Jedna noc

Jedna noc

Anotace: psáno, předtím než se ta situace stala....aniž bych řekla byť jedno slovo....jména smyšlená:D

Dorazím k Robertovi, poněkud rozklepaná. Asi přibližně vím, co se bude dít, ale i přesto. Neviděli jsme se půl roku. Přesto se těším na jeho hebké dotyky. Minule jsme se nerozloučili v dobrém, ani jsem vlastně nevěděla co se stalo, ale přestal se ozývat. Po dlouhé době, asi půl roku, mi odepsal na e-mail. Byl služebně půl roku, někde, ale kde, to já nevím.

Jeho byt je má své kouzlo, že se tam vždy cítím moc příjemně. Vylezu na terasu, kde si dám cigaretu, i když on to nemá rád. Koukám na různé budovy a slyším šum řeky Botič. Je to tak příjemné. Den se proměnuje v noc a romantika té klidné atmosféry mě dostane. Zavřu oči a snažím se vnímat jen zvuk řeky a dýchat pražský vzduch. Je to krásné. Robert za mnou příjde na terasu. Vyruší mě z relaxace, musím se vrátit ze svého světa na zem.
„ Líbí se ti tady, viď?“ ptá se mě. Jen kývnu hlavou, nechce se mi mluvit. Hlas by mě asi zradil. Mám slzy na krajíčku a ani nevím proč. Mám v sobě zmatek. Směsice štěstí a smutku zároveň. Zvláštní to pocit. Obejme mne zezadu a líbá mě lehce na šíjí. Mám husí kůži po celém těle. Je to neskutečně příjemné. Otočím se na něj. Obejmu ho. Jen tak, cítít něčí blízkost. Z kapsy vylovím bonbón. Na osvěžení dechu. Dovolím si ten přepych a políbím ho na jeho hebká ústa. Užívám si doteky jeho jazyka a mám pocit, že kdyby mě pevně netiskl k sobě – upadnu. Je to něco naprosto jiného, co jsem v poslední době zažívala. Jsem rozpolcenná. Občas mám ráda tvrdý sex a plácání bičem, nebo rukou, ale u Roberta mám ráda tu jeho jemnost. Romantiku, to jak se ke mně nežně chová.

„ Pojď dovnitř. Dáme si večeři a pak půjdeme do koupelny.“ řekne a já ho s radostí poslechnu. Následuji ho jako ovce. Kvuli mě si vzal uniformu. Mám chuť ji z něj strhat, ale ovládnu se. Na vše je čas. Dáme si dobré thajské jídlo. K tomu hodně dobré víno. Pak nás čeká koupelna. Sám si na mě vynutil, že mě chce tam dole upravit. Přistoupila jsem na to i když se studem asi propadnu.
„ Robísku, já se ale budu hooooodně stydět.“ šeptnu stydlivě.
„ Přede mnou? Nehloupni.“ uklidňuje mne svým krásným hlasem. Stud ze mě pomalu padá, při každém loku lahodného vína.
„ Můžu Tě políbit?“ zeptám se roztomile.
„ Jistě.“ souhlasí. Spojíme svoje rty v něžném polibku. Jazyky se proplétají a já se dostávám do jiné dimenze. JE TO TAK ÚŽASNÉ. Nelze popsat. Nežnost ta mi chyběla. Napustíme si vířivou vanu. Lehneme si do teplé vody. Hladí mě po celém mém poškozeném tělě. Ptá se na každou jizvu, kterou vidí na mých nohách. Vysvětlím mu z čeho jsou. Každou spáleninu políbí.
„ Proč si ničíš své krásné tělo?“ zeptá se mě náhle. Nedokážu odpovědět. Je to pro mě těžké.
„ Prosím, neřeš to!“ poprosím ho. A dále se neptá. Hladí mě všude.
„ Tak pojď. Jdeme na to. Oholíme tvou krásnou pipinku.“ poručí jemně. Nejsem proti. Zábrany padly. Nechám si oholit to nejcitlivější místo na mém těle. Trochu se bojím. Přece jen, když se holím já, tak se často pořežu, či škrábnu. Ale já se s tím tak nepiplám jako on. Vezme žiletku a jemně se snaží vyholit každý záhyb. Sem tam se dotkne svými ústy mého nejcitlivějšího místa na těle. Vzdychám slastí. Tak moc se mi to líbí.

„ Kotě, chci tě!!! Chci tě cítít uvnitř sebe.“ prosím ho vzrušená na maximum.
„ Ještě vydrž!!“ trápí mě a jeho úsměv mě uchvacuje. Když dokonačí to dílo, musím se usmát.
„ To srdce se ti moc nevyvedlo.“ provokuji.
„ Tak pojď, odnesu tě do ložnice.“ řekne.
„ Ne jsem těžká, a ty máš problémy s nohou.“ bráním se. Ale nedá si říct. Vezme mě do náručí a odnese mě do jeho pohodlné postele.
„ Jdeme spát, koťátko?“ ptám se provokatině.
„ Ne, noc teprve začíná.“ opáčí Robert. Usměju se. A přitulím se k němu. Notnou chvíli se jen hladíme. Hladí mě ve vlasech, po zádech. A když mě začne líbat po páteři, prohýbám se jako luk natahovaný tětivou. Vzdychám slastí, vzdychám chtíčem.

Obrátí si mě na záda a líbá mě na prsa, moje propadlé bříško a pak na to moje místečko. Prohýbám se, vzdychám poněkud na hlas. A prosím ho aby do mě konečně vstoupil. Schválně to oddaluje a provokuje. Ale to se naštvu. Vezmu jeho hlavu do dlaní a donutím ho, aby se z mého klína oddálil. Teď si budu hrát já. Vezmu ten jeho skvost do své pusinky. Jemně ho dráždím. Nejprve lehce olíznu žalud, pak potrápím uzdičku a dírku. Vzdychá a vyslovuje moje jméno. Pak jeho krásný úd vezmu do pusy, tak hluboko jak jen to jde. Chutná tak sladce. Užívám si každý pohyb a Robísek taky. Neustále vyslovuje moje jméno a vzdychá slastí. Když cítím, že vyvrcholení je blízko, přestanu. Nasednu na něj a jen tak sedím, aby se uklidnil. Líbáme se, jako o život. Pak se začnu pomalu pohybovat.
„ Bože, to je krása.“ vzdychá a mě to těší. Přidám na tempu. Změníme polohu. Bere si mě hezky ze zadu a já se můžu uvzdychat. Vůbec se nekrotím. Křičím slastí a chtíčem. Sama si určuju tempo. To mu vyhovuje. Přizpůsobí se. Zanedlouho se udělá. Naštěstí máme kondom.
„ Seš skvělá!“ vysekne mi poklonu a políbí mě na rty. Svalí se vedle mě a já se k němu přitulím. Povídáme si o mé i jeho práci. Povídáme si vlastně o všem možném. Je nám krásně.

Dám si sprchu. Jeho sprchový kout je úžasný. Namydlím se mýdlem. Spláchnu se a ty kapky v podobě horkých polibků nechám padat na mé rozpálené tělo. Po chvíli přijde za mnou. Přitiskne se ke mně. Chvíli se líbáme, ale pak si klekne a líže mojí pipinku, tak, že křičím slastí. I já dojdu vytouženého vrcholu. Sesunu se po steně dolů a sedím. Padají na mě kapky a je mi naprosto úžasně.
„ Pojďme spát Robísku můj milovaný.“ poručím. Osušíme se navzájem a jdeme do postýlky kde usneme jako miminka. Tak krásně vyčerpaní.
Autor Werushe, 19.09.2010
Přečteno 595x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Megs: tady nejsou erotické, aspoň jsem je nenašla

23.09.2010 12:44:00 | Werushe

Dost odvážné dílko, Veru :D Hlavně jména smyšlená :D a mělo to být v erotických povídkách ;)

19.09.2010 18:53:00 | Megs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí