Příjdu zase

Příjdu zase

Anotace: Příchod milované osoby,její přitomnost a odchod.

Ležím na posteli,je hluboká noc,mám pocit že už nikdy neskončí.Tak přece si přišla,ani jsme neslyšel tvoje kroky.Cítím jemný dotek tvé ruky na mé tváři,už jsem si myslel že ani nepříjdeš.Noc přece nabízí tolik vůní.Přišla si ale za mnou a to znamená,že jsem spasen,sice na jednu noc,ale mám skvělý pocit.Lehla sis vedle mě,s nadějí se zadívám do tvých modrých očí,že na chvíli zapomenu na všechno,cítím se v nich ztracený,jakoby hypnotizovaný,cítím hřejivý pocit na duši.Ležíš vedle mě,celá oblečená v černém.Fascinuje mě to a bere mi to dech.Tvoje černé vlasy jsou jako uhel.Chci ti říct jak moc tě miluju,ale cítím že slova jsou příliš hrubá,aby vystihli to co k tobě cítím.Vlastně žiju jen pro tebe,všechno ostatní je tak nahraditelné.Pokládám hlavu na tvůj hrudník,slyším tlukot tvého srdce,zavřu oči a chvíli jen poslouchám.Cítím tvou ruku,jak mě tiskne na tvůj hrudník,toto bude asi ten smysl života,mám pocit že jsem ho našel.Neubráním se slzám,bolest která je v mém srdci,najednou vychází ven.Nesmíš mě vidět jak pláču,jsem tak bezpečně ukrytý před tvým zrakem,nechci aby si mě viděla plakat.Později usínám,cítím tvou vůni a tvůj dech ve vlasech.Ráno je tady,to nic jiného nebude.Policejní siréna křičí a chce mi vzít moje sny.Lidé na ulicích pospíchají,kam to snad ani nevědí.Kde jsi můj poklade?Zbyla po tobě vůně v posteli.Chtěl jsem nám uvařit čaj,ale jsi pryč,nechci bloudit bytem sám.Na zrcadle v koupelně je napsáno rudou rtěnkou.......PŘÍJDU ZASE.
Autor Vampire Heart, 09.12.2010
Přečteno 379x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak, pár výhrad by tu bylo. Za prvé - za čárkami a tečkami by bylo dobré dělat mezery, text je pak přehlednější. Za druhé pozor na koncovky slov, někdy se neshodoval podmět s přísudkem. Jinak je to hezky napsané a je tam několik obratů, které se mi moc líbily...

09.12.2010 17:16:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí