Facebook je jako seznamka

Facebook je jako seznamka

Anotace: Je to pravdivý příběh, který se mi odehrává teď, koncem školního roku 2010. Upravila jsem jména, je kvůli lepší orientaci v ději. Prosím o KOMENTÁŘE at vím jestli mám pokračovat. Jde tedy o můj deníček :) Řekněte jestli je mé chování hodně špatné!

Sedělala jsem sama doma, poslouchla muziku a vymýšlela si spoustu jiných aktivit, jen abych se nemusela jít trápit s učením. Utápěla se ve svých myšlenkách. . .Při brouzdání na internetu jsem zavítala i na mou ne zcela oblíbenou stránku, Facebook. Přihlásila jsem se a na hlavní stránce se mi objevila další nová žádost o přátelství. Jednalo se o kluka jménem Tadeáš. Bohužel neměl profilovou fotku a vlastně ani jeho jméno mi nic neříkalo. Zavřela jsem notebook a šla se nechat uvěznit do spárů matematiky. U toho jsem nevydržela dlouho a tak jsem se vrátila k počítači. Přidala jsem si ho, nejspíš ze zvědavosti kdo by to mohl asi tak být.

Uplynulo pár dní než jsem se opět přihlásila na FB. Tam mi na chatu přišla zpráva od "pana tajemného" - Kryštofa. Jeho jméno mi ale stále nic neříkalo. Vlastně jsem se ani nesnažila něco zjistit. Později jsem se dozvěděla, že chodí na stejnou školu jako já. Začala jsem tedy podle indicií pátrat v hlavě, kdo by to mohl být. Tvrdil mi, že jsme se už párkrát zdravili a dokonce mi i jednou mával. Pche, vůbec jsem nevěděla o koho se jedná. Jak se tak snažil mi osvěžit paměť, vzpomněl si, že jsme se potkali na maturitním plese jeho sestry. A právě na tomto plese mě údajně zdravil poprvé. Kdybych si ale měla pamatovat každého člověka z plesů, musela bych mít hlavu jako balon, pomyslela jsem si. Ale vlastně už jsem si začínala vzpomínat. Ano, byl to ten zvláštní kluk. Kluk, kterého jsem si všimla hned ten týden co jsem na školu nastoupila. Vždy se tvářil tak neskutečně nad věcí, tak nepřístupně, jaksi tajemně. A to ne každý dokáže. Nosil užší tmavé kalhoty, rozverný rozcuch asi tak trošku vybočoval. Ale ne tolik aby jste si na něj museli jak se říká "ukazovat prstem". Nebo ne tolik, jak si on sám myslel.

Začal mi psát a já pomalu zjištovala, jaký je. Nebo snad jaký se přes virtuální komunikaci snaží být. Byl typem kluka, kterého nepotkáte jen tak na každém rohu. Jeho nálada byla nevyzpytatelná jako jarní počasí. Možná i to se dá předpovídat lépe. Jenže něco vláštního mě na něm přitahovalo. Nebyl nijak zvlášt hezký, ale byl originál. Táhl mě k sobě jako magnet. Moje komunikace s ním nabírala jiných dimenzí než s kýmkoli předtím. Dokázala jsem říct i věci, které bych nikomu nikdy neřekla, možná bych na něco takového ani nepomyslela. A skutečnost, že byl mladší ve mě vůbec nezpůsobovala žadné velké problémy. Jeho návrhy ve mě vzbuzovaly zvědavost a touhu okusit něco nového. Byl pro mě reálným ztvárněním "bed boje".

Po nějaká době jsem na psaní s ním zanevřela. Začínala jsem mít virtuálních kontaktů až dost. Byl to až moc velký únik z reality. A já chtěla doopravdy žít. Snažila jsem se tedy nepřihlašovat na ICQ. A dokonce se mi na něj i podařilo zapomenout. Ale jen na krátkou dobu. Bohužel. To by nebyl ON. Objevil se po několika týdnech, když jsem seděla osamocená na lavičce před třídou a snažila si na poslední chvíli do hlavy nalít ještě pár vědomostí. Přisedl si a snažil se navázat smysluplnou komunikaci.Moc jsem ho ale nedokázala vnímat. Říkal něco o tom, že už bychom spolu měli někam vyrazit. Já s myšlenkami ve svém mikrosvětě jsem mu to nezávazně odkývala. Uběhlo několik dní a on mě potkal ve škole s někým jiným - Matyášem. Matyáš se o mě snažil už nějaký čas.

Náš pomyslný románek začal vlastně uplně stejně jako s Kryštofem, až na to, že Matyáš nebyl tolik na virtuální komunikaci a hned mě někam pozval. Začali jsme spolu chodit ven a pomalu zjišťovat, že nám je spolu fajn. Nakonec jsme spolu s Matyášem chodili.
Od té doby jsme spolu s Kryštofem nekomunikovali. Nijak zvlášť mi to nevadilo, nemála jsem důvod na něj myslet. Hlavu jsem měla plnou Matyáše. Opět se mi tedy Kryštof uplně vypařil z hlavy. Celé 3 měsíce jsem si na něj ani nevzpomněla.

Jenže pak nastal zvrat. Jednou v noci se mi zdál sen.Sen o NĚM. Druhý den vě mě vzponínka na sen vzbuzovala pocit nevolnosti. Nechápala jsem co se děje, vždyť jsem se s ním téměř nepotkávala. Když se nad tím zamyslím, vypadalo to jako by se mi od té doby co nás s Matyášem viděl vyhýbal. Dříve jsme na sebe naráželi mnohem častěji. Dalo by se říci, že na každém rohu. Důvodem snu bylo moje podvědomí. Které vědělo a vlastně i stále ví, že ve vztahu ve kterém jsem, nejsem spokojená. Není to to, co hledám. Ve snu se mi odehrálo to něco, co od "vztahu" čekám. Vášeň. Jiskření. Napětí. Touhu. Druhý den jsem se hned svěřila Justýně, mé nejlepší kamarádce už od základní školy. Jenže hned na to jsem HO potkala na školní chodbě. Vyvolalo to ve mě bouřlivou reakci. Nikdy jsem neměla silnější. Bylo to jako bych se zevnitř rozpouštěla v kyselině. Snažila jsem na sobě nedát nic znát a myslím, že se mi to snad i podařilo. Justa mě dokonale podpořila. Probudilo mi to v hlavě onen sen. Právě ve snu jsem na něj čekala v jakési chodbě jedné bytové budovy podobné naší škole. No čekala, to asi nebude uplně to správné slovo. Spíše jsem procházela kolem jeho pokoje. Když šel kolem nedokázala jsem se ovládnout stejně tak jako ON. Vrhli jsme se na sebe. Líbal skvěle. Poté jsem se ale probudila, bohužel.

O pár dní později:
Čekala jsem před kabinetem mého profesora. Potřebovala jsem si s ním domluvit pár věcí, blížil se konec školního roku a já s ním měla podle jeho slov "ještě pár nevyřešených záležitostí". Po mém snu jsem se snažila Kryštofovi vyhýbat jak se dalo, ale ironie osudu mě chtěla asi jestě hodně poškádlit. Zrovna na patře, kde byl kabinet profesora měl Tadeáš výuku. A aby toho nebylo málo předběhl mě jakýsi kluk a vletěl za profesorem do kabinetu přede mnou. Naštvaně jsem si dala sluchátka do učí a čekala až bude hotov. Kryštofovi spolužáci se začali shromažďovat před třídou, ON ale stále nikde. Po nějaké chvilce se objevil spolu s pár kamarády. Zpozoroval mě, ale já stále ještě naštvaná na neomaleného kluka který mě předběhl, jsem na něj hodila ne zrovna příjemný obličej. Nedivím se, že ani nepozdravil a hned si sedl na lavičku na chodbě. Neuběhla ale ani minuta a už si to mířil přímo ke mně. Opět se mně ptal na to jestli někam nevyrazíme. Já s jakýmsi překvapením odvětila, že klidně. "Oukej, kdy máš teda čas?"zněla jeho reakce. Sice mě malinko hryzlo svědomí vůči Matyášovi, ale odvětila jsem že teď je mi to docela jedno, kdykoliv. "Tak fajn, co třeba hned zítra?" docela mě překvapila jeho dychtivost a rychlost s jakou šel na věc. "No ale doufám že to nebude vadit tomu tvýmu Matyášovi. Spolu teď jako něco máte? Že jsem vás tuhle viděl spolu na chodbě." V tu chvíli jsem nevědal jak mám reagovat. Lhát umím docela dobře, ale zase mu říkat že spolu něco máme, když už to dávno není ono se mi také nechtělo. Mumla jsem tedy něco neurčitého. "CRRRR!!!!" Uff, zvonil zvonek na hodinu. Nemusela jsem tedy odpovídat na jeho zvídavou otázku. "Už musím na hodinu, píšeme písemku. Tak zítra po škole se uvidíme. Čau!" Z celé té situace jsem byla docela rozčarovaná a tak jsem i před Justýnou mlčela. Věděla jsem, že by mě asi moc nepochválila. Ale odpoledne jsem to stejně nevydržela a řekla jí to. Její reakce mě překvapila, řekla že souhlasí s tím co dělám, ale mám si dát pozor aby mě neviděl Matyáš nebo někdo z jeho spolužáků. Že chce abych si dala dopořádku, jestli mám Matyáše ráda a chci s ním zůstat.
Ještě to odpoledne mi od Tadeáše přišla sms : " Kdyby nebylo Matyáše, už jsem tě dávno někam pozval. Tak zítra se budu těšit. Ahoj"
Autor alice.fialka, 22.06.2010
Přečteno 706x
Tipy 2
Poslední tipující: migodo, René Vulkán
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ano ano, omlouvám se tadeáš je kryštof. reálným postavám jsem vyměnila jména...ten příběh byl napsán v mém těžším období, kdy jsem tohle prožívala a potřebovala jsem se z toho někde vypsat. a tak jsem napsala narychlo tohle. jen aby se mi ulevilo.

04.11.2011 20:53:33 | alice.fialka

Podle mně je Kryštov Tadeáš..Jenom si to pisatelka..BNo,asi myslela rychle..Mně se to taky někdy stává...

07.08.2010 13:40:00 | San Furan

Ahoj, hezké, ale mám v tom hokej. Pan tajemný je hned Kryštof a hned zas Tadeáš, přitom mám pocit, že jde pořád o jednu osobu, né?:-) Tak jak je to tedy správně? Ale jinak hezký příběh ;)

27.06.2010 12:30:00 | Megs

Tak jak se vlastně jmenuje? Kryštof nebo Tadeáš?:-)

27.06.2010 12:25:00 | Darwin

Ahoj Migodo, moc děkuji za tvůj názor. Pokusím se to doupravit. Bylo to psané v rychlosti jen pro ujasnění si myšlenek v hlavě. Ale přišlo mi, že tento námět není moc časný, ipřestože se to odehrává docela často. A proč nenapsat příběh kde i holky jsou pěkný mrchy. Zvlášť když je to pravdivý příběh.

23.06.2010 22:15:00 | alice.fialka

Zdravíčko ;) Mě by se to moc líbilo, je to dobrý námět, ale málo popsaný a jen tak převyprávěný. Chtělo by to víc detailů. Je to takové rychlé.

23.06.2010 16:09:00 | migodo

vítej na literu

22.06.2010 20:18:00 | René Vulkán

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí