Krutá sázka- 17.díl

Krutá sázka- 17.díl

Anotace: Nečekaná návštěva.... Copak si Lucka neodpočine ani u babičky?

,,Kdo to byl?“ zeptala se po pár dlouhých minutách ticha.
,,Michal Nováček, nepamatuješ si ho? Jeho rodiče bydlí o 2 domy dál než já….“
,,Aha, jasně.“ svitlo jí. ,,Ten kluk, který pro mě vždycky byl ten ,,starší“ a rozumný…. Vím, že jsme se spolu nikdy nebavili. Vždyť, o kolik je starší? O 7 let?“
Babička se na chvilku zamyslela a nakonec přikývla. ,,Ano, teď je mu 24…. A věř mi, že slušnějšího a hodnějšího kluka jsem asi nepoznala….“
Lucka se nepatrně pousmála. ,,Hodný a milý kluk…. O ty je v dnešní společnosti nouze….“
,,Nepůjdem?“ objala ji babička a společně se tedy vydaly domů.
Už cestou, kterou absolvovaly klidnou, tichou vesničkou, si Lucka připadala jako doma. Babička vždy byla člověk, o kterého se mohla opřít, a tak se za ní pokaždé těšila.
,,Udělala jsem tvé oblíbené brambory na loupačku…“ sdělila své vnučce, když se ocitly v přízemní malého, útulného domečku s velkou zahradou.
Lucce se rozzářily oči. Na co večeřet v luxusních restauracích, když obyčejné české jídlo je mnohem lepší?
Zasedly společně ke stolu a pustily se do jídla.
,,Crrr“ ozval se zvonek od vrátek, právě když sklízely ze stolu.
,,Kdo to jen může být? Nikoho nečekám….“ Pronesla babička spíš pro sebe a odporoučela se podívat, kdo je tím ,,rušitelem“….
,,Dobrý večer, promiňte, že obtěžuji, hledám Lucku…“
Když Lucka slyšela své jméno, pronesené navíc klučičím hlasem, zvědavě, ale nenápadně se koukla z okna.
Ani jaderná katastrofa by ji v tu chvíli nezaskočila a nevyděsila víc…. U vrátek stál Lukáš….
,,On se zbláznil!“ proběhlo jí hlavou a honem se chtěla někam schovat. Nebylo to však dost honem, protože vzápětí nato se ve dveřích kuchyně zjevila babička.
,,Máš tu návštěvu“ usmála se a pokynula vnučce, aby vyrazila ven. Ta však jen zaraženě stála a nevypadalo to, že by se ještě někdy chtěla pohnout….
,,Zlato, copak je?“
Lucka to nedokázala vysvětlit, ale neměla v tu chvíli nejmenší chuť dát se do vysvětlování….
,,Jen běž, promluv si s ním, vypadal, že má na srdci něco moc důležitého….“
I když se musela hodně přemlouvat, nakonec se s bušícím srdcem vydala za Lukášem….
Autor P.e.t.r.a, 24.11.2010
Přečteno 413x
Tipy 6
Poslední tipující: Lenullinka, Lucy Susan, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ahoj...moc se mi libi jak pises...:D kdy bude pokracovani?

08.12.2010 18:58:00 | Petrea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí