Život je plný změn kap. 6

Život je plný změn kap. 6

Anotace: Teď jsem mela strašný provoz. Ale snad se bude líbit :)

6

Chvíli si jej ještě přeměřuje, ale on se z ničeho nic otočí „ Už nebudu rušit, ale až budeš mít problémy tak si porad jak chceš“ dodá bezbarvě, vyšvihne se na koně a bez otočení odjede.

Zůstane jak přibytá. On ji chtěl…chtěl se s ní vážně milovat??? Proboha co si to dovolil? Kam by až zašel? Proč? Proboha a ještě se naštve a odjede. „ Tohle už vůbec nechápu“ zašeptá bezděčně a ke všemu moje tělo na něj reagovalo, odpovídalo mu, chtělo ho, proč? Co se to semnou děje??? Zoufale se opře o strom a obtočí rukama.
Věděl, že to přehnal, ale nemohl si pomoct potřeboval tu, nezkrotnost, tvrdohlavost nějak jí dostat z hlavy, jenže to se snadněji řekne, než udělá, hlavně když se pod ním to její pružné tělo začalo uvolňovat, otvírat se mu, přijímat jej a hlavně oplácet jeho polibky. Bylo vidět, že neni zkušená přišla mu tak nevinná ale přitom velmi vášnivá, ještě že mu uťala ten políček jinak by nevěděl kam, až by zašel. Nyní už byl naštěstí z jejího pohledu, zastavil koně za stromy a vyčkával co bude dělat.

Nevěděla co dělat, proč ho musela potkat, teď si připadala tak prázdná. Myslela si, že když odjede, uleví se jí, ale ne byla prázdná jak kdyby z ní vyprchala poslední kapka vůle jít dál, ale ne musí jít nebo jí najdou a pak zažije peklo na zemi. Nasedla na koně a vyjela.

Už se začínalo stmívat ale bohužel ne jen to v dáli před ní, bohužel probleskávala celá obloha od blesků. No co teď? V tom si uvědomila, že tak pul hoďky spadky míjela opuštěný dřevěný srub otočila se a tryskem vyjela na zpět.

Za chvíli již stala v dešti před srubem, zavedla klisnu do malé stáje a běžela do srubu. Byl malý temný chvíli trvalo než se v něm zorientovala, světlo od blesků má i své výhody, rozdělala oheň a začala se zahřívat. Když s chtěla svléct do spodničky. Celou budovou otřásla rána, ůplně jí projela zima když z okna viděla jak blesk zasáhl stáj a ta teď začíná hořet.

Bez bot doběhla ke dveřím a zahlédla jak plameny šplhají ke vstupním vrátkům. Přeběhne úsek mezi srubem a stájí, otevřela vrata a běží dál odvázat klisnu, rychle jí odvazuje, když v tom se zřítí vchod, odřízne se jí úniková cesta a nervózní zvíře vedle ní začne skákat na zadní a nebezpečně hrabat nohama. Stáj se rychle zaplnůje kouřem, už jí slzí oči skoro nevidí a začíná se jí špatně dýchat. Co teď začíná se dusit a pustí klisnu a spadne na zem. Vnímá jen, jak jí opouští síly a všechno se začerňuje.
Autor Merslen, 06.04.2010
Přečteno 270x
Tipy 6
Poslední tipující: Lenullinka, Coriwen, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí