Krutá sázka- 10. díl

Krutá sázka- 10. díl

Anotace: Vzdá se Lukáš někdy? Překvapivě....

Než od Týny před obědem odešla, domluvily se, že si společně vyrazí do kina. Nová česká komedie „„Ženy v pokušení“ opravdu stojí za to…“ slyšely na každém kroku, a tak si tento film nemohly nechat ujít.
Lucka byla zvědavá, zda bude mamka doma nebo opět v práci. Bála se, že na ni opět čeká jen prázdný byt.
Když však překročila práh, byla si ihned vědoma maminčiny přítomnosti. Celou chodbou se totiž linula neodolatelná vůně Lucčiných oblíbených špaget s omáčkou.
,,Zlato, ahoj…“ vyhrnula se zpoza rohu a ihned svou dceru objala.
Lucka vůbec netušila, co se děje…. Aby byla její mamka v sobotu dopoledne doma, to se už hodně dlouho nestalo.
,,Co je ti?“ zeptala se vyděšeně Alice, když si všimla jejího vyděšeného výrazu.
,,Děje se něco vážného, že?“ odpověděla otázkou.
,,Proč by se mělo něco dít?“
,,No, ty jsi v sobotu dopoledne doma…“ pokračovala Lucka sípavě.
Alice se od srdce zasmála. ,,Aha, tak…. Nic se neděje, vzala jsem si dnes volno, protože mi došlo, jak moc tě zanedbávám….“
Strach se proměnil v ohromení. Tohle už jí mamka hodně dlouho neřekla. A hodně dlouho taky nic takového neudělala. ,,Mami, já jsem tak ráda, žes to udělala…. Konečně budeme jedno odpoledne spolu…“
Znovu se vroucně objaly a pak se vydaly do kuchyně na rodinný oběd.

Moc si pochutnaly, to se Alici muselo nechat, vařit opravdu uměla.
,,Nechtěla by sis odpoledne vyrazit na nákupy?“ zeptala se při obědě dcery.
,,To by bylo super“ zaradovala se Lucka a skutečně se na odpoledne začala těšit.
Náhle Alici zazvonil mobil. Vůbec se však neměla k tomu, aby ho zvedla.
,,Ty to nezvedneš?“ promluvila Lucka, když ani po minutě telefon nepřestal vyhrávat píseň od Enyi.
,,Ne,“ zavrtěla Alice hlavou, ,,dnes žádná práce…“
Bylo však na ní vidět, jak se musí přemáhat, aby se pro neodbytný přístroj nevydala.
,,Jen si to vezmi“ kývla Lucka hlavou.
Alici z tváře zmizelo veškeré napětí, hbitě vyskočila a dvěma rychlými kroky byla u telefonu.
,,Prosím?- Ano.-Ne, večer nemůžu, chci být s dcerou…- Já vím, že je to důležité, ale musíme to přehodit na jindy.-….“
Když Lucka slyšela, že mamka kvůli ní dokonce odmítá pracovní schůzku, zahřálo ji u srdíčka. Ale podle toho, co slyšela, bylo dnešní setkání vážně důležité, a tak se naléhavě ozvala: ,,Mami, jen klidně jdi, stejně jsme s Týnou chtěly vyrazit do kina….“
Chvilku si dceru překvapeně prohlížela a pak šeptla: ,,Mám tě ráda“
Když Alice domluvila všechny podrobnosti, usadila se zpět k obědu, tentokrát už klidná a se spokojeným výrazem ve tváři.
Jenže pohodička netrvala dlouho, jelikož najednou se ozval pro změnu Lucčin mobil.
SMSka….: ,,Ahoj Luci. Zase otravuju, ale chci ti rict, ze se nevzdam, dokud mi nedas sanci…. Budu se snazit ziskat si te, i kdybych nemel do konce života delat nic jineho…. Lukas“
Zalapala po dechu a telefon jí málem vypadl z ruky. Měla pocit, jako by se přes noc celý svět převrátil vzhůru nohama. Vše bylo špatně. Lukáš ji měl nesnášet, ne jí psát zamilované SMSky. A ona by měla být po tom všem, co jí provedl, znechucená, místo toho jí však v břiše poletovali motýlci….
,,Zlato? Stalo se snad něco?“ vytrhla ji mamka z přemýšlení. Lucčin obličej musel vážně vypadat hrozně, jelikož Alicin hlas měl vystrašený podtón.
Autor P.e.t.r.a, 13.05.2010
Přečteno 477x
Tipy 13
Poslední tipující: ilona, pohodářka, Lucy Susan, Tasha101, Lavinie, kourek, Lenullinka, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí