Laska až za hrob

Laska až za hrob

Anotace: Laska je lod života, bud dopluje nebo ztroskotá.

Sbírka: Laska až za hrob

Myslí te si že z lásky se dokáže i zabít? ano!stručna odpověd....

Všechno to začalo když jsme s přítelem jely o víkendu na chatu jako každy rok.Cestou autem jsme pouštěli ty největší hitovky.Každou písničku jsem prozpívaly,a najednou příteli začal vyzvánět mobil.Jak mile ho vzal a do telefonu řekl "ano" po chvíli se sekl a choval se jakoby se něco špatného stalo.Když sem se ho hned po té zeptala kdo to byl najednou znervozněl a řekl že to byl jeho otec.Pokládala sem si otázku proč tak najednou znervozněl a měl to divné chování? Po nějake chvilce jsme začali mluvit o tom jak nam bude fajn na chatě a jak si to pořadně užijeme.Když jsme přijely řekl že si jde dát sprchu.A já mě to přece jenom nedalo... vyndala jsem jeho mobil z kapsy a koukla do přijatých hovoru.Jako posledni volající byla nějaka Kristýna.Ze zvědavosti jsem zmačkla tlačitko volat a po chvilce se ozvala dívka s tenkým hlasem ktera do telefonu hned na začátku řekla: Ahoj Danieli miláčku už na tebe čekám.Zděšeně jsem položila telefon a vrátila ho zpět do kapsy z kalhot.Když se vrátil ze sprchy do pokoje dělala jsem jakoby se nic nestalo.Po té si mě přitáhnul k sobě a začali jsme se vášnivě líbat.Líbat umí užasně to jo.Hned na to mě začal svlékat z šatu.Udělal to rychle ale podprsenka mu dělala menší problémy.Kdyz sem byla náhá a on taky položil mě na postel a začal mě po celem těle hladit až mi naskočila husí kůže z toho vzrušení.Pak jsme se dlouho milovaly až sme z unavenosti oba dva usly.Když jsem se probudila on byl pryč.Řekla jsem si že určitě šel za tou Kristynou.Netrpělivá jsem se usadila na koženou pohovku a zapla televizi,zrovna hrál nějaky nezajimavy a nudny film.Asik po 3 hodinách se vrátil.Když jsem se ho zeptala kde byl odpověděl že se byl projit ve městě a cesta trvala dlouho.Ale když sem mu řekla že město je od tud asik patnáct až dvacet minut okamžitě se zarazil,zrudl a znervozněl.Bylo mi hned jasne že byl za ní.........
Autor klaudinecka, 08.04.2011
Přečteno 420x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan, Bernadette
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

máš tam hrubky

14.04.2011 15:27:00 | Emka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí