Láska kvete růžemi II. díl

Láska kvete růžemi II. díl

Anotace: V minulém díle jsme se seznámili s Darlou i jejími problémy. je čas jít zase o krok dál...

Sbírka: Láska kvete růžemi

..."ááu ! sakra, pitomý pantofle!" ozývá se časně ráno z Darleinina pokoje, maminka hned přibíhá se slovy: "Darleyn! Ty máš teda náladičku, v kolik máš být ve škole na tu laboratorku?" ptá se laskavým hlasem starostlivé matky. "Nevím!!" opáčí se otráveně Darla a kopne Crocss pantofle pod postel "taky nevím, co na sebe!" je stále mrzutější. "Já bych měla nápad, vezmi si na sebe támhlety džíny a tričko s Minnie" poklepe si významě na čelo maminka a zmizí v kuchyni. Potřebuju něco super COOL!, pomyslí si rozmrzelá Darla. "Hééj, mami, kde máme šminky?!"

Po náročném ránu už konečně Darla sedí v lavici a upřeně čučí před sebe, Derek nikde. Pod rošťácky rozhozenou ofinou se dívá po třídě, co když Derek nepřijde, vždyť kvůli komu se asi takhle vymódila ?! Najednou se rozletí dveře třídy a na židli ve vedlejší lavici se zhroutí Derek. Darla si všimne, že její idol má další kroužkový piercing na obočí.. ÁÁU! to ale muselo bolet.
Do třídy vstoupil učitel, nastalo trapné ticho, akorát třídnice letící na stůl proťala nechutné mlčení. "Na, Darley! Rozdej všem po jednom listu laboratorní práce" řekl pan učitel a pohodlně se usadil za katedru. Když se Darla vrátila na své místo pokračoval: "Do záhlaví vyplníte své jméno a dnešní datum, potom už je vše jasné. Utvořte dvojice!" Všichni se shlukli k sobě, jen Darla a Derek na sebe zůstali civět, Derek významně pohodil vyfoukanou ofinou k volnému stolu a mrknul. Byla to výzva ke společné práci? Asi ano. Derek a Darla spolu sesmolili pár vět o 2. světové válce a šli odevzdat zpola vyplněný papír na učitelský stůl. Ostatní dvojice byly hotovy také hned.

"Hej! vyděli jste je?! Darla a Derek spolu vážně chodí!" ozývalo se ze šaten. Darla si raději zaspala uši, otočila se a pádila pryč, nechtěla být světkem takové potupy.
O velké přestávce se šla nasvačit, vyndala si z batohu dvacku, kterou jí maminka ještě v rychlosti strčila do ruky, když odcházela. Mmm, dvacet korun, paní, vezmu si dvě tičinky Snickers, prosím. Darla s úsměvem převzala čokoládu a šla se posadit k volnému stolu. Zachvíli se objevil Derek, tentokrát bez jídla a bez mrknutí oka se posadil vedle Darly. "Mmm, nazdar princezno!" řekl najednou Dereck až Darla nadskočila a chrstla si džus do klína. "Jéé, ahoj, ty jsi mne ale vylekal" ozvala se připitomělím pisklavým hláskem Darla. "Vidím." zasměje se na odpověď Dereck, ale potom se uklidní a pokračuje: "mmm, nechceš pomoct?". Darla nechtěla POMOCT! chtěla utíkat! a co možná nejdál...


Doma byla Darla zase ve svém živlu. "Darly? Už sis uklidila pokojíček?" ozývá se dole z kuchyně maminka. "NE! neuklidila, zrovna se zabývám něčím důležitějším" odpověděla bez zájmu Darla a dál se zrokonalovala v malování očních linek. "Darlunko? Beruško, co kdybys pomohla mamince se zalitím zahrádky?" zkouší to máma. "Mami! ze zahrady je bahno a z bahna je bordel a špína za nehty" opáčí se Darla a pročesává své dlouhé vlasy. "Heleďte! mladá dámo, okamžitě nástup do kuchyně!" Darla utíká do kuchyně, nehty čertvě nalakované a vlasy jako astronomická koule! Co může máma chtít tak důležitého! "Slečinko! tak do konce týdne nevytáhneš patu a budeš pomáhat! Jak si to představuješ fifleno! Že se budeš jen válet v pokoji a ani tě nenapadne mi pomoct?!" Maminka už opravdu bublá, možná bude lepší nechat ji být na pokoji, pomyslí si Darla. Dá pokyn své fence Patricje a odpochoduje zpět do pokoje... Zapnu si kompa, když už mi máma nic jinýho nedovolí, pomyslí si Darla a povrchně zmáčkne knoflík. Á na chatu je Derek..

"nazdárek Darlo!"
"jé ahoj, Derecku"
"jak jde život, prcku?"
"jo, přežívám, co ty? obře"
"já? celkem fajn.. snad ti ta krása vydrží.. já už musím"

další díl už velmi brzy... =))
Autor EluSsEnQa, 03.02.2011
Přečteno 301x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí