27.11.

27.11.

Anotace: Proč ??? otázky

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=dgPyHk9MGfI poslouchám tuhle písničku, a nemůžu na tebe přestat myslet. Nevím proč? Prostě k tobě cítím něco více. Proč musíš být tak daleko ode mně? Proč?? To jsou mé otázky, na které neznám odpověď a ráda bych je znala. Za chvíli už bude čas oběda a já budu muset jít někam na oběd a večer jdu se super lidičkami do kina na Harryho Pottra. Ale určitě skoro pořád budu na tebe myslet. A proč? To opravdu nevím :D Víte, když člověk nikdy nebyl do nikoho zamilovaný a nepociťoval nikdy lásku v mladších letech, tak je to těžké. Mě je teď 19 a ráda bych měla konečně, někoho po svém boku. Ke komu bych se mohla tulit, vzít ho zaruku a jít spolu venku na procházku a do očí si říkat Lásko, nebo Zlatíčko. Miluji tě. Doufám, že se někdo takový co nejdříve najde. Nesmím doufat jen, ale i věřit, jak mi pořád říká moje kamarádka Zuzka. Děkuji ti za to Zuzi za tvou pomoct, za tvá krásná slova, která mi i teď otevřela oči. Šak ty víš. ;) Tak nic mé srdíčko se tady vyzpovídalo zase a můžu za chvíli jít ven do té krásné přírody, zahalené bílou peřinou.
Autor Nikolka, 27.11.2010
Přečteno 419x
Tipy 4
Poslední tipující: NikitaNikaT., Fighting Dreamer, blue
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Niki, brzy se nande někdo, kdo bude Tě hřát, milovat, hýčkat a rozmazlovat. ST!***

28.11.2010 20:56:00 | NikitaNikaT.

Nz, já to dělám strašně ráda, jelikož si tě vážím hodně moc jako člověka a strašně moc mi na tobě záleží, jsem velice ráda, že jsem dostala tu možnost poznat tak skvělého člověka a zrovna v dobu, kdy člověk potřebuje. Děkuji ještě jednou ;)

28.11.2010 20:06:00 | Nikolka

:) ty mě pomáháš taky... děkuju :-*

28.11.2010 19:55:00 | Fighting Dreamer

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí