Láska kvete růžemi I. díl

Láska kvete růžemi I. díl

Anotace: Láska je nejkrásnější období života, prožije ji každý, ať už úspěšnou nebo ne.

Sbírka: Láska kvete růžemi

Ahoj, jmenuji se Darla, vlastně Darleyn Hocklenová. Bydlíme s rodiči v tom největším zapadákově, stručně řečeno: kam pohlídnete jsou: lesy, lesy, lesy.. no a křoví. Mojím věrným přítelem je husky Patricja. Tohle zatracené místo má snad jen jedinou světlou stránku a to tuhle: když je zima fakt hodně tuhá, autobus se sem nedostane. Ve škole se mi docela daří- třeba je to tím, že je doma taková nuda, tak nezbývá nic jiného než se učit ?- ne, tím to není, jsem od přírody trochu inteligentnější než ostatní, ale to prosím neber jako vychloubání, ale jako obyčejnou poznámku k věci. Každý den-kromě sobot a nedělí- se vydávám stejnou cestou do školy, poktávám stejné lidi a zlobím stejné učitelky. Život chce změnu, ale nedostane ji, protože..

"Coca-cola, snickers! zapoměli jste si svačiny? nasyťte své žaludky zde" ozývá se ze školního bufetu krátce po přestávce. Pohledný, blonďatý kluk se cpe dopředu fronty... asi je zde nový, promyslí si Darla a důkladněji si ho prohlíží. MMM! vypadá trochu jako "hoper"! tem má styl!
Nový chlapec se jde pomalými, šouravými kroky posadit ke stolu a okolo něj se velmi rychle hemží skupinka holek a vyptává se ho na jeho jméno, telefoní číslo, ICQ, vztahy atd...
Darla se jde také posadit, ale dál od kluka, není vlezlá, je spíše stydlivá a "zapšklá". Co to vidí? chlapec se zvedá a přenáší si svou svačinu směrem k ní! "mmm. Můžu si přisednout, plíz?" zeptal se zdvořile. "jo, jo jasně, pojď sem" Darla slušně pokyne rukou na místo volné vedle ní a ostýchavě odšoupává své věci pryč od kluka. "Mmm. jak se vlastně jmenuješ?" zeptá se tajemný kluk Darly a hledí jí upřeně do očí.. "Darla, a ty jsi kdo ?" chlapec se rozhlédne a tajemným hlasem říká "no, já jsem Dereck" a pousměje se. Darle přejede mrazivý pocit po zádech a cítí jak jí jde horko do tváří, ale ne! červená se ! Dereck si jejích rudých lící všimne a udělá zajímaví posunek, jakoby jí říkal: copak? máš teplotu? Darla se ze sebe pokusí vydat kloudnou poznámku, ale místo toho zní vyjde jen zajímavý zvuk a prskne přímo Derekovi do tváře. To je skvělej začátek!

další díl.. už brzy.
Autor EluSsEnQa, 02.02.2011
Přečteno 275x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí