Scénář lasky - smůla

Scénář lasky - smůla

Anotace: Život je jedno velké překonávání samo sebe.

Napsal. Nevím, jak je to možné, ale napsal přesně po tom dni, co jsem na tento server vložila pár svých zoufalých vět. A bylo to přesně tak, jak mi muj hlásek v hlavě napovídal, což ale má ženská logika nechtěla pochopit. Prý měl spoustu povinnosti ve své nové praci, kde navíc působí jako velmi významný bussinesman. A do toho ještě ta operace jeho matky. Podrobnosti nevím, ale vzpomínám si, že psal, že nemá ani čas ji navštívit. Smutné. Jak by potom měl mít čas psát mě? Moje srdce se při první smsce rozbušilo rychlostí světla, a chtělo se mi plakat i smát zároven. Počkat! Tohle už jsem v životě zažila, netušila jsem, že se to dá prožít znova. Je to přesně deset let, co jsem se poprvé takhle bláznivě zamilovala. Že bych si z toho vzala nějaké rady ? Jistě, že ano. Třeba: nezačít hned být na tom člověku citově závislá. Mám přece svůj život, a mám ho ráda. Co na tom, že mi v něm už přes 4 roky chybí Muž. Mám ráda svou práci, své zájmy, mám ráda, když můžu se svým časem naložit jak chci. Nebo nezačít si hned představovat, jak užasné s ním musí být milování. Tohle jsou všechno velmi nebezpečné dedukce, které mě později zlomí. A to já přeci nechci! Tak proč mám pocit, že už ted bez něho nemůžu být? Zítra to bude přesně 3 měsíce od slavnosti v Bürgenstocku. Tam jsem taky poprvé zahlédla ty oči, které mě ted přivádí na pokraj zoufalství. Jeho fotku mám všude. Na ploše od notebooku, na display mobilu i mp4. Proč se tak trápím? Takže abych to shrnula, padlo i datum našeho prvního rande. Teda '' lekci německého jazyka'', jak tomu pod nevinnou zástěrkou říkáme. Z tohoto data jsem se radovala bohužel asi 2 hodiny, kdy mi plány nabourala moje zaměstnavatelka. Ted bych sem chtěla napsat moc sprostých nadávek, které se ve mně vaří, a ještě neměly příležitost dostat se ven. Jsem jako papiňák. Mám knedlík v krku, tlačí mě na hrudi a láme se mi hlas. Ke všemu David neprojevil ani náznak lítosti. Švýcaři jsou prý neemociálně založení lidé. Nebo že bych to skutečně tak prožívala? Vím, co mě zachrání. Další termín schůzky. Do té doby budu nepoužitelná. Pouze naprogramovaný stroj se zoufalým výrazem. Jenže jakožto chytrá a z předešlého vztahu poučená žena nebudu vyvíjet žádný nátlak, a počkám si na jeho iniciativu. Bude potřeba velká dávka trpělivosti, která mi už teď dochází. Ale bude to tak nejlepší. Pro mě i pro něj. Potřebuju, aby si připustil, že mu nejsem lhostejná. A já vím, že nejsem!



Věnováno Davidovi Benjamínovi Katzensteinovi
Autor Vitu-linka, 17.12.2010
Přečteno 563x
Tipy 2
Poslední tipující: KORKI
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí