Když nám přejde mráz po zádech.

Když nám přejde mráz po zádech.

Anotace: Proč nám přechází mráz po zádech.

Víte co znamená když někomu přejde mráz po zádech?

Jednou existoval malý kluk. Děti se mu smály. Nebyl ani nějak hezký, ani nějak silný. Nikdo ho neuznával. Když vyrostl byl sám. Uzavřený v sobě, se svým trápením. Sledoval štěstí ostatních, jejich úspěchy i radosti. Přál si, aby byl stejný jako oni. Když viděl jedinou holku, která ho kdy milovala (a on ji) odcházet s jiným, zapřísáhl se, že již nikdy neprohraje. Všechna láska v jeho srdci se změnila v nenávist a touhu po odplatě. Jediná láska, která mu zbyla, byla v jeho samého. Nedokázal milovat nikoho krom sebe. Začal budovat svou kariéru, studovat, zocelovat se. Stal se bohatým a oblíbeným. Měl vše. Peníze, přátele, moc i ženu, která ho milovala. Stával se mocnějším a mocnější, až se stál vůdcem svého národa. Nemilosrdně trestal všechny, kteří mu kdy ublížili. Poté začal trestat všechny kteří se na něj byť jen špatně podívali. Poté ty , o kterých si myslel že mu chtějí nebo chtěli ublížit. Došel o své nepřátele, poté přátele nakonec i o svou ženu. Opět byl sám. Věděl, že mu něco chybí. A tak rozpoutal války a podmanil si celý svět. Jediné co nedokázal ovládat byl čas. Věděl, že jeho čas na zemi se krátí. Uměl dávat život, ale neuměl porazit smrt. A proto sehnal všechny nejlepší vědce na světě a žádal po nich nesmrtelnost. Pod pohrůžkou smrti pracovali vědci do úmoru, až nakonec porazili i smrt. Stal se nesmrtelným. Ale i to mu bylo málo. Zrušil mešity i kostely a prohlásil se bohem. A skutečně se časem stal tak mocným, že svrhl i samotného boha a srazil ho z nebes. Nyní měl všechno nač si mohl vzpomenout. Dokázal ovládat vítr i déšť. Dokázal tvořit i ničit, ale časem zjistil že není šťastný. Byl to furt jen ten malý kluk. Sám a nešťastný. Byl tak nešťastný, až se z toho zbláznil. Proměnil se v stín a sestoupil zpět mezi lidi. Byl tím, čím byl vždycky. Byl ničím. Lidi ho neviděli, jediné co po něm zbylo byl jeho dech. Pokaždé, když na někoho dýchl, tak ten člověk ucítil chlad jeho duše. Přešel mu mráz po zádech.
Autor Tadam, 05.10.2010
Přečteno 520x
Tipy 6
Poslední tipující: Robin Marnolli, te.re., Marz
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný. Dobré na zamyšlení.

24.01.2013 09:35:12 | Robin Marnolli

ale vždyť to je nádherná bajka, čte se hodně dobře. jako když stoupáš na kopec pln očekávání, a když tam jsi, tak tam prostě jsi, a zase musíš dolů. takhle se to čte, a takové je i poučení. fakt dobrý.

29.07.2012 19:10:48 | CCGREE

děkuji

29.07.2012 19:12:45 | Tadam

hmm,některých nenasytných lidí je mi někdy vlastně líto...nejsou šťastní,ano,to je to,co jim chybí,ne jejich moc a to,co schraňujou....a šťastní nejsou proto,že necítí lásku,natož aby ji uměli dát...a jejich smutný,děsivý kolotoč je na světě

22.07.2012 11:34:20 | te.re.

dobrý nápad, ale asi by to chtělo dopilovat trochu - nemyslím ani tak chybky, ty se dají spravit lehko, spíš ten příběh nějak.. ale jak přesně nevím - třeba časem :o)

16.04.2012 23:15:23 | hanele m.

Zajimavé...

09.04.2012 23:10:39 | Schukr00

Děkuji

06.10.2010 23:28:00 | Tadam

Hezké, čtivé, zajímavý námět :) Donutí se to zamyslet.

06.10.2010 18:13:00 | Wolf girl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí