prorazilo cár šatů na jejím těle a ještě snadněji pronikl kůží a masem. Putoval jen chvíli. Jen dokud neprobodl černé srdce.
Vytřeštila oči. Dva jako uhel černé kameny, které se mi zabořili hluboko do duše. Avšak nevyčítaly mi mé jednání. Ne, nikoliv. Děkovali.
Když se potom její tělo změnilo v prach, klesla má ruka únavou a stříbrný kolík se z postele skutálel na zem. Poslední krásné okamžiky, které za sebou nechala mi byly útěchou na mé cestě na věčnost. Zachránil jsem jí a snad na druhé straně jí opět spatřím. Tentokrát už ne poskvrněný přelud její krásy, ale jí skutečnou…
Autor Sirnis, 23.11.2009
Přečteno 429x
Tipy 6
Poslední tipující: Darwin, Double_U_is_usually_W, Duhová
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, ale na začátku jsem říkal, že to byl chvilkový nápad ne;-), tím myslim, že tohle byl opravdu, ale opravdu hodně chvilkový nápad. A proč bych ho teda nesepsal a nedal sem...

08.12.2009 22:50:00 | Sirnis

To Tvoje poslední souvětí popírá samo sebe. Když jsi megaloman, měl by naopak na pozadí toho všeho být velký epický příběh, ne? :)

08.12.2009 13:00:00 | Perilan

No tak tohle byl prostě chvilkový nápad. A nestrávil jsem nad tím kdo ví jak času. Prostě během půlhodinky hotový a na další práci nad tím už nebyla chuť.
Jako když člověk dostane náhle chuť na sladké ... taky si pro něco zkusí zajít. Já to jen naspsal. Ale nejsem povídkář. Jsem megaloman, tak možná proto ti ta povídka přijde zvláštní a ničím nezajímavá, protože na pozadí není žádný děj nebo stopa k pokračování nebo velkému příběhu..

08.12.2009 08:10:00 | Sirnis

Jméno Edward Cullen mi nic moc neříká, Stmívání jsem nečetl, jen viděl první díl.

Co se tohohle týče, čekal jsem možná vzhledem k Tvým bezmála dvou stovkám povídek a hodně dlouhému profilu asi trochu víc. Vlastně se tomu těžko něco vytýká - není to špatně napsané, na literu se vyskytují tipuju desítky mnohem, mnohem horších autorů.

Má to nějakou pointu i závěr, ale jako celek mi to nepřipadá jako něco tak dobrého, něčím zvláštního nebo originálního, aby o tom byla celá povídka - zkrátka mě to nezaujalo. Třeba to ale někoho zainteresovaného v podobné tématice zaujme víc :)

08.12.2009 00:49:00 | Perilan

Kdybych tohle měla srovnat se Stmíváním,řekla bych, že ti Edward Cullen nesahá ani po paty.Napiš něco delšího, fakt na to máš.

27.11.2009 19:12:00 | April Ryan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí