ZE života děvkaře

ZE života děvkaře

Anotace: Podle kámošova skutečného příběhu.

Nová noc, nová párty, nová holka. Ráno se rozloučit a hned ji odkopnout, její číslo si vezmu jen aby se neřeklo, ale stejně lísteček vyhodím do prvního koše, který potkám. Trochu zvláštní přespávat každou propařenou noc u jiný holky, hůře u jejích rodičů, ale mám svoje zásady. Hlavně neprozradit kde bydlím, kam chodím do školy, ani jak se jmenuju příjmením, protože facebook je svině a najde každýho.

Vlastně ani nechápu proč se na mě ty chudinky ještě nedomluvily a už vůbec nechápu, že jsou tak naivní a naletí mi na to luxusní auto, oblečení postavu a temperament. Umím být okouzlující a seběvědomý, taky dost přesvědčivý, zkrátka na holky mi do postele skáčou sami.

Ale nemyslete si i svině má city a já nejsem výjimkou. Mám své slabosti kromě té na čokoládu mám slabost i pro lidi. Jasně, že hádáte správně pro holku. Jenže nejsem ten typ, kterýho zaujme jen tak ledajaká holka, kdybych jí potkal někde na párty a ještě tu noc se se mnou vyspala, byla by jedna z davu. Jenže tohle se nestalo a vlastně nikdy nestane. Je to totiž sestra mého nejlepšího kamaráda. Když vznikalo slovo dokonalost, vzniklo podle ní. Ona je ztělesněním krásy nejen fyzické, ale hlavně té duševní.

Znám ji jako malou holku, vybavuji si jak si s námi chtěla hrát. Jenže tenkrát nám trochu překážela. Ona byla malá holka a my „velcí“ kluci. Když mě začaly zajímat holky,jí bylo třináct a byla řekněe nedosplá. Ale před rokem na Mirkově dvacítce, kde se jen mihla byla šestnáctiletá holka, jenže ta nejkrásnější jakou jsem kdy viděl.Občas se divím že Mirkovi není podezřelé, že se nějak často ptám, jak se má Míša nebo jestli je doma.

Ty její oči jsou čokoládové a hluboké, dlouhé řasy, nos rovný jako by ho někdo narýsoval podle pravítka. A ten úsměv je snad hezčí než měla Mona Lisa, lemují ho úzké rty, které jí tak neskonale sluší a já bych dal celý svět za to, abyh mohl být Ten, který je líbá.

Jenže tohle je něco, co není pro mě. Navíc Mirek je můj nejlepší kamarád, určitě jeho ségře řekl jaký jsem. Pro jistotu jsem, ale pod přísahou, že ji vynechám ze všech mých avantýrů a pod pohrůžkou useknutí přirození :-D, tohle by mi určitě Mirek nikdy neudělal, ale vztahem se jeho sestrou bych jeho přátelství ztratil.

Prostě beznadějné vzdychnu si a zvedám se k odchodu z dívčího bytu. Vlastně nevím ani, jak se jmenuje!
Autor JAN DIE HoOU, 08.09.2011
Přečteno 633x
Tipy 2
Poslední tipující: BeatrisCollins, Elisha
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To mi opravdu zalíbilo, ne proto, že ten kluk je děvkař, ale jak sepsáno to je, jak je Míša popisována a jak realita s láskou nejdou nikdy přímo dohromady.
Zkrátka je to pravdivý sloh, co se u kluka, o kterém si myslíme, že střídá holky jako ponožky, může skrývat. Každá bytost má svou slabinu. :) ( ale to už tam bylo řečeno. )

01.10.2011 13:58:00 | BeatrisCollins

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí