Víš, že Ty se mi líbíš? Jak Ty to děláš?

Víš, že Ty se mi líbíš? Jak Ty to děláš?

Anotace: Pořád se na tom pracuje

Hned jak po ránu prozřu a vidím tu ruku, či nohu zpod peřiny, vždy se na ten obraz s chutí podívám. Mlčím a dokresluji co nevidím. Sálá z Tebe teplo. Hruď se Ti zvedá. Saténová košilka Ti obepíná tělo, halí prsy. Dýcháš pravidelně a mluvíš ze spaní. Krásně voní i Tvá košilka, to když tam samotná po Tobě jen zůstane. Hned jak odcházíš, chci být v tom Tebou zahřátém místečku. Hledám tě tam a cítím. Jsem příjemně vzrušen a rušen jen tím, že tam nejsi. Když ležíš po létě na bílé peřině, hned po dovolená, jsa opálená úplně mi jde z toho hlava kolem. To když se probudíš, na mne promluvíš tak víš, že jsem Tvůj. A právě Ty proto nemluvíš, Ty to víš. Já si Tě namaluji, představím a tom všem pak sním. Kam a proč mi tedy odcházíš? Když z domu tepla vycházíš. Jak tu noc ráno prodloužit a den pokrátit a být tam kde je mi líp vím, že lépe by bylo správněji. Jenže to se nerýmuje. Tak si pomůžu. Vždy když si na Tebe vzpomenu. Snad nezapomenu.
Autor umělec2, 22.01.2010
Přečteno 521x
Tipy 12
Poslední tipující: Mraveneček, Zasr. romantik, Quigleika, Judita, Bíša, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A bude pořát hůř. Altzheimer si nás najde, před ním se neschováš!

02.02.2010 13:26:00 | Zasr. romantik

krásné

29.01.2010 09:46:00 | Quigleika

Necelé tři minuty a je to tu.

22.01.2010 19:38:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí