Comme des enfants XVII.

Comme des enfants XVII.

Anotace: finíto, přátelé... vadí mi skoro nulová zpětná vazba (Bože, díky za komentáře Adél!) a spousta dalších věcí. I když nevylučuju, že někdy nesesmolím epilog. A tohle mě provází už několik dní http://www.youtube.com/watch?v=4mjeQPj2Vuw&feature=related

Už úplně probuzená jsem ležela na posteli a poulila oči do tmy, uvnitř mne se střídalo hodně protichůdných pocitů. Začala jsem si na Maxe zvykat. Líbil se mi a já se snad líbila jemu. Bylo nám spolu fajn a najednou to má všechno skončit? Mobil jsem měla pořád u ucha, trenéra dýchání teď pro mě, díky.
„Seš tam?“ ozvalo se.
„Jo... jen jsi mi trochu vyrazil dech. Nečekala jsem... teda dalo se to čekat, že jo, ale nečekala jsem to tak brzo.“ Vzdychla jsem.
„Hm... nevim, co víc ti k tomu můžu říct. Nemáš dneska ani hoďku?“ poprosil. Teď jsem neměla čas dělat drahoty. Do deseti jsem měla spoustu času.
„Leda teď, kde jsi?“
„Hele, pamatuješ ten nonstop bar? Před nim budu čekat.“
„Budu tam co nejdřív.“ Slíbila jsem a položila telefon. Měla jsem pocit, že se pořádně nemůžu nadechnout. Jsem blbá, blbá, blbá! Co jsem si jako myslela? Že tady zůstane, dokud se neuráčím mu říct, že mi začíná škola? Nebo snad, že z toho bude nehynoucí láska? Kolik že mi to je? Patnáct?! Mezi přemýšlením jsem na sebe opatrně natáhla bílé krajkové šaty s nadýchanou sukní do půlky stehen, lehce si namalovala řasy a vydala se k botníku, odkud jsem vytáhla pohádkově měkoučké, hnědé, kožené baleríny. Ze skříně s kabáty a bundami jsem vyhrabala ošoupanou koženou bundu, do kapsy si šoupla mobil a klíče, kdo by teď měl náladu obtěžovat se s kabelkou? Před dveřmi jsem se nadechla studeného nočního vzduchu, studil mě v plicích a já znovu pocítila zklamání. Ze sebe, ze světa, z toho, že Max odjíždí. Měla jsem sto chutí obrátit se na podpatku a zaplout zpátky do ještě teplé postele, ale já nebyla tím, kdo mohl tímhle ranním dostaveníčkem něco ztratit. On odjede, já si užiju nějaký čas s Kubovou kapelou a pak to vidím směr jih. Teda snad.


Stál tam, kde měl. Schovaný ve stínu zídky, ale odlepil se hned, co mě zaregistroval. Roztáhl náruč a na chvilku mě do ní schoval.
„Dej bacha, ať mi nezmačkáš šaty!“ vyhrklo ze mě a Max se začal smát. Pohladil mě po zádech.
„Kam pudem?“
„Ty jsi mě vytáhl z postele, takže bys měl mít vybranou nějakou sakra dobrou destinaci.“
„Bezcílný bloumání..?“
„Lepší než nic.“ Vzdychla jsem. „Takže... pozítří odlétáš?“ nakousla jsem to ožehavé téma. Nemělo smysl chodit okolo horké kaše, vždyť proto jsem tu byla. Chtěla jsem srdcervoucí rychlé vyznání a pak zpátky domů.
„Nene, až popozejtří. Je to všechno takle rychlý a...“ nedořekl, místo toho rozhodil ruce. Nejspíš jsem pochopila, co chtěl vyjádřit.
„Nooo, zase budeš mezi svýma.“ Trochu jsem se na něj usmála, měla jsem sklon hledat ve věcech ostatních pozitivno, i když mě samotné se to pozitivno netýkalo.
„Hmmm.“
„A nikdy není špatné znát instruktora surfu, že jo.“ No jo, vtípky, i když uvnitř mi veselo nebylo ani náhodou.
„To máš teda pravdu.“ Pochechtával se, asi v představě, že kromě surfu bude dělat instruktora i jiných věcí, třeba.
„A pak... přestaneš být bílý jako sejr, že jo.“ Rýpla jsem si.
„Já že sem bílej jako sejr? Viděla ses někdy v zrcadle?!“ naježil se.
„Jsem dokonalá i bez zrcadla.“
„To je očividný.“
„Díky.“ Poděkovala jsem a on mě vzal za ruku.
„Když ti teď něco řeknu, nebudeš se mi posmívat?“ zeptal se.
„Nemůžu ti dopředu nic slíbit...“ pokrčila jsem rameny. To podle toho co vybalí.
„Je to hloupý, ale vzalo mě to víc, než sem si byl ochotnej připustit... nikdy jsem neměl problém říct holce nazdar, už se víckrát neuvidíme. Tobě by to navíc přišlo vtipný, co?“
„Trefa.“
„A tak jsem se chtěl rozloučit, ale je to nějaký divný...“ soukal ze sebe, trochu pobaveně jsem mu stiskla ruku.
„Dívej, nebudeme z toho dělat kovbojku. Pobavili jsme se, bavil ses?“ kývnul hlavou. „Trochu jsme se poznali a jestli budeš kdykoliv někde poblíž Vídně, nebo zase tady, u prarodičů, tak můj telefon a sympatie máš. A teď bych se ráda nechala obejmout, nebo se rozbrečím.“ Myslela jsem to částečně vážně, částečně jsem se u toho uculovala. Max mě objal tak, jako kdyby chtěl veškerou moji krev vymačkat na zem.
„A víš co ještě?“ podívala jsem se na něj. „Pojďme do toho nonstopu, platím...“ nabízela jsem.
„Tydle šaty se do hnusnejch knajp nehodí.“ Poukázal na bílé šaty.
„A kam jinam se podle tebe hodí?“ jenom pokrčil rameny, vsoukal svou ruku pod mnou bundu a rádoby ležérně mi přejížděl přes záda.
„Ty máš nahý záda!“ byl upřímně překvapený.
„Ne? Fakt? Ukaž!“
„Promiň no, dřív jsem si toho nevšim.“ Byl lehce dotčený, zase nafoukl tváře a já se tolik smála. Co na tom, že naposled? Zase jsem si uvědomila, jak moc mi bude chybět a trochu trpce přešla jen do úsměvu. Radši jsem se na něj nalepila a ruku v ruce jsme procházeli prázdným městem. Naposled.
Autor její alter ego, 08.08.2011
Přečteno 501x
Tipy 19
Poslední tipující: Werushe, její alter ego, Lenullinka, Eclipse, Bernadette, nerozhodná holka v mezidobí bez majáku, Ledová víla, kourek, Adéla Jamie Gontier, katkas, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jů... no můžeme si domšlet - třeba odletěla s ním... nebo pak odletěla za ním nebo... on zůstal atm... Uáááá :D Jinak Moc hezké :)

13.08.2011 21:18:00 | Wínqa

Ach joooo :( Co mi to holky děláte...nejdřív mě rozbrečíš ty a pak Adél...děs běs toto :D Těším se že zase napíšeš nějaké dílko se sarkastickou hrdinkou co má trochu zvrhlý smysl pro humor :D

10.08.2011 13:44:00 | KORKI

to je snad dobře, že jsem zlá, ne? Jinak by neměli prostor ti hodní a to bych jim nemohla udělat...

09.08.2011 22:56:00 | její alter ego

Tady máš zpětnou vazbu - jsi zlá ! :D

09.08.2011 21:15:00 | Eclipse

uvidím, jestli se k něčemu nechám dokopat, momentálně jsem ráda, že jsem ráda. A je fajn, že se s tím možná smíříš :D

09.08.2011 13:44:00 | její alter ego

No dobře. Možná se někdy časem smířím s tím, že to končí... :D
Jinak hezký konec. Nechává nám i trochu naděje, že někdy později třeba opravdu přibudě něco nového, možná pokračování. Protože to není úplně uzavřené. Jo, takové konce miluju. Přiznávám se... :D
A doufám, že i když tenhle příběh skončil, s psaním nepřestaneš a brzo zveřejníš něco nového ;)

09.08.2011 09:39:00 | Adéla Jamie Gontier

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí