Sblížení

Sblížení

Anotace: ... ach ty vlaky :o)

Rychlík jede širou krajinou. Vagony se houpou v rytmu přejíždějících pražců. Dívka sedí v kupé u okna a hledí zasněně do dálky. Naproti ní sedí chlapec zabraný do čtení své jistě velmi zajímavé knihy. Vypadají jako dva cizí lidé. Nikdo by nehádal, že se vůbec znají…
Veliké ticho, které je od sebe dělí, ruší jen vlak. Dívka se odklonila od sledování krajiny a nenápadně si prohlíží naproti sedícího chlapce. Jeho dlouhé vlasy mírně rozcuchané větrem mu lemují tvář. Tmavé uhrančivé oči zabraně běhají po řádcích v knížce a hltají děj. A ta jeho ústa přímo svádí k vášnivému polibku. Jen z toho pomyšlení jí přeběhl mráz po zádech. On si ale očividně nevšiml, jak ho se zájmem pozoruje.
Pomalu očima přejde z obličeje na jeho robustní tělo. Přitom jí v hlavě kolují vzrušující myšlenky. Chtěla by poznat objetí těch ramen a ve velké náruči se cítit bezpečně. Kousek po kousku svlékat a poznávat každý kousek kůže toho chlapce plného záhad. Jaké by to asi bylo?… Tak moc ji přitahuje. Ve víru fantazie se zasněně dívala do prázdna směrem k němu. Přestala vnímat okolní svět…
V tu chvíli on zvedl oči do výšky a spatřil její zasněný výraz. Očividně nepochopil, co se stalo, a tak na ni promluvil. Ona se lekla, sklopila oči a styděla se za to, jak musela trapně vypadat v jeho očích. Posléze opřela svou hlavu o sedadlo a zavřela oči…
Avšak jemu ta předcházející situace nešla z hlavy, a proto nad tím začal přemýšlet. Přitom se díval na spící děvče naproti sobě. Tu postavu znal snad zpaměti, však nyní se zahleděl více. Byla mu sympatická, nikdy si však nepřipustil, jak moc. Jeho oči obdivovaly krásy spícího obličeje, kaštanové vlasy, spící oči, jemná pleť, smyslné rudé rty ho sváděly. Klouzal pohledem po křivkách jejího těla, poprvé si všiml, jak svůdné jsou i pod tím nevýrazným oblečením.
Cítil jakousi horkost, když si vzpomněl na její zasněný pohled před chvílí, který směřoval přímo k němu. Co když myslela v tu chvíli zrovna na něj? Ta myšlenka byla jako rozbuška v jeho těle. Toužil poznat tajemství jejích představ. Toužil po ní…
Dívka se probouzela a on začal „na oko“ znovu číst. Po chvíli na ni pohlédl. Jejich oči se náhodou střetly. Pousmála se na něj a on se také usmál. V tu chvíli nastalo takové trapné ticho, pohledy jim těkaly z různých míst v kupé, jen se nepotkat. Byla nervózní z jeho přítomnosti stejně jako předtím. On na tom byl nyní ale stejně. Chtěli oba něco říct, jen nevěděli co. Nápad se však objevil a on k ní nesměle promluvil. Nejdřív to byl poněkud nejistý rozhovor, ale stala se z toho živá debata o všech možných věcech. Najednou přestali vnímat ubíhající čas. Jen si povídali…
Vlak zastavil – jejich konečná. Cestu domů měli kousek společnou. Šli a témata k hovoru padala jedno za druhým. Nikdy si tolik věcí najednou neřekli. Bylo to až neuvěřitelné. Měli toho tolik společného…
Blížili se k jeho bytu. On s ní chtěl zůstat déle, však nevěděl jak jí to říct. Byl najednou tak rád v její společnosti. Ona ho ale předběhla. Prý jestli by jí nemohl někdy poslat svoje fotky, když umí tak hezky fotit přírodu. Tak jí na to odpověděl, že pokud chce, můžou se na ně podívat hned a ještě ji naučí pár triků ve vylepšování fotek. Ona na tuto nabídku nesměle přikývla. Dech se jí tajil, protože byla pozvána k němu domů. Splní se jí dávný sen…
Nikdo nebyl doma. Když ji zval dál, byla trochu nervózní. Ale moc se jí tam líbilo. On byl také rozpačitý. Pozval ji k sobě do pokoje. Snažili se pokračovat v hovoru, než se rozběhl počítač, ale šlo to trošku hůře než předtím. Seděli vedle sebe, když prohlíželi jeho obrázky. Opravdu hezká práce, podotkla. Měli další společnou zálibu – fotky. Ukazoval jí jejich úpravu a podobné věci. Zkoušela to a on se přitom díval na ni, jak je z toho nadšená. Zrovna se chtěla na něco zeptat a otočila se na něj. Jejich pohledy se setkaly neskutečně blízko. V tu chvíli se svět zmenšil pouze na ty dva. Zmocnila se jich obrovská touha. Letmo se dotkly rty. Bylo to jak elektrický výboj. Začali se vášnivě líbat a objímat. Všechny zábrany byly ty tam. Toužili být si co nejblíže. Navzájem se svlékali, objevovali svá těla, všechna zákoutí. Nekončící něžnosti, polibky, doteky. Milovali se s horoucí vášní. Touhou protkaný večer byl jen jejich. Nebylo nic, jen oni dva. Milovat se takhle věčně, zůstat tak napořád!
Ještě dlouho pak leželi spolu, objímali se, líbali. Byl to pro ně nezapomenutelný večer. Dívka později odešla domů. I přesto ale oba každý ve své posteli v noci nemohli usnout, chtěli být zase spolu. A mysleli oba na to, jaký žhavý večer spolu prožili.
Autor Lonely.girl, 21.04.2010
Přečteno 442x
Tipy 1
Poslední tipující: KORKI
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí