O slečně, která se bála

O slečně, která se bála

Anotace: ze života...

"Promiň...." U lavky před školou.
"Já... fakt promiň..kamarádi?" Zbaběle, ne svojí, vinou se schovávala za monitor počítače
"Omlouvám se...." Letní vánek si pohrával s jejími vlasy.
Zněl její hlas pořád dokola. Pořád ta stejná písnička...

Pokaždé cítila, jak se jí pevná zem bortí pod nohama.
Nemilovala je...byla si jistá...byla jen svým způsobem s nimi ráda, protože zaplňovali pokaždé nějakou malou část v jejím srdci.

Nevědomky, ale chodila s klukama, které nemilovala proto, že nechtěla podruhé okusit, jak chutná neopětovaná láska- bála se nevěry, bála se, že by se na tu osobu až moc upla a nedokázala by bez ní být, bála se hádek, bála se chyb... a proto chodila s klukama, o kterých hned na 1. pohled věděla, že budou jen kamarádi- bylo to od ní nefér-to ona věděla, ale nechtěla aby ji někdo opět ublížil.

Hloupá holka...
Možná jednou potká lásku. Možná, že bez pozvání ji přepadne. I když paní Láska bude nevítaná a naše slečna okusí znovu bolest, kterou už nechtěla nějaký ten čas zažít, tak lásku si zaslouží každý....i ten, kdo se jí bojí.
Autor Kira Haulie, 30.03.2010
Přečteno 401x
Tipy 4
Poslední tipující: Darwin, Demedalex, PetAnderson
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, je to k nas*ání, ale už to tak chodí. Ale upřímně, chceš tu těch cca 70 let jen tak sedět a bát se?

01.04.2010 00:19:00 | Demedalex

Nechci být zlá, ale tohle není povídka. Něco si převyprávěla...téma je to moc hezký, ale zkus to rozvést ;)

31.03.2010 23:15:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

Jako krátké odůvodnění je to v pohodě. V téhle podobě to, dle mého názoru,ani větší ambice mít nemůže. S obsahem polemizovat nemůžu, protože já jsem pravý opak. Já miloval všechny(v mém případě dívky) :)

31.03.2010 19:15:00 | Rampa.Tau

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí