Once...in Suomi 17

Once...in Suomi 17

Anotace: ufff. skoro jsem u určitých pasáží potila krev :D

Celou tu dobu, co byl Anssi v Jersey jsem se neskutečně nudila. Samozřejmě, že tu byla Katy a Sami, ale on byl něco jako nová hračka. Spíše staro-nová hračka. Připadalo mi to odporné takhle o tom uvažovat, ale byl jako staré tričko, které zase přišlo do módy a já si ho zamilovala, protože bylo: "luxusně retro“ nebo "oldschool“. Jsem idiot, Anssi není ani retro ani oldskůl ale je to prostě můj novotou se blýskající přítel, se kterým mě bavilo válet se týden v posteli a nepřišlo mi to jako ztráta času. Když jsem měla slabou noc a celou ji prochrápala, tak nebyl ráno protivný, ale roztomile rozespalý a posmíval se mi, místo aby ztropil hysterický záchvat. Nenadával, když jsem připálila jídlo, rádoval se, když jsem ho nepřipálila. A když náhodou jo, tak objednal pizzu. Ten život byl jako bez starostí. Uvědomila jsem si, že nemusím otáčet každou korunu a počítat, kolik můžu za týden propít, aby nám s Katy zbylo na nájem a na jídlo. Byl to prostě ráj a ještě k tomu ten sex… :D
Volal mi před dvěma dny, aby oznámil, že už přiletí. Samozřejmě že jsem byla štěstím celá bez sebe, protože mi chyběl a prachsprostě jsem na něj měla chuť. Teď jsem se táhla od Katy s nákupem a hekala do schodů. Zbývali mi ještě čtyři hodiny, to znamená dost času uklidit, uvařit něco extra dobrého, dát se dohromady a odjet pro něj na letiště. Všechno stíhám parádně. Funěla jsem do schodů a nadávala si, že mě dřív nenapadlo, že tři lahve červeného se pěkně pronesou. Najednou jsem zaslechla zašramocení. Na vrcholu schodiště se otevřely dveře a v nich stál on. Jasně…mého srdce šampion. Jednu paži měl zvednutou a opíral se o rám dveří, tmavě hnědé vlasy mu spadají do obličeje. Smál se a sledoval mě, jak s vyplazeným jazykem vleču nákup.
„Ty jsi hrozný zmatkář.“ Řehtal se a já nechápala. Já jsem zmatkář? A co on tady dělá tak brzo? Proč sakra v těch dveřích vypadá, jako by měl neustále po ruce osobního osvětlovače? Já kdybych se postavila tak jako on, tak vypadám jako feťačka co se vypotácela z nějaké perníkové akce. Už to na mě bylo příliš, musela jsem odvrátit pohled, nebo bych omdlela. Přestal se opírat o ten rám dveří, se kterým bych si to hned vyměnila, kdyby mi vzápětí nedošlo, že semnou může dělat mnohem lepší věci než s tím rámem. Seběhnul ty poslední dva schody, prostě jen tak, bosý a vzal mi tašky z ruky. Okamžitě se mi do zaškrcených prstů nahrnula krev a mravenčilo to. Chtěla jsem si je mnout, ale on mě vzal kolem pasu, nadzvedl a vynesl do bytu.
„No dobře, demonstrace síly…to bychom měli, ale teď mi řekni, jak to že jsi tady tak brzy?“ Začal mě líbat a mě to skoro šokovalo, jak mi to připadalo neskutečné. Bylo to pro mě jako randit s celebritou…moment, vždyť já vlastně byla s celebritou. Nebo jako líbat svůj vysněný idol a tisíckrát lepší.
„Já jsem nepřiletěl dřív. Říkal jsem že přiletím ve čtyři.“ Eee zkrat. Ve čtyři? Nevím proč, ale celou dobu jsem byla přesvědčená že mi říkal v osm.
„Jejda….promiiiň.“ Zakňourala jsem a objala ho kolem pasu. „Jsem celá roztěkaná.“
„Je toho na tebe moc?“ Pohladil mě po rameni a políbil na krk. Projelo mnou zachvění, které by se dalo srovnat se zimnicí.
„Není…jenom….jsem zmatkář.“ Povzdychla jsem rezignovaně. Jeho dech v mých vlasech se zachvěl, jak se zasmál. Přitiskl si mě k tělu a začal mě líbat, nejdřív pomalu a mě se podlamovaly kolena. Jeho polibky nabývaly na vášnivosti a tvrdosti, až jsem lapala po dechu.
„Počkej.“ Zarazil mě a jemně mě od sebe odtáhnul. Zmateně jsem zamrkala, jestli jsem udělala něco špatně. „Musím ti něco říct a koukám, ty jsi koupila něco dobrýho.“ Vytáhnul z tašky lahev vína.
Sakra, chce mi něco říct. Byl v Jersey a dal se zase dohromady s Megan…ne…
Najednou jsem se ocitla bez kabátu v obyváku na sedačce se skleničkou vína v ruce a civěla do prázdna.
„Takže.“ Odkašlal si a sedl si vedle mě. Bála jsem se mu podívat do očí, ale víno a jeho hlas mě úžasně uklidňovali. „Tak jsem prodal ten byt a mluvil s hlavním ředitele….to je jedno, to tě stejně asi nebude zajímat. Jisté ale je, že od řijna nastupuju jako hráč Tappary. Už žádné NHL budu jen ve Finsku. Po tom, co říkala Katy už to nechci zažít znovu.“ Cinknul svou skleničkou do mé, kterou jsem svírala ve své strnulé ruce a napil se. „Nemáš radost?“ Znejistěl.
„Já…jo mám…velkou, jenom to pořád nemůžu nějak vstřebat.“ Dopila jsem zbytek skleničky a hned si dolila. Skoro celou jsem ji najednou vyprázdnila a zhluboka se nadechla se zavřenýma očima. Nemůžu na něj jen tak vybalit to co chci. To přeci nejde, co si o mě pomyslí? Ale třeba bude souhlasit a bude to parádní.
„Em?“ Dotknul se opatrně mé ruky. Pomalinku jsem otevřela oči a podívala se na něj. Seděl tam a starostlivě mě pozoroval.
„Pojď se milovat.“ Ha a je to venku. Nejdřív sebou jen cuknul a pak mu zajiskřilo v očích a usmál se.
„Muhaha tak jo!“ Jednu ruku mi podstrčil pod zády a druhou pod koleny a zvedl do vzduchu. Zaklonila jsem hlavu a smála se jako cvok. Představovala jsem si že jsem nebohá oběť upíra a on jakoby mi snad dokázal číst myšlenky přitiskl rty na můj krk. V ložnici mě postavil na zem a odběhl zhasnout v ostatních místnostech bytu. Ani jsem se nestačila otočit, když do mě jeho tělo narazilo a já s heknutím dopadla do peřin s hlasitým puff. Anssi dopadl na mě a jeho rty už divoce drtily ty mé. To a jeho váha na mě způsobilo, že jsem sotva lapala po dechu.
"Nemůžu dýchat!" Zaskuhrala jsem. Ani na okamžik nezaváhal, přetočil se a vyhoupl si mě nad sebe. Rty a jazykem jsme mapovala jeho krk, hruď a břicho a nechávala na něm vlhké cestičky. Vzdychnul, když jsem jazykem obkroužila bradavku a lehce ji stiskla zuby.
"Nezlob.." Zavrněl a za krk si přitáhl moji tvář k sobě. Na chvíli jsme se od sebe odtáhli, když mi přetahoval tilko přes hlavu a začal bojovat se zapínáním podprsenky. S každým nádechem se mi po těle rozlévala horkost a vzrušení. Anssi na tom nebyl o moc lépe, cítila jsem jeho narůstající výsost na stehně a to mě vzrušovalo ještě víc. Nadvládu převzalo zvíře ve mě, když jsem se začala dobývat pod jeho rifle. Sotva byl osvobozen, od svazujících kalhot, znovu jsem se ocitla pod jeho svalnatým tělem a přiházela jsem o poslední zbytky oblečení. Chytil mé ruce a v zápěstí mi je zkřížil nad hlavou. Objala jsem ho nohama kolem pasu. svět se změnil v barevnou spirálu, když do mě pomalu pronikl. Jeho polibky byly naprosto dokonalé, jako ve snu. Vsunula jsem mu jazyk do úst a on se lehce zasmál.
„Em, miluju tě.“ Šeptal a líbal můj potem zbrocený krk. Mé vzdechy se najednou změnily v docela silné sténání. Cítila jsem, jak se mi tělem rozlévá horkost a přitom mi na rukou naskakovala husí kůže. Naše těla tancovala v tom nejúžasnějším rytmu. Anssi mi zabořil tvář do vlasů a zaskučel, jako kdyby trpěl, ale já věděla, že je na tom přímo naopak. Vrchol mě zasáhl nepřipravenou, takže jsem měla co dělat, abych své hlasité projevy tišila. Pomalu jsme přicházeli k sobě, i dech už se nám klidnil. I rytmus mého srdce se pomalu vracel k normálu. Leželi jsme vedle sebe plní štěstí a lásky. Anssi mě s výrazem neskutečného uspokojení začal pomalu líbat. Přetáhla jsem přes nás peřinu a stulila se mu v náručí a pomalu usnula. Cítila jsem se nádherně.


***
„Já jsem si fakt myslela, že má přiletět až v osm.“ Rozhodila jsem bezmocně rukama a vyprázdnila skleničku před sebou. Seděli jsme s Anssim, Katy, Jannem a Samim v Ama a smáli se.
„Měli jste ji vidět, když mě viděla ve dveřích.“ Anssi se mě snažil napodobit, ale vypadal u toho spíš dost směšně. Všichni zadržovali záchvat smíchu.
„Jo to ti věřím. Když jsme spolu měly jet poprvé na Masters, tak málem přijela o den později. Byla totiž přesvědčená, že devátého je pátek a ne čtvrtek.“ Plácla se Katy do čela a celý stůl vyprsknul smíchy. Nejraději bych se propadla do pekla. Anssi ležel na stole a hýkal smíchy do rukávu. Jindy bychom se asi takovýmhle historkám jen zahihňali, jenže teď jsme byli opilí a měli jsme dobré nálady na rozdávání.
„Hele pojďte si zas dělat srandu z někoho jiného jo?“ Navrhla jsem, když už se všichni částečně uklidnili. Katy si setřela slzu smíchu a usmála se na mě. „Mimochodem zlato, z čeho máš ten škrábanec na bradě?“ Všimla jsem si klikatého šrámu, který tam minule nebyl. Katy protočila oči v sloup.
„Janne si totiž koupil nový pierc.“ Chytila svého milovaného za bradu a přitáhla ho do lepšího světla. V bradě se mu blýskal místo kuličky malá špička.
„Auuch.“ Sykli jsme oba s Anssim a zasmáli se.
„No co, to natrénujem.“ Mrknul na nás a objal Katy kolem ramen.
„Myslím, že nemáme co trénovat, prostě si tam dáš zpátky tu kuličku. Nechci mít obličej jako oběť masového vraha.“ Prohlásila to tak odhodlaně, jako kdyby mu to měla sama vyměnit ve spaní.
„Zlatooo když mě se to líbí takhle.“ Zaškemral Janne.
„Ne, prostě ne a domluvili jsme.“ Zkřížila nekompromisně paže na prsou a zamračila se.
„Podpantoflák.“ Zabručel Anssi s potlačovaným smíchem. Dloubla jsem ho do žeber, až sebou cuknul a málem se polil pivem. „Heej.“ Chytil mě pod krkem a políbil.
„Dostaneš pěstí.“ Zašeptala jsem mu do ucha a kousla ho do krku.
„Hele vy dva, já vím, že jste…“ naznačil ve vzduchu uvozovky „“čerstvě“ zamilovaní, ale nechte si to na doma jo?“ Zabručel Sami a houpal se na židli. Měla jsem chuť na něj bafnout, aby spadnul.
„Joo Sami, mám nějaké volňásky na finále mistrovství. Chceš?“ Zeptal se Anssi jen tak na půl pusy blonďáka. Druhou půlkou se věnoval mě (:D)
„Faaakt?“ Zbystřil a narovnal se. Sakra on prostě nespadne. „Jo ale, když už tam nejsme…“ Mumlal si pro sebe a na nás úplně zapomněl. Takže Sami je zabavený, mohla jsem se dál věnovat Anssiho rtům a horké kůži pod tričkem, kam mi náhodou zabloudila ruka. I jeho nebyla úplně nevinná. Zkoumala každý záhyb mých kalhot. Byla fakt škoda, že už nejsme v hokeji ve hře, ale čtvrté místo je taky dobré. A Anssi říkal, že mu to letos ani moc nevadí.
„JOO, když jinak nedáš.“ Vyskočil Sami. Lekla jsem se tak, že jsem Anssimu málem ukousla jazyk.
„Auu.“ Zaskučel a chytil se za pusu.
„Promiiň ten cvok mě vylekal.“ Omlouvala jsem se mu zoufale a vrhala vražedné pohledy na Samiho.
„Fajn, tak fe někdy ftaf.“ Zahuhlal.
„Ta láska nás jednou zmrzačí.“ Pronesla Katy. Něco podobného mě taky napadlo, jen jsem to raději neřekla nahlas.
„Hele kdo jde.“ Zamával Janne na dvojici, která se k nám blížila ode dveří. Dvě černé siluety na sebe prskaly a šťouchaly do sebe. „Sin´Amor a Casino. Kde vy dva se tady berete?“
Všimla jsem si že Anssi opět potlačuje smích.
„Co je?“ Šeptla jsem a naklonila se k němu blíž, aby nás nikdo neslyšel.
„Nic, já jen, jestli si taky nemám vymyslet nějaký stylový pseudonym.“
„Hele pane, nejste vy dneska nějak neobvykle veselý? A vůbec, nech ty dva chudáky být, vždyť maj jména, že by si na tom někdo mohl zlomit jazyk. Tohle zní mnohem líp.“
„No jo už mlčím.“ Raději se zase napil piva.
„Holky… Holky, řekněte…“ Vivian se zatvářil opravdu vážně. „Řekněte…který z nás dvou je víc drsnější?“ S Katy jsme na ty dva civěly jako na mimozemšťany. Anssi to už nevydržel a se smíchem se mi zhroutil do klína. Co mu dneska je?
„Na to se holek nemůžeš ptát, Vivian udělá sexy pohled, Cat zase ukáže bradavku a holky jsou bez sebe. Tohle se musíš zeptat jedině nějakého nezaujatého chlapa.“ Sami mluvil, zatímco těm dvěma přistrčil židle od vedlejšího stolu, ale ani Cat ani Vivi se nechystali posadit. Oba stáli skoro v bojovné pozici a hypnotizovali mě a Katy. Samiho zřejmě vůbec neposlouchali.
„No kluci…víte, oba jste fakt sexy.“ Začala Katy.
„Heleee brzdi.“ Zabručel Janne.
„Jo jste sexy...Auu…“ Anssi mě pod stolem kousnul do stehna. Tss „A drsní jste…noo…já ti nevím.“
„Viděly jste tu jednu fotku, kde jsem od krve?“ Snažil se Cat a oči mu u toho zářily. Ten chlapec je opravdu sexy.
„Hele tohle nezkoušej, všichni víme, že to byla jenom barva.“ Protočil Vivi oči v sloup.
„No a? Ty zase máš vestu s růžovýma lebkama, viděl jsem ti ji ve skříni.“ Ojej Cat vytáhl těžký kalibr.
„Já jsem ji taky viděla.“ Pípla jsem nenápadně.
„Já taky.“ Zahihňala se Katy.
„A já tady nemusím být.“ Zahučel Anssi.
„Kušuj.“ Stiskla jsem mu pod stolem ruku.
„No a co? Sranda musí být, ne?“ Vyhrknul Vivi.
„Když chceš být drsnej, tak nemůžeš dělat takovou srandu.“ Uzemnil ho kytarista Deathstars.
„Jo aha, takže to co provádíš s Whipem není sranda jo?“ Vivi se ďábelsky rozesmál, protože tnul přímo do živého. Je fakt, že některé věci, které dělali mi už přišly trochu moc.
„Hele to je jenom pro show a my z toho máme prdel, jak se to pak řeší. Ty to snad taky řešíš jako nějaká patnáctiletá žába, co nás žere? Žereš nás Vivianku? To moc drsnej nejseš.“ Cat se pěkně rozjel. Katy na mě hodila pohled a nejspíš taky uvažovala nad tím, že bychom je měly zarazit. „My možná děláme na podium prasárny, ale o vás s Theonem se píše, že to děláte v šatně a ještě horší věci.“ Zachechtal se ďábelsky a kopnul do sebe Samiho vodku. Blonďák jen zalapal po dechu a hodil na Cata vražedný pohled. Ten se ale zašklebil „Fuj to nechci. Kimmi máte mochito?“ Kimmi se zatvářil nechápavě, ale přikývnul.
„HA!“ Píchnul ho Vivian prstem do hrudníku. „Mochito, to není moc drsný.“
A pak začala hotová přestřelka slov.
„Jednou jsem držel v ruce kravskou lebku.“
„Sam jsi kráva.“
„Nosíš divný boty!“
„Ty zas divný kalhoty!“
„Fotíš se jako baba!“
„Máte trapný jméno…Lovex…pfff“
„Kluci dost.“ Houkly jsme s Katy, než to zajde ještě dál. Upřímně jsem ale pochybovala, že by to šlo.
„Já si myslím, že drsnější je…“ Koukla jsem na Katy a ta kývla.
Ve chvíli, kdy já jsem řekla: „Cat“ řekla Katy: „Vivian“
Kluci na nás chvíli nechápavě koukali, ale pak se rozesmáli. Spor byl vyřešen.
„Jojo málem bych zapomněl…“ Začal Sami vyskakovat a mávat rukama. „Víte, s kým teď chodí Tiina?“ Do žaludku jako kdyby mi někdo hodil velkou kostku ledu. Ztuhla jsem a sevřela ruku v pěst. Katy reagovala nějak podobně. „Odjela do USA s jednim hokejistou. S Backesem…husté že?“
„Ti dva se navzájem zaslouží.“ Zavrčel Anssi a objal mě kolem pasu. Opřela jsem mu hlavu o rameno a kývla.
„Kráva.“ Prskla Katy a vysloužila si tak od Janneho polibek na tvář. Jenom já jsem viděla, že se usmála a hned potom se bolestivě ušklíbla. „Na to si fakt nezvyknu.“
„Sami ty si fakt myslíš, že mám sexy pohled?“ Natočil se Vivi k Samimu.
„A moje bradavka se ti líbí Sami?“ Z druhé strany ho skřípnul Cat.
Sami vypadal naprosto vyvedený z míry.
„Hele jděte do prdele joo?“ Vyjekl Sami a odskočil si na záchod. Spíš to byla záminka, aby utekl těm dvěma.
„No nic lásky moje, my jdem domů. Zítra mě čeká operace, tak se musím dát dokupy.“ Zvedla jsem se a Anssiho táhla za sebou.
„Operace? Ty jdeš na operaci?“ Vytřeštil na mě Cat oči.
„Nejdu. Já budu operovat.“ Zasmála jsem se a poplácala ho po rameni. S Anssim jsme se se všemi rozloučili a vyšli ven. Kupodivu bylo ještě jasno. Slunce teprve zapadalo. Šli jsme ruku v ruce a míjeli zamilované párečky. Tentokrát mi to ale nevadilo. Dříve jsem klopila oči k zemi, nebo po nich nenápadně šilhala a tiše jim záviděla. Teď jsem ale vedle sebe měla svoji lásku a s potěšením zjistila, že některé holky po něm koukají, i když se za ruku vedou se svým přítelem. Tenhle byla jenom můj.
Doma jsem si napustila vanu a ponořila se do horké vody. Skoro jsem zapoměla jak je to příjemné. Uvolněně jsem zaklonila hlavu a zavřela oči.
„Proč jsi po tmě?“ Stál ve dveřích, kterými dovnitř pronikalo světlo z předsíně. Tohle už jsem jednou viděla, ale tehdy jsem měla pořezané zápěstí a umírala. Teď jsem měla života na rozdávání. Najednou se otočil a odešel. Tak tohle byl jeden z nečekaných kroků. Za chvíli byl ale zpět a nesl sebou tři zapálené svíčky.
„No ne, romantika?“ Zavřel dveře a záře z předsíně pohasla. Zůstala jen ta v jeho náruči od plápolajících svíček.
„Cože to zítra operuješ?“ Ptal se mě, když si stahoval kalhoty.
„Bypass“ Zasýpala jsem a připadalo mi, že se v té vodě uvařím jako kreveta.
„Můžu?“ Kývnul hlavou k vaně plné vody. Zmohla jsem se jen na přikývnutí a udělala mu místo. Sedl si zády ke mně, boky mezi mýma pokrčenýma nohama. Položil si obličej do dlaní a shrbil záda. Něco ho žralo, to jsem poznala.
„Děje se něco?“ Objala jsem ho kolem pasu a přitiskla se víc na jeho záda.
„Ne nic, to je jenom můj problém, nechci tě tím zatěžovat.“ Zaklonil hlavu a opřel si ji o mé rameno. „Takže zítra děláš první operaci sama?“
„Hmm jo.“ Zahuhlala jsem nesoustředěně. Chtěla jsem vědět co ho trápí. Tak nějak podvědomě jsem tušila že se trápí kvůli mně. Sevřel moji ruku a vydechl.
„Jsem tak rád, že jsi tady. Celý byt a všechno, je najednou tak jiné.“
„Jak jiné?“ Položila jsem mu ruku na hruď a cítila jeho srdce. Pak jsem s ní ale sjela níž. Při myšlence na srdce se mi vybavila zítřejší operace a trochu jsem znervozněla.
„Útulnější.“ Možná teď máme útulný byt, ale on předemnou něco tají a to mě tížilo jako balvan položený na břiše. Špatně se mi dýchalo, když mezi námi něco bylo. Hladil mě po lýtkách a zastavil se na srpkovité jizvě. Obtahoval ji prstem a usmíval se. Chtěl něco říct, ale já jsem promluvila dřív.
„Řekni mi prosím, co se děje.“ Proč se mi zatraceně tak chvěl hlas?
„Teď ne.“ Vstal a vylezl z vany. Natáhl na sebe župan a druhý přidržel připravený pro mě. Rezignovaně jsem si povzdechla a prostrčila ruce rukávy.
V kuchyni jsem pustila přehrávač, ve kterém bylo zrovna Cd se soundtrackem z Pulp fiction.
Místností se rozezněl hlas. Girl, you'll be a woman soon…
Otočila jsem se na Anssiho a on se usmíval.
„Tančili jsme spolu někdy?“ Zeptala jsem se ho a on přikývl.
„Je to jedna z věcí, které si mlžně pamatuju.“ Přitiskla jsem se k němu a omotala mu ruce kolem krku.
„Já ne. Připomeneš mi to?“ Opřela jsem si tvář o jeho hruď a zavřela oči.
I've been misunderstood for all of my life
But what they're sayin', girl, just cuts like a knife
„Pamatuju, jak ti ten večer slušely šaty…“
"The boy's no good"
„…I tvoji vůni…“
Well, I finally found what I've been looking for
But if they get the chance, they'll end it for sure
„…Jak jsi měla teplou kůži…“
Sure they would
„…a kolikrát jsi se mi omlouvala, když jsi mi šlápla na nohu.“
Baby, I've done all I could
Now it's up to you
„Neumím tancovat.“ Zamumlala jsem a dál se jen houpala v rytmu písničky.
„Já taky ne.“ Zasmál se a zvedl mě do náručí. „Něco mě napadlo.“ Vypnul věž a odnesl mě do ložnice na postel. Poslední paprsky západu slunce hladily povlečení. Dotáhl ten velký kufr a otevřel ho. „Pojď si to připomínat.“ Chtěl znovu odejít, ale chytila jsem ho za ruku.
„Počkej.“ Stáhla jsem ho k sobě na postel, takže jsme seděli přímo naproti sobě. „Nejdřív mi řekni, co se s tebou děje.“ Díval se mi do očí a mlčel. Viděla jsem, že přemýšlí a váhá. Po chvíli svěsil hlavu a povzdechl si.
„Já žárlím.“ Zabručel.
„Cože? Na koho prosím tebe?“ Tohle jsem teda nechápala. Nebyla jsem si vědomá toho, že bych mu dala nějakou záminku k žárlivosti.
„Na Viviana. Nemůžu se pořád srovnat s tím, že se tě dotýkal a miloval se s tebou…a teď je tvůj přítel.“ Celou dobu co mluvil se mračil a uhýbal pohledem.
„Teď ti něco řeknu.“ Položila jsem mu ruku na tvář a podívala se mu do očí. „S Vivim jsem se nemilovala. S ním jsem měla jen sex. Nikdy jsem ho nemilovala. Miluju jen tebe. A věř mi, že Vivi už si to nijak nebere. Nemusíš se bát, že my dva by jsme spolu mohli ještě něco mít. Ta kapitola už je zapomenutá. Můžeš na ni taky zapomenout?“ Políbila jsem ho lehce na rty a objala.
„Asi ti budu muset věřit.“ Usmál se a já věděla, že problém je pryč. „A vím z čeho máš tu jizvu na koleni. Klekla sis na střep.“
„Bože já jsem idiot.“ Plácla jsem se do čela. A hodila sebou do peřin.
„Ale mě baví tě zachraňovat.“
Autor KORKI, 22.03.2010
Přečteno 418x
Tipy 19
Poslední tipující: její alter ego, Duše zmítaná bouří reality, Tapina.7, Bíša, migodo, Aaadina, Darwin, E.deN, SharonCM, ilona, ...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí