Romantika nebo vášeň?

Romantika nebo vášeň?

Anotace: lehce a jednoduše napsáno...ale cítím To.

Seděli na té lavičce jen tak jakoby nic. Svými těly se dotýkaly, ale pořád tak, jakože nic. Cítili to napětí a krásnou atmosféru, ale ani jeden nepromluvil. Vtom ale ona položila ruku na jeho nohu a tím jakoby se prolomila ta bariéra, taková ta záminka. Položil ji ruku kolem boku a ona mu položila hlavu na rameno. Teplo z něho sálalo a ona ho každým kousíčkem svého těla vstřebávala do sebe. Líbilo se jí to. Líbilo se jí ho cítit vedle sebe a přitom stále nebyli tak blízko sebe, jak by se asi dalo očekávat. Zvedla hlavu a usmála se na něj, on jí úsměv opětoval. Bylo to tak hezky upřímný. Jejich oči se setkaly, chvíli spolu mluvili beze slov a potom opět sklopila hlavu a položila mu jí na rameno. Trošku víc ji k sobě přitáhl, teď už by se to napětí dalo krájet. Nebylo to nepříjemné, jen to viselo ve vzduchu. Blížilo se to. Opět zvedla hlavu, teď řekněme vážně bez úsměvu, a dívala se na něj. Pohled jí obětoval a potom se to stalo. Zavřela oči, pootevřela rty, cítila ten slabý večerní vánek a přestala myslet, jen se soustředila na tuto chvíli. Jejich rty se spojily. Těly proběhla vlna jakéhosi vzrušení. Jak se pomalu a přitom tak hladově rty pohybovali, napětí klesalo, ten okamžik už přišel. Jednou rukou ho držela za krk a druhou mu projížděla ve vlasech. On jí držel stále za bok a druhá ruka si přidržovala její tvář. Polibky se stávaly čím dál tím více vášnivějšími, ale stále byly velice něžné a pomalé. Bylo to, jako kdyby se líbali, ale přitom jen tak kolem sebe kroužili.

Už toho měla dost, teď nebo nikdy. Vzala ho za ruku a táhla ho do lesa. Nevěděl, co po něm chce, ale věděl, že to jistě nebude kamarádská promluva. Táhla ho za sebou trošku jako malého psíčka, ale prostě už to nemohla vydržet. Toužila po něm jako po ničem jiném. Tak strašně jí přitahoval. Jemu se líbila, strašně se mu líbila, kolikrát si představoval, jak to s ní dělá. Jak ho za sebou táhla, najednou ho přitáhla k sobě, tvrdě ho opřela o strom a vrhla se na něj, jako lev na svou kořist. Přitiskla své rty na jeho a on jí vzápětí přitáhl k sobě, držel ji u sebe tak pevně, že i kdyby chtěla, nemohla by se odtáhnout, jí to ale dělalo dobře. Mačkala se na něj celým svým tělem a užívala si ten pocit. Konečně ukojila tu fyzickou touhu. Líbala ho na jeho krásně vytvarované plné rty. Jejich jazyky v rychlém tempu tančili, jako když motýli tančí svůj obřadní tanec. Chtěla ho cítit úplně všude, nemohla se ho nabažit. Vášnivě mu vjížděla rukou do vlasů, zatímco jeho ruce si užívali jejího pozadí. Dotýkali se úplně všude. Cítila jeho teplý dech a zběsilé oddechování jí ještě více vzrušovalo. A teď řekl: "Ty mrcho, chceš mě snad udělat?" oba dva se tomu zasmáli, jako kdyby to nebylo jasné už od začátku...bylo to, jako když se setkají dva ďáblové, co po sobě už tak dlouho touží. Jeho hlas tak krásně hluboký ale přitom plný takového řekněme sexy tónů, bylo to tak krásně neuvěřitelné, že to opravdu dělá. V tu chvíli, kdy začala víc přemýšlet, tak se odtlačil od stromu a trošku jí popotlačil před sebe. Byla tam nějaká větev, zakopla o ní, spadla dozadu, byla tak mimo sebe, že si žádnou bolest ani neuvědomila. On toho využil, klekl si nad ní, svlíknul si mikinu a lehnul si nad ní. Zakousli se do sebe, jako kdyby to měl být jejich poslední polibek v životě. Zajela mu rukama pod tričko a hladila po zádech, cítila každičký jeho sval, jak se pod jejím dotekem napíná. Začal jí líbat na krku a ona si neodpustila vzdych slasti. To už samozřejmě i on nevydržel a ona ucítila jak pomalu ale jistě přichází k akci i jeho spodní část.
Autor Anyzek, 12.10.2011
Přečteno 697x
Tipy 2
Poslední tipující: SWEET13, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí