Sex na jednu noc

Sex na jednu noc

Anotace: není sice moc zamilovaná, za to fyzickou lásku tam určitě najdete...

Bax byl v naší studentské komunitě známý a oblíbený klub. Studenti se tam scházeli vždy po večerech, hrála hudba, kouřilo se a alkohol tekl proudem. Teda aspoň tak mi toho místo bylo vždy prezentováno. Jednou mi na večerní přednášce spolužačka Markéta nabídla, jestli bych s ní a jejíma kamarádkami nechtěla do Baxu konečně zajít. S radostí jsem pozvání přijala, šla se na toalety přečesat a šlo se. Holky už na Markétu čekaly na smluveném místě. Představily jsme se a vyrazily večerním městem.
V Baxu to bylo přesně takové, jak se o něm mluvilo. Přítmí, plno lidí a známých tváří ze školy a hlasitá hudba. Seděly jsme s holkami u stolu, pily vodky a bavily se. Daniela seděla přímo naproti mně. Byla to příjemná modrooká blondýna s pihou na levém líčku. Byla krásná a bylo vidět, že je si toho vědoma. Chovala se víc než suveréně, nechávala si odpalovat cigarety a platit pití, pohrávala si se svými dlouhými vlasy a celkově tam byla jako doma. „Takže ty jsi taky z Mělníka?“ zeptala se mě Daniela. „Jo…“ přikývla jsem. „Tak to je super, aspon nebudu muset v noci vlakem sama.“ Usmála se na mě ta krásná sebevědomá slečna. S přibývajícím alkoholem i mé sebevědomí začalo stoupat a tak jsem se přidala k Markétě a šla s ní na parket. Zanedlouho se k nám přidaly všechny ostatní holky včetně Daniely. Vzala si mě stranou a začala se mnou tančit. Docela mi to vyrazilo dech jak si mně přivlastnila a bez okolků mě chytla za boky a tančila se mnou v „tmavém rohu“. Tmavý se mu říkalo proto, že tam vážně nebylo vidět. Proto do nás neustále někdo narážel, tuším, že páry hledající soukromí. Měly ale smůlu. Daniele se náš vzájemný tanec očividně líbil a ani já jej nehodlala končit. Byla jsem ješitně potěšena jejím zájmem. Tak krásná holka… říkala jsem si jak jsem ji uviděla. „to je přesně ten typ holky, který nikdy nebudu mít“ pokračovala jsem ve svých úvahách když jsme byly na cestě k Baxu a já šla za ní a pozorovala její pozadí, které se ji krásně vlnilo v krátké sukni. Teď jsem byla tady a tančila s ní, resp. ona tančila se mnou a její tělo bylo stále tomu mému blíž a blíž. Už jsem si myslela, že mě políbí, když se najednou otočila a odešla k baru za svým kamarádem, který ji celý večer sponzoroval. Já si šla zpátky sednout za Markétou a ostatníma holkami. Přišla jsem rovnou ve chvíli, kdy o Daniele vedly ne přímo milý hovor. Pomlouvaly ji, že vypadá jako děvka (měla minisukni a rafinované tričko, takže ano, vyzívavá byla, ale k děvce měla daleko). Dohadovaly se o tom, že ji nikdo neviděl na parketu a že si to prý už možná rozdává s nějakým chudákem, kterého zítra odkopne. Musela jsem se v duchu smát vzhledem k tomu, že byla celou tu dobu se mnou v tmavém rohu.
Z večeru se stala noc, Markéta s holkami odešly a my s Danielou zůstaly u stolu samy. Měly jsme ještě hodinu čas, než nám jel vlak, z tance jsme už ale byly unavené, proto jsme seděly u stolu a popíjely víno. A jak to bývá, dvě holky u jednoho stolu většinou kluci jen tak nenechají na pokoji, takže ač nerada, jsem musela akceptovat pár kluků z univerzity, kteří si k nám přisedli a vést s nimi zdvořilostní hovor. Celou dobu mi ale oči utíkaly k Daniele a i já jsem na sobě neustále cítila její pohledy. A když se naše oči střetly, vyměnily jsme si dlouhý pohled s nádechem provokace. Hodina prázdného klábosení konečně utekla a my jsme se s Danielou vydaly na cestu na nádraží. Hned jak jsme vyšly z klubu, chytla mě za ruku. Už ani nevím, co jsme říkaly, pamatuji si jen, že jsme se stále smály, k čemuž určitě přispěl hlavně alkohol, kterého ten večer nebylo málo. Držely jsme se za ruce, běžely spolu přes cestu a přes park. Tam jsem zpomalila a po chvíli zastavila. Chtěla jsem ji strašně moc políbit. Podívala jsem se jí do očí a ona se ke mně přiblížila s lehce pootevřenými rty. Potom už jsme se jen líbaly, naše jazyky se vzájemně proplétaly a naše těla na sobě byla namačkaná tak, že jsem na svých ňadrech cítila ta její. Stály jsme tam a líbaly se asi pět minut než jsme se zase daly do pohybu směrem na nádraží. Nakonec jsme na vlak doběhly na poslední chvíli. Vlak byl prázdný a my jsme v líbání pokračovaly jen co jsme si sedly. Chudák průvodčí byl asi trošku vyděšený, jak nás přišel zkontrolovat. Vůbec nám to nevadilo, zasmály jsme se tomu společně a pokračovaly tam, kde jsme začaly. Bylo zvláštní to, na co jsme při líbání s Danielou myslela. Překvapivě na svou přítelkyni, se kterou jsem už několik let. Zatímco mi Daniela rozepínala košili a záhy i podprsenku jsem přemýšlela nad tím, kdy jsme se naposledy s mou přítelkyní takhle vášnivě líbaly… Daniela nebyla moc velká romantička, aspoň ne ten večer. Po chvíli hraní si s mými bradavkami si klekla na zem a začínala mi rozepínat džíny. Za normálních okolností bych k něčemu takovému nepřistoupila. Za prvé, byla jsem zadaná, za druhé, byly jsme ve VLAKU a za třetí viděla jsem ji poprvé v životě. Nicméně tu noc jsem rozum moc nepoužívala a s radostí jsem Danielu nechala pokračovat v tom, co měla u úmyslu udělat. Bylo to skvělé! Ne krásné, romantické, láskyplné… Ale intenzivní, vášnivé, rychlé a plné chtíče. Bylo to něco, o čem člověk sní, když se mu hlavou začnou honit perverzní myšlenky. Bylo to něco, čemu se nedalo odolat. A já jsem se o to ani nesnažila.
Až byla Daniela spokojená se svým dílem, vyměnily jsme si role a pro změnu jsem začala obšťastňovat já ji. Sundala jsem ji silonky, vyhrnula sukni a nechala jsem volnost své fantazii. Mé prsty si hrály s jejím klínem a ona mi tlumeně sténala do ucha. Líbala jsem ji na bradavkách a mé rty začínaly směřovat dolů, tam, kde byla momentálně má ruka. Vtom vlak zastavil. Podívaly jsme se z okna a poznaly naše nádraží. S omluvou jsem na ní pohlédla a začala se oblékat, přesněji upravovat si své polosvlečené oblečení. Ona jela ještě o stanici dál. Rozloučila jsem se s ní obyčejným „Ahoj“, popřála ji, ať dobře dojede domů a šla jsem směrem k domovu. Měla jsem vítězoslavný pocit, cítila jsem se krásná a přitažlivá. Cítila jsem se dokonce důležitá tím, že jsem se jí líbila. Ve svém stále podnapilém stavu jsem na sebe byla dokonce i pyšná a neměla jsem ani malinko černé svědomí.
Své přítelkyni ani nikomu jinému jsem o své aférce samozřejmě neřekla a ani to nemám v úmyslu. Svoji Verunku miluji, Daniela byla pouze úlet, jednorázová záležitost. Občas se ve škole potkáme, pozdravíme se, usmějeme se na sebe a zase si jdeme každá svou cestou. Ale krásná je pořád stejně… Docela se těším, až se zase někdy potkáme v Baxu…
Autor kacul, 17.01.2010
Přečteno 790x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí