CTD - část 2.

CTD - část 2.

Anotace: Skácel je taky fajn. měním kategorii ze sci-fi na zamilované. je to přece jen kýč :-D

V.
"Přijdeš na ten večírek pozdě, dcero." pravil pan Svídnický. Doubravka si rychle obouvala boty a otce příliš neposlouchala. Ten začal netrpělivě podupávat a mumlat něco co znělo jako:
"Musíte klepat do rytmu.Musíte vyšívat tím dřevem.
Snad se vám podaří probudit v sobě hvozd."
Doubravka si pomyslela, že z něj snad jednou zašílí. A vyběhla z domu. Party pořádala spolužačka Hazel a Doubravka se rozhodla, že socializace jí neuškodí. Jednou za čas.

VI.
Samozřejmě si nikdo nevšiml, že dorazila. Chvíli postávala v rohu. Hudba byla příliš hlučná. Hazel teď ujížděla na bruxu, který vážně zněl jako vše ohlušující skřípot zubů v různých tóninách.
Doubravka narozdíl od ní milovala Čtyři, třicet tři Johna Cage. Nenáviděla davy, hlasité zvuky. Jak stála sama v rohu začala nevědomky recitovat:
"Za žádnou pravdu na světě.
Ale jestli chceš,
za malý pětník ticha."
Vedle ní se náhle ozvalo:
"Je chvíle, která půlí krajinu."
"Pokorný okamžik,
kdy někdo z nás dýchá." dořekla Doubravka zmateně. Otočila se. Vedle ní stál jakýsi kluk. Něco na něm bylo fakt divné. Chvíli jí to trvalo a pak jí to došlo. Nebyl zelený. Neměl v sobě cholofylový gen.
Odkašlal si: "Hm, jo je to divné být jiný, ne?"
"Doubravka," představila se,"můžeš mi říkat Doubie, můj otec je šílený genetik, fanatický jazykový purista a blázen do obrození."
Usmál se: "Těší mě. Já jsem Frederyk a mí rodiče milují Chopina a nesnáší genetické pokusy."
"Aha"
Chvíli stáli a poslouchali další bruxistickou píseň. Zněla stejně jako předchozí jen byla o čtvrttónu víc nahoře.
"Frede, zlato, čauu." Náhle se odněkud přihrnula Hazel a políbila ho na ústa a odvedla jej na taneční parket.
Doubravka pokrčila rameny, počkala ještě deset minut a pak šla domů.
"Stejně byl divný. Chopin? Sakra co složil? Ještě, že toho divného kluka už pravděpodobně neuvidím."
Jak moc se mýlila.
Autor Maro Deives, 27.04.2010
Přečteno 325x
Tipy 11
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Bíša, Darwin, kourek, eleasiva, hanele m., Demedalex
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí