Povýšení a pusa od Harryho Pottera

Povýšení a pusa od Harryho Pottera

Anotace: Povýšenní Dracovi sestry a jak dostane od Harryjo pusu...:-*...Zase píšu v jednotné osobě...:-)

Sbírka: Moje Povídky

Pršelo a byla bouřka.V Malfoy Manor byla zima když se netopilo ale ted byly rodiče v Azkabanu tak sme s Dracem museli hospodařit samy a já se bouřek bála.Lehli jsme si spolu a já se k nemu přivinula on mě laskyplně objal.Když se zablesko schovala jsem si obličej do jeho hrudi.On mě stisk jěště víc a když zahřmělo málem jsem se rozbrečela.
,,Draco já to tu nevydržím já tu nechci být!“škemrala jsem aby mě vzal pryč.
,,Dobře půjdeme s Harrymu tam jsem vždycky doma i když po tom včerejšku nevím.“odpověděl mi se slzou v jeho modrých očích.
,,Co se stalo?“zašeptala jsem a chtěla po něm odpověd.
,,Viděl mě jak tě držim kolem pasu.“odpověděl tak tiše že jsem to skoro neslyšela. Přemyšlela jsem jak si může zrovna Harry myslet že já chci Draca pro sebe. S Dracem jsme vyrůstali, jedli, hráli si a proto jsme sourozenci jako že se Cissy Malfoyová jmenuju. Vzdychl a s dalším úderem blesku jsme se přemýstili do Godrikova dolu za Harrym Potterem. Byl v pracovně a po hlasitém PRÁSK se šel kouknout kdo se sem premýstil.
,,Draco?Kdo to je ?Včera jsem tě s ní viděl.“řekl Harry a mě neunikl ten pochybovačný tón.
,,Harry není to tak jak si myslíš. Vždyt se koukni na tu podobu jako mám moje matka. Cissy je mo-.“
,,Tak Cissy jo?“nenechal dopovědět mého bratra Harry, ale ten pokračoval jako by ho nikdo nepřerušil.
,,-je sestra starší jen o pár hodin.“dopověděl a Harry vykulil oči.
,,Sestra?“zašeptal a my jsme kývli.,,Promiň za to co jsem řekl omlouvám se vám oboum.“řekl a když se ozval další blesk a hrom slabě jsem vykřikla a zase zabořila hlavu do bratrovy hrudi. Ten mě pohladil po vlasech a zvedl mě tak že se moje nohy odlepily od země a někam nesl.
,,Dej jí sem.“a to bylo poslední co jsem slyšela. Potom jsem upadla do hlubokého spánku. Druhý den jsem se probudila v pokoji který jen zdánlivě přípomínal pokoj v Malfoy Manor a vedle mě byl Draco a držel mě kolem pasu. Pomalu jsem jeho ruku sundala a on se převrátil na druhou stranu. Koukala jsem kolem sebe, ale nepoznávala jsem to tam a taky jsem si všimla že na sobě mám dlouhou košili která určitě Dracovy nepatřila. Vyšla jsem ven na chodbu a dole uslyšela nějaké hlasy. Pomalu jsem přešla k zábrádlí a náhledla kdo tam je a všimla jsem si, že je to Harry s Hermionou a Ronem.
,,-ona dělá svojí práci špatně. Musíš jí vyhodit jinak tě zrujnuje.“řekla mu Hermiona a já se děsila co provedla. Ronem jen zakašlal a najednou se všichni koukali nahoru a na...mě.
,,Cissy. Nevěděl jsem že si vzhůru jak jsi se vyspala?“zeptal se Harry a Ron koukl po Hermioně, která mě nenechala odpovědět na Harryho otázku.
,,Ahoj Cissy mohla by jsi na chvilku dolu máme pro tebe jisté zprávy.“řekla jí Hermiona a povzbudivě se na mě usmála. Nejistě jsem šla asi v Harryho košili dolu po schodech a Ron zala pal po dechu když mě viděl.Hermiona a Harry se usmály a Ron povytáhl obočí.
,,Pro...provedla jsem něco Harry?“zeptala jsem se přímo svého šefa. Pracovala jsem na ústředně pro zneužívání mudlovských věcí a dlouhou dobu jsem chtěla patřit mezi bystrozory jako je Draco, Hermiona, Ron a Harry.
,,Ne vůbec nic. Jen mám pro tebe dobrou zprávu jěště je to tajný a tvůj bratr se to nesmí dozvědět. Propustil jsem Parvati Patilovou – která byla neschopná – protože mě nechtěla poslouchat tak ted seš bystrozorka místo ní.“řekl mi a já se nadechla a najednou pro byla všude tma slyšela jsem jen vyděšený vykřik Hermiony,kroky co se řítily po shodech a něčí ruce co mě drželi. Probrala jsem zase v posteli na demnou se sklánelí 4 hlavy.
,,V pořádku sestřičko?“zeptal se mě Draco a já kývla a pomalu, velice pomalu jsem se posadila a cítila že mi pomáhají Harryho ruce.
,,Díky Harry za to místo ani si ho nezasloužim.“řekla jsem a on se usmál. Všichni se usmívali. Já se taky usmála.
,,Tak jo jdeme na to.“řekla jsem odhodlaně.
,,Dobře ale já tě budu cvičit.“řekl mi Harry. Kývla jsem a řekla jsem že se obléknu poté u mě zůstala už jenom Hermiona která mi pomohla co na sebe.
,,Viděla jsem jak po tobě Harry kouká."řekla mi Hermiona se šibalským usměvem.
,,Jo? Tak toho jsem si nevšimla."řekla jsem, ale lhala jsem všimla jsem si jak po mě pokukuje. Hermiona pokrčila rameny a usmála. Poté odešla. Když jsem si vzala minii sukni a tílko - na to že pršelo tam bylo celkem teplo - a sešla jsem dolu a jen Harry po ní koukal div mu oči nevypadli. Usmál se a řekl, že jestli chci být bystrozor musím mýt kalhoty a triko aspon s krátkým rukávem. Já kývla a otočila jsem se že se jdu převlíct, ale on mě chytil za loket a vášnivě mě políbil. A tak se jsem se stala bystrozorkou a později i Cissy Potterovou.
Autor Venjinka, 24.07.2010
Přečteno 595x
Tipy 1
Poslední tipující: carodejka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Prima beruško.

24.07.2010 19:57:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí