Soulmate Part.18

Soulmate Part.18

Anotace: Další dílek. Jestli vás zajíma co v něm je, nezbývá než si ho přečíst. Na anotace moc nejsem...

Sbírka: Soulmate

Když všichni sjeli výtahem dolů do haly, zjistili, že před hlavním vchodem do hotelu je dav rozjásaných fanoušků. Stáli tam čekajíc, že se jim podaří aspoň na okamžik zahlédnout, jednoho z jejich idolů. Od chvíle kdy se rozneslo, že kluci bydlí v tomto hotelu, byla tato budova v neustálém obležení.
Takže jim nezbývalo nic jiného, než opět opustit hotel zadním vchodem. Když už konečně všichni seděli v autě, podíval se Ruki na Kaie.
"Mám dojem, že s takovou se budeme muset co nejdříve přestěhovat. Nelíbí se mi, že se musím plížit zadním vchodem, jako nějaký zloděj!" řekl podrážděně.
"Ok, zavolám manažerovi, ať nám co nejdřív sežene nový hotel." Ujistil ho Kai a začal hledat telefon.
"Řekni mu, že to nemusí být zrovna pěti hvězdičkový hotel. Mě osobně, je jedno kde budeme, hlavně ať je tam čisto. A taky doufám, že tentokrát už tam vydržíme, ještě ten jeden měsíc, než nám začnou koncerty. Pak už stejně budeme pořád na cestách." Řekl Ruki, pak se otočil na ostatní a změnil téma.
"Tak co, kam se pojedeme najíst?" Zeptal s úsměvem.
"Já, bych navrhoval Kennyho!" ozval se Reita bez váhání a podíval se po ostatních.
Uruha a Aoi přikývli a Kai který právě mluvil do telefonu, se na Rukiho otočil a mávnul rukou, že je mu to jedno.
Caty to vše s mírným úsměvem pozorovala a v duchu si představovala, jak bude večeře probíhat. Udělat si ostudu jen před Kaiem, byla jedna věc ale udělat si ji před celou kapelou, bylo něco úplně jiného.
"Aspoň, že pojedeme do stejné restaurace." Pomyslela si.
Zadívala se na Kaie a pozorovala ho jak telefonuje. Dívala se mu do očí ale on se na ni ani jedinkrát nepodíval. Věděla, že se schválně vyhýbá jejímu pohledu. Přemýšlela co se pokazilo.
"Udělala jsem snad něco, co ho rozzlobilo?" přemítala.
Od chvíle kdy ji přivedl mezi ostatní, začal být jako vyměněný. Už to nebyl ten něžný a ohleduplný Kai, který ji při každé příležitosti držel za ruku. Teď se jí úzkostlivě vyhýbal. Už žádné letmé doteky a vřelé úsměvy. Najednou byl tak chladný a odtažitý.
Caty to velice trápilo, protože ze všech členů kapely, měl právě Kai k jejímu srdci nejblíže. Nevěděla co přesně k němu cítí ale tohle jeho podivné chování, ji velice skličovalo. Chtěla aby ji Kai znovu držel za ruku, chtěla vidět jeho sladký úsměv. Caty polkla a cítila, jak se jí do očí opět tlačí slzy.
Ruki, který právě oznámil Yunovi další směr jejich cesty, se s úsměvem obrátil na Caty. Ale když si všiml jejího smutného výrazu, úsměv na jeho tváři rychle zvadl.
"Caty, děje se něco špatného?" Zeptal se a z jeho hlasu zaznívala starost.
Caty se rychle narovnala a roztržitě si uhladila pramínek vlasů, který ji šimral na tváři.
"Ne, nic mi není. Všechno je v naprostém pořádku, opravdu." Ujišťovala ho a pokusila se o úsměv.
Ruki si ji ještě chvíli podezřívavě prohlížel ale nakonec přikývl a poté se otočil na Kaie, který před chvíli domluvil s jejich manažerem.
"Tak co jsi zjistil, Kaii?"zeptal se.
"Nao řekl, že mi ještě v průběhu večera zavolá. Ale slíbil, že do zítřka hotel sežene."
"No výborně! Sice mě vyhlídka na další stěhování, zrovna moc netěší ale je to lepší, než ty davy fanoušků před vchodem." Řekl Ruki.
Pak se opět otočil na Caty, kterou zrovna Aoi bavil nějakým vtipem. Ruki se po očku podíval na Kaie. Chtěl vědět, jak se jejich bubeník právě v této chvíli tváří. Ruki pociťoval ve vzduchu nepříjemné, skoro hmatatelné napětí, pocházející právě od Kaie. Měl skoro pocit, že se mu ježí vlasy.
Kai seděl se založenýma rukama a s naprosto nečitelným výrazem si Aoie s Caty měřil. Každopádně moc nadšeně nevypadal. Rukiho napadlo, že Kai možná na Aoie žárlí. Celou dobu měl Caty jen sám pro sebe a teď, tady musí být Caty pro všechny.

Zdá se, že Kai tenhle detail moc nedomyslel, když plánoval udělat z Caty jejich asistentku. Tohle Rukimu dělalo starosti, měl obavy aby z tomu nevznikly, nějaké větší rozepře. To je to poslední, co by právě teď potřebovali.

Asi za čtvrt hodiny, konečně dorazili k restauraci "U Kennyho." Reita s Uruhou se nadšeně vyhrnuli z auta a hnali se dovnitř. Po nich vylezl Ruki a za ním Aoi, který se ihned otočil, aby pomohl Caty vystoupit z auta. Ta se na něj usmála a pobaveně potřásla hlavou.
"Staráš se o mě, jako bych byla nějaká královna." Podotkla.
Aoi se vesele zasmál.
"Však taky jsi, pro mě určitě!" zavrkal s oslňujícím úsměvem.

Caty se opět usmála a nesměle sklopila oči. Poodstoupila od auta, aby mohl vystoupit i Kai. Když vylezl, bez ohlédnutí pospíchal za Rukim dovnitř a Caty ho smutně pozorovala. Když ji Kai zmizel z očí, pomalu vzhlédla k rozzářenému se Aoiovi a přinutila se usmát.

Když spolu s Aoiem vešli dovnitř, uvítala je velmi milá recepční, která je odvedla ke stolu, kde již na ně ostatní čekali. Caty se v půli cesty úspěšně vykroutila ze sevření Aoiovy ruky, který se na ni překvapeně otočil. Omluvně se na něj usmála.
"Nebude ti vadit když půjdu sama? Takto to skoro vypadá… jako bychom spolu, něco měli." Špitla.
"A tobě to vadí?" Zeptal se Aoi.
"No, řekněme, že to není zrovna… nejvhodnější. Není to totiž pravda!" podotkla tiše a pak pomalu odcházela ke stolu, kde jí mezitím Ruki udělal vedle sebe místo. Caty se na něj mile usmála a posadila se. Pak se otočila na Reitu, který seděl hned vedle ní z druhé strany a roztržitě se drbal na hlavě. Caty mu předvedla zářivý úsměv a Reita zrudnul.
"Aspoň nejsem jediná, kdo tady bude nervózní." Pomyslela si.
Caty se bála, že si zase udělá ostudu ale ve chvíli, kdy jim číšníci přinesli jídlo. Zjistila, jak galantní a skvělí, kluci ve skutečnosti jsou. Z počátku, když viděli s jakou bravurností Caty používá hůlky, padali smíchy pod stůl. Ale v okamžiku se jí zase začali omlouvat a do jednoho se nabízeli, že jí pomůžou. Tedy až na Kaie, který se ani neusmál.
"Nikdy bych nevěřil, že bych mohl něco podobného zažít!" Prohlásil Ruki, který si vytíral slzy smíchu z očí.
Caty, vždyť ty z toho děláš doslova umění!"
Caty, která se už nějakou chvíli permanentně červenala, se zasmála a přikývla.
"Tak a teď si připijeme!" Navrhl Uruha a postavil se.
Všichni se rázem postavili a zvedli svoje šálky se saké. Caty se také postavila, přičichla a zatvářila se nejistě.
"Tak na co si připijeme?" Zeptal se Ruki.
"Na Caty! Naši novou, asistentku." Vyhrkl Aoi.
"Na koncerty, co nás čekají. Aby to všechno dobře dopadlo." Řekl Ruki a ostatní souhlasně přikyvovali.
"Na naše nové album!" Prohlásil Uruha a podíval se na Kaie.
Ten chvíli mlčel a s očima upřenýma na stůl přemýšlel.
"Na osud!" řekl nakonec tiše a jeho oči vyhledaly Caty. Ta na něj chvíli jen beze slova hleděla a pak sklopila oči.
"Na GazettE!" špitla a pohlédla na Reitu, který byl jediný, kdo ještě nic neřekl.
Ten se poškrábal na nose a usilovně přemýšlel, co by řekl.
"Na moji novou bassu!" Vyhrkl s hrdým úsměvem.
Ostatní na něj chvíli zaraženě koukali a pak vybuchli smíchem. Když se konečně všichni dostatečně nasmáli, přiťukli si a připili. Caty se potom, co se napila, příšerně zašklebila a hlasitě se rozkašlala.
"Pane bože, to je strašný!" řekla po tom, co byla schopná zase promluvit.
Kluci si úlevně vydechli, protože v první chvíli to vypadalo, že Caty přestane dýchat a na místě se zhroutí. Pak se rozesmáli a Caty s nimi i když mezitím, ještě trochu pokašlávala.

Ještě během večeře se kluci domlouvali, kam si zajedou zahrát bowling. Nakonec se shodli na jednom clubu v centru města, ve kterém už párkrát byli a zatím vždycky, byli spokojení. Do hodiny, už opět všichni seděli v autě, které je po dálnici vezlo do clubu.
Asi po dvaceti minutách dorazili na místo. Všichni pomalu vystoupili z auta a prohlíželi si rozlehlou budovu. Bylo už kolem desáté hodiny večer a odevšad se sem sjížděli spousty lidí za zábavou.
Ruki se zamaskoval velkými tmavými brýlemi a modlil se, aby tady dnes večer, nevyvolali příliš velký rozruch. Nějak totiž pozapomněli, že minulý měsíc, zde byla otevřená nová velká diskotéka.
Když byl Ruki se svým nenápadně, výstředním maskováním konečně spokojen, vyrazili všichni dovnitř. Namířili si to rovnou do haly kde se hrál bowling. Jako první šel Ruki s Reitou za nimi Kai a nakonec šla Caty s Aoiem a Uruhou po boku.
Caty se sice usmívala ale v srdci měla smutek. Když stoupala spolu s klukama do schodů, dívala se Kaiovi na záda a v duchu ho prosila, aby se aspoň na malý okamžik otočil. Aby se na ní podíval a věnoval ji jeden ze svých vzácných úsměvů.
Přála si aby s ním mohla být chviličku o samotě. Ale od chvíle, kdy ji Kai představil klukům, to prostě nebylo možné. Neustále se jí někdo držel a především Aoi. Když to nebyl Aoi, tak to byl Ruki, nebo Uruha, ze kterého se vyklubal velice vtipný společník. Reita byl jediný, kdo si stále ještě držel trochu odstup.
Když konečně dorazili na místo, Ruki s Kaiem hned odkráčeli zamluvit dvě dráhy a ostatní šli najít nějaký vhodný stůl. Když se k nim Kai s Rukim opět připojili, netrvalo dlouho a brzy k nim přispěchal sympatický mladík, aby jejich výstřední skupinku obsloužil.
Uruha objednal láhev šampaňského, Ruki spolu s Caty si řekli o minerálku, Reita s Aoiem si dali pivo a Kai si poručil whisky.
Kai byl známý tím, že od jité doby si v alkoholu příliš neliboval a to, že si objednal něco takového, všechny dost překvapilo. Ruki s Aoiem na něj zaraženě civěli a ani se nesnažili skrýt své překvapení. Uruha se chvíli tvářil překvapeně ale pak se zasmál a dloubnul do Reity.
"Myslím, že zítra tady bude někomu pěkně mizerně." Poznamenal vesele.
Caty, Uruhovu poznámku také zaslechla a podívala se na Kaie. Ten se jejímu pohledu vyhýbal jak jen dovedl a právě mluvil do telefonu.
Caty zklamaně sklopila oči a zadívala se na prstýnek na své ruce, který ji Kai daroval. Náhle ji popadla taková lítost, že si nebyla jistá jestli bude schopná se bavit.
Najednou ji ze zamyšlení vytrhl Aoi, který si k ní zprudka přisedl.
"Dráhy už jsou volné, takže se můžeme pustit do hraní. Ty budeš hrát se mnou a Uruhou, doufám, že jsi ráda?"
Caty se mírně pousmála a sklopila oči.
"Jen aby jste toho nakonec vy dva nelitovali, že jste mě vzali do týmu." Podotkla nesměle.
Po chvíli Caty zvedla hlavu a zadívala se na Kaie, který k ní byl právě otočený zády. Aoi si všiml, jak ho pozoruje a také se na něj podíval.
"Kai se rozhodl, že si dnes výjimečně zahraje v týmu s Rukim a Reitou. Prý aby vyrovnal přesilu. Viď, ty zrádče!!" Zahulákal na Kaie přes rameno a spiklenecky na Caty mrknul.
Caty si všimla, že Kai mírně pootočil hlavou, takže bylo jisté, že Aoie zaslechl ale nepodíval se na něj a dál si povídal s Rukim.
"Však my jim to ještě nandáme!" Ujišťoval ji Aoi vesele.
Caty si povzdechla a pomyslela si, že Aoi je až příliš optimistický.
"Jen tak mimochodem, už jsi to někdy hrála?" Zeptal se Uruha, který se zničehonic objevil vedle nich.
"Naposledy asi před sedmi lety, jestli ne více." Odtušila Caty a po očku mrkla na Aoie.
Ten nad tím jen mávnul rukou a povzbudivě se na ni usmál.
"Tak jdeme na to!" Řekl Uruha a vstal.
Caty s Aoiem šli poslušně za ním. Když došli ke dráze, Caty se natáhla po modré kouli ale než ji stačila sebrat, Uruha který stál vedle, ji popadl za ruku a zadíval se na její pěstěné nehty.
"Páni, máš krásný nehty. Počítej s tím, že si jich dnes pár polámeš." Prohodil s úsměvem.
Caty jen pokrčila ramena a usmála se.
"Zase narostou." Řekla klidně a pak si vzala svoji kouli.

Postavila se kousek stranou a dívala se, jak Kai posílá první kouli po dráze. Nedokázala odtrhnout oči od jeho pohybů a vzpamatovala se až tehdy, když uslyšela naraz koule o kuželky.
Trhla sebou a zadívala se na výsledek. K velké radosti jeho týmu, se Kaiovi podařilo srazit všechny kuželky jednou ranou. Když Caty uslyšela jak Aoi vedle ní žalostně zavyl, musela se usmát. Kdyby nedržela v ruce kouli, asi by Kaiovi sama zatleskala.
Pak přišla na řadu ona a tak nervózně přešla k dráze. Jak tam tak stála, cítila v zádech jejich pohledy a byla šťastná, že jí nikdo nevidí do obličeje, jak se červenala. Snažila se soustředit ale i tak si byla jistá, že to poprvé určitě totálně zvorá.
Pořádně uchopila kouli a zhluboka se nadechla. Pak udělala pár kroků a hodila kouli. Překvapeně sledovala, jak se koule rychle kutálí po dráze a nakonec sráží úplně všechny kuželky.
S výrazem naprostého úžasu se otočila zpět na kluky a musela se smát, když viděla jak po sobě Aoi s Uruhou nadšeně skáčou. Nakonec se Aoi otočil a rozběhl se k ní. Popadl ji kolem pasu a několikrát s ní zatočil.
"Caty ty jsi poklad! Tohle byl ukázkový hod." Hulákal a oči mu nadšením svítily.
Caty se vesele zasmála a podívala se směrem kde stál Kai. Když ho zahlédla, jak tam stojí se založenýma rukama a vážnou tváří, dobrá nálada ji rychle přešla a ona naznačila Aoiovi, aby ji zase postavil na zem.
Pak pomalu došla k usmívajícímu se Uruhovi, který ji jen krátce objal a poplácal po zádech. Tohle ji trochu zvedlo náladu. Caty se na něj krátce usmála a šla se posadit.

Po hodině hraní, už Caty pořádně bolely prsty a ona si teď prohlížela svoje zdemolované nehty. Unaveně si povzdechla a pootočila hlavu, aby se podívala na spícího Kaie.
Hned po tom, co Caty hodila svoji první kouli, šel Kai ke stolu a kopl do sebe celou skleničku whisky naráz. Pak se sebral a šel si koupit celou láhev. Po sedmi panácích už se sotva držel na nohou, tak ho kluci nakonec uložili na sedačce, kde ho nechali spát.
Caty, asi čtvrt hodiny potom co Kai odpadl, řekla že také končí a teď už jen pobaveně přihlížela, jak spolu kluci zápasí. Nedokázala odolat tomu, aby se každou chvíli nepodívala na Kaie, stejně jako teď.
Podívala se zpátky na kluky a když viděla, že se všichni soustředí na hru, pomalu vstala a přešla ke Kaiovi na druhou stranu stolu. Chvíli nad ním jen tiše stála a dívala se mu do tváře.
"Je tak sladký, když spí. Jako dítě." Pomyslela si a její rty se roztáhly v něžném úsměvu.
Pak poklekla vedle něj a dlouhou chvíli, ho jen pozorovala. Ležel na zádech s pravou rukou za hlavou a druhou položenou na hrudníku, který se pravidelně zvedal a klesal. Pohledla mu do tváře a dojatě se usmála, když viděla, jak se mu lehce chvějí víčka.
Caty zvedla ruku a něžně mu sčesala vlasy, které mu padaly do obličeje. Pak se naklonila a políbila ho na čelo.
Ještě chvíli u něj zůstala pak vstala a odešla se posadit na své místo. Pozorovala kluky a přemýšlela, jestli si jí někdo všiml. Ale když všichni vypadali, že kromě bowlingu je nic jiného nezajímá, tak si ulehčeně oddechla.
Caty si myslela, že ji nikdo neviděl ale nebyla to pravda. Ruki se po ní podíval a spatřil ji právě ve chvíli, když se nad Kaie naklonila aby ho políbila…

Pokračování příště...
Autor Sayuri Emi, 05.09.2010
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí