Život je plný změn kap. 8

Život je plný změn kap. 8

Anotace: „Pro tebe cokoli lásko“ šibalsky se zasměje, začne hlavu sklánět dolů k jejímu klínu. Vykuleně si jej prohlíží „ Co …Co to děláš“ koukne jí letmo do očí „věř mi,.... bude se ti to líbit.

Lehnou na ni spolu, on skoro doprostřed, ona na hranu postele by se ho ani kouskem těla nedotýkala.
Pobaveně jí sleduje „ spadneš, neboj já tě neukousnu…….pojď blíž, nebude nám zima“ dodá lišácky
„Mně je teplo a tady se mi leží dobře“ kouká před sebe, ale do očí se mu nepodívá.
„No vypadáš, že ti zima není tak červené tváře to může být jen od vedra“ baví se na její účet „ neblbni a pojď za mnou, vážně ti nic nehrozí, bez tvého svolení nehnu ani palcem“ řekne naoko vážně „slibuji“ dodá, když vidí její nepřesvědčený výraz.
„Bych chtěla vědět, jak to chceš udělat“ ale váhavě se k němu o kousíček přitáhne.
Zavrtí nechápavě hlavou, natáhne zdravou ruku a přitáhne jí na svou hruď při tom ignoruje její vystrašený výkřik „ Věř, že takhle se ti bude líp usínat“

Mlčky vdechuje mužskou vůni, po chvíli se uvolní a začne si užívat blaženého pocitu blízkosti jeho těla. Ten zmetek pomyslí si, řekne, že se mne ani nedotkne, ale kdo má vydržet v jeho náručí klidný, to se nedá. Ale nakonec se k němu víc přitáhne a vydá se na cestu snů za ním.
V noci jí probudí ošklivý sen. Otevře oči a uvidí nad sebou jeho starostlivé oči. „Jsi v pořádku, špatnej sen???“
„ A…Ano“ Odpoví mu rozechvěle, očima se utápí v jeho.
„Už je to v pořádku“ snaží se jí uklidnit a při tom jí jemně hladí po tváři.
„Děkuji“ řekne očarovaně
„A teď si ještě na chvíli zdřímneme“ přitáhne jí k sobě.

V hlavě se jí pořád honí myšlenky, nemůže usnout, co měl ten sen znamenat. Převaluje se ze strany na stranu, vrtí se, mačká se k němu a pak zase odtahuje. Je k němu zády, když ucítí, jak ji objala jeho ruka a do ucha, jí zazní ospalí, uklidňující a bručivý hlas „ Sršní princezno zas mi dáváš žihadla??? Ještě chvíli a neručím za sebe“ jeho hlas se změnil. Přitáhne ji blíže a ona na zadečku ucítí jeho vzrušené mužství. Nejdřív vyděšeně vyjekne, ale pak se jí zmocní zvláštní pocit v podbřišku, ven se jí z obětí nechce tak se k němu ještě víc přitiskne. Ucítí, jak se hluboce nadechl a zasténal.
Prudce jí k sobě otočí, zahledí se jí do očí „ Chci líbat každičký kousek tvého těla, cítit jak se pode mnou celá chvějěš, chci tě tady a teď.“Doufal, že ji tím zastraší a ona se od něj odtáhne, nevěděl jak dlouho vydrží ale ona se k němu stále důvěřivě tiskla.
Bezděčně zasténal a přisál se jí ke rtům, líbal jí, jako by se jí nemohl nabažit přitom jí rukou začal hladit po krku, cítil jak jí divoce bije srdce…přejel rukou po lemu její košilky. Opíral se o svůj loket na bolavé ruce trochu to bolelo, ale touha, jež cítil, byla silnější. Jemně sevřel v ruce její ňadro a palcem obkroužil bradavku. Zasténala pod ním a celá se zachvěla. To byl poslední zádržný bod, hladově prodloužil polibky cítil jak vláční jak se jí chvěje dech. Zajel jí rukou pod košilku začal hladit a palcem obkružovat bradavku, hnětl jí až byla vystoupla a Narsí se pod ním celá chvěla hlasitě vzdychala „Prosím“
„O co“ zašeptal
„ Nemuč mne,“ vykřikla když jí jemně stiskl bradavku.
„Jestli chceš, přestanu“ řekl rozechvělím přesto škádlivim hlasem, na důkaz začal odtahovat ruku.
Rychle mu jí třesoucími prsty přimáčkla zpátky „ N…Nepřestávej“ polkla a jazykem si přejela suché rty.
Fascinován tím pohledem, se sklonil a začal jí znovu líbat na rty, pomaloučku přes bradu jel na krk. Při tom jí stáhl ramínka a odhalil prsa. Přisál se k nim a jazykem obkroužil bradavku. Prohnula se jak luk, rukama mu vjela do vlasu a přitáhla si jeho hlavu co nejblíže to šlo. Sál ji střídavě bradavky, při tom kolenem začal rozevírat její stehna. Rukou jel k jejím stehnům, začal jí po nich hladit při tom jí shrnoval košilku, až odhalila její chmýří ukryté mezi nohama. Letmo po něm přejel. Celá se zachvěla „ Proboha…. oooch“ vykřikovala mezi vzdechy, zatím co jí hladil po jejím ženství, pak prsty zajel mezi chloupky a nahmatal její nejcitlivější místo. Vykřikla a celá ztuhla, vytřeštěnýma očima na něj koukala. Zachytil její pohled „Bojíš se?“ zašeptá „Ne, ale já nikdy ještě s nikým“ rudne. S úsměvem si jí prohlíží „ a věříš mi?“ „ Ano chci aby, to bylo poprvé s tebou“ jeho pohled zvážní „ ale když to udělám, nedá se to vrátit.“ „Já vím, a nepřestávej pokračuj prosííím“ naléhá na něj žádostivě.
„Pro tebe cokoli lásko“ šibalsky se zasměje, začne hlavu sklánět dolů k jejímu klínu. Vykuleně si jej prohlíží „ Co …Co to děláš“ koukne jí letmo do očí „věř mi,... bude se ti to líbit.“
Autor Merslen, 07.04.2010
Přečteno 342x
Tipy 9
Poslední tipující: pohodářka, Lenullinka, Coriwen, Krahujec, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí