Předstíráme

Předstíráme

Anotace: Napsáno po poslechu písně, která mi dost připomíná můj vlastní život - Pretending (Glee cast)

Face to face and heart to heart
We’re so close yet so far apart
I close my eyes I look away
That’s just because I’m not okay
But I hold on I stay strong
Wondering if we still belong

Sedíme u jednoho stolu s lidmi, které oba milujeme. Většinou hned vedle sebe, nebo minimálně někde hodně blízko. Často strávíme půlku večera mluvením o všem možném a nepotřebujeme nikoho dalšího.
Ostatní si toho občas všimnou, ale nic neřeknou. Stejně jako my, i oni předstírají.

Will we ever say the words we’re feeling
Reach down underneath and
Tear down all the walls
Will we ever have a happy ending
Or will we forever only be pretending
We will always be pretending

Předstíráme, že se to nikdy nestalo, protože přesně tak nám to vyhovuje. Bavíme se, trávíme společně čas, jako přátelé.
Oba víme, že nám na tom druhém záleží víc, než na ostatních. A přece si nikdy nepřiznáme to, co si dokážeme přiznat ve vztahu k nim.
To proto, že víme, že se to stane znovu. Možná dnes, možná za týden, za měsíc, za rok. Jednou se naše pohledy opět střetnou a my budeme vědět, že ta chvíle je opět tady.
Jednou se znovu naše rty setkají, aby rozehrály další hru.

How long do I fantasize
Make believe that it’s still alive
Imagine that I am good enough
If we can choose the ones we love
But I hold on I stay strong
Wondering if we still belong

Nezdá se ti to jako něco, co by znamenalo problém. Možná právě to, jak to funguje, tě nutí udělat to znovu.
Jenže, mě už docházejí síly. Nedokážu se ti podívat do očí, smát se, povídat si a dělat, že mezi námi nejde o nic víc.
Přestávám mít chuť předstírat.

Will we ever say the words we’re feeling
Reach down underneath and
Tear down all the walls
Will we ever have a happy ending
Or will we forever only be pretending

Nemám odvahu přijít a říct, co cítím. Strach z odmítnutí je příliš silný.
Nechci ztratit to málo, co mám nyní. Protože, i když bych to nikdy nepřiznala, žiju pro ty chvíle. Chvíle, kdy se mi otevřeš a já se ti odevzdávám.

Will we always be keeping secrets safe
Every move we make
Seems like nowhere’s safe to go
And it’s such a shame
Cuz if you feel the same
How am I supposed to know

Občas přemýšlím nad tím, jestli i ty nad tím někdy uvažuješ. Nad tím, co se to mezi námi děje a proč. Jestli i pro tebe je to tak těžké, nebo to prostě neřešíš, jako hodně věcí ve svém životě.
Někdy, když se na mě podívá někdo jiný, nebo když mi někdo ubližuje, mám pocit, že ti na mě záleží. Jindy zase cítím, jak se odtahuješ. Tak moc bych si přála nahlédnout alespoň na chvíli do tvého srdce a zjistit pravdu.
Možná ale ani nechci znát odpověď.

Will we ever say the words we’re feeling
Reach down underneath and
Tear down all the walls
Will we ever have a happy ending
Or will we forever only be pretending
Will we always be pretending

A tak tu sedíme a mluvíme. O všem a o ničem. A stále předstíráme.
Autor Cassiopeja, 03.07.2011
Přečteno 291x
Tipy 7
Poslední tipující: Ta Naivní, Bambulka, nerozhodná holka v mezidobí bez majáku
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Páni, teď si naprosto vystihla moje pocity...díky za komentář i za přívítání, moc si toho vážím:)

05.07.2011 21:02:00 | Cassiopeja

Vidím se v tom. Znám to. Není nic horšího. A nikdo, kdo to neprožil nikdy nepochopí, že ta touha byla silnější než ty dva, než jejich obrovské a tolik krásné přátelství. Oni si chtěli být jen na jeden okamžik ještě blíž než blízko, a pak zapomenout, aby to jejich přátelství neutrpělo a zas o té chvíli jenom snít. Škoda, že to nejde, protože když ti dva zjistí, že je to krásný být si tak blízko, budou to zkoušet znovu a znovu.
Vítej na Literu! :)

04.07.2011 18:19:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí