V ránách a bolestech

V ránách a bolestech

Anotace: Našla mě v lese,vzala si mě domů,ošetřila moje rány.......

Každý den chodila na procházku do lesa , asi kvůli tomu tichu . Dneska jde znovu , dívá se do korun stromů . Když se podívá před sebe , tak najednou uvidí mužskou postavu , jak leží na zemi . Jsem to já , ležím tam v bezvědomí , jsem potrhaný na zápěstí a na krku , ztratil jsem dost krve , něco mě napadlo a potrhalo , asi nějaké zvíře . Přijde až ke mě , neví jestli jsem naživu , tak na mě mluví a potom se mnou třese . Probírám se z bezvědomí , ale nejsem schopen vydat ze sebe rozumnou větu . Ona mě zvedne ze země , potom mě podepře a někam mě vede . Bydlí nedaleko v domě u lesa . Vejdeme do domu a potom vcházíme do kuchyně , tam mě posadí ke stolu . Přinese mísu z vodou a dívá se na rány na krku a na zápěstí . Už docela vnímám . Musí to dost bolet , ztratil jste hodně krve.......říká mi . Šel jsem lesem a něco na mě skočilo a tohle mi udělalo......povídám . To bylo asi nějaké zvíře , člověk tohle nedokáže........povídá a vodou mi omývá rány na zápěstí . Jste poraněný na dost citlivých místech.......povídá a potom mi omývá rány na krku . Jako by vás to chtělo zabít nebo vám aspon hodně ublížit , ale to už se nedovíme.......povídá . Má modré oči a jemné ruce . Zachránila mi život , kdyby mě tam nechala ležet , tak bych určitě vykrvácel . Zachránila jste mi život.......povídám . Ona se usměje a povídá......přece bych vás tam nenechala ležet , lidé si mají pomáhat , to mi říkala máma . Cítím zvláštní pocit , dosud jsem ho neznal , ona je moc hezká , vůbec nevím co tímhle má osud v plánu , nerozumím tomu . Mám auto a musíte do nemocnice , ztratil jste moc krve........povídá . To je pravda.........povídám . Jenom doliju z kanistru benzín a pojedeme.......povídá ona . Počkejte chvíli , nebude to dlouho trvat . Dobře......povídám . Odchází z domu . Já ale musím odsud , pryč od ní , daleko nejdál co to půjde , cítím to tak . Když se vrací do domu , tak já už tam nejsem . Na stole je jenom mísa z vodou , tam jsem seděl a vlídná žena mi ošetřovala bolestivé rány na zápěstí a na krku a vzala mě domů z lesa , kde bych bez pomoci umřel . Jdu lesem a na na všechno myslím , nejvíc na to že už ji nikdy nesmím vídět . V duchu jí říkám...... Děkuji a sbohem .
Autor Vampire Heart, 04.06.2011
Přečteno 362x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí