Přejíždět tak prsty...

Přejíždět tak prsty...

Anotace: Můj první "pokus" tohoto druhu...nejsem si úplně jistá, jestli jsem to zařadila správně do povídek, ale budu ráda za všechny tipy, připomínky a komentáře :)

Číst tak tvé myšlenky jako čtu tvé písmo...vidět ti tak do hlavy.
Přejíždět po myšlenkách prsty...tak jako přejíždím pořádcích tvého písma.
Jiní po tobě nic nepřečtou, já však přečtu vše...nemohu za to...
Chtěla bych přejíždět po tvém písmu každý den. Chtěla bych číst to, co jsi napsal jen pro mě...
Číst slova a věty...přejíždět po nich prsty...
Přejíždět prsty po linkách a číst...číst něco, co vím že je napsáno z lásky...jen pro mě.
Přejíždět prsty po tvých dlaních...zavřít oči a nechat se unést tvými dotyky...
Zavřít oči a zapomenout na svět...vidět jen tebe.
Letmo se tě dotýkat...bádat v tajemné zemi...
Přejíždět prsty po tvých rtech...být ta, které patří všechny tvé polibky...
Být ta...na kterou se vždy těšíš, ta které patří ta slova...Miluji tě...
Přejíždět tak prsty...a dotýkat se tvých dlaní...
Projíždět ti prsty skrz vlasy a být u tebe blízko...vnímat tě všemi smysly...mít tě jen pro sebe...
Jen zavřít oči a cítit pouze tvé dotyky...přemýšlet stále dokola o tom, co jsme spolu zažili a jak dlouho se známe...a co spolu ještě zažijme...
Stále o tom sním...stane se to někdy skutečností...?
Autor Lady Elleana, 15.01.2010
Přečteno 591x
Tipy 7
Poslední tipující: Týna, Necro, Lawliet, Bíša, Anne Leyyd, KORKI
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé. A co můžeš vědět ... :) všechno je možné ;)

15.01.2010 19:44:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí