Já aneb jak pos.at co se dá (díl 8.)

Já aneb jak pos.at co se dá (díl 8.)

Anotace: Obálka?

Seděla jsem na posteli celá nesvá.To co mi Damián řekl,potvrdilo mé obavy a Adamovy výhružky.
"Miláčku,Natálie.Miluju tě.Nehledej mě,prosím."
"Halo?Damiáne?Jsi to ty? Co se to děje?"
Hlavu jsem měla plnou otázek a obav,ale nechtěla jsem dát nic znát.
"Nic se neděje.Buď v pohodě a nedělej žádné hlouposti,prosím."
Byl celý uřícený a já jsem nechápala co to má všechno znamenat.
"Můžeš mi...."
Jenže než jsem stačila dokončit svou otázku,hlas na druhém konci utichl.
"Miláčku,Natálie."
Začal nějaký jiný,mě neznámý hlas.
"Halo?Kdo tam je?Co jste mu udělali?"
Začala jsem nevědomky křičet a zhluboka dýchat.
"Uklidni se ty krávo blbá.Když budeš chvilku držet hubu,nic se tvému příteli nestane.Možná."
Zasmál se ten nepříjemně protivný hlas.
"Jistě víš,kdo má tohle všechno na svědomí."
"Adam."
Zašeptala jsem.
"Ano,ano.Správná odpověď.Nevolej policajty,nepomůžou ti. Akorát si tím uškodíš a tvůj přítel půjde ke dnu rychleji."
"Co ode mě chcete?"
"Chceme jen abys trpěla.Až si s tebou a tvým přítelem trošku pohrajeme,necháme vás jít.Pokud neuděláš co ti všechno řekneme, umře a ty s ním.Bude to bolet.Bude to hodně bolet,takže být tebou."
"Udělám co řeknete."
"Jsi chytrá holka.Už teď se mi líbíš."
Uchichtl se neznámý hlas a já se otřásla strachy.
"Co mám udělat?"
"Teď zatím nic moc.Odpočineš si,uděláš si něco k obědu a zhruba v 5 hodin ti přijde veselý balíček,který otevřeš.Budou v něm potřebné instrukce.Soustřeď se a buď hodná holka hm?"
"Dobře."
"Máš hodinu na splnění úkolu,kolem 6. ti zavolám a promluvíme si co dál."
Píp,píp,píp.
Tělefon utichl.Položila jsem ho na postel a hrozně jsem se rozbrečela.Co po mě tak asi budou chtít.Proč mi to nemůžou dát rovnou?Copak si vážně myslí,že si teď budu vařit.3 debilní hodiny a já nevím co mě čeká.
Přecházela jsem po pokoji a zhluboka dýchala.Měla jsem pocit,že každou vteřinou omdlím.Bylo 17.01,když u mých dvěří zazvonil zvonek.Stál tam messanger a v ruce držel velkou obálku. Nedočkavě jsem ji otevřela. Vypadla na mě fotka a papír s pokyny. Tomu nerozumím!
Autor migodo, 06.02.2010
Přečteno 438x
Tipy 8
Poslední tipující: E.deN, sarasv, Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí