Láska X nenávist

Láska X nenávist

Anotace: O nenávisti k milované osobě

Někdy si říkám, co je na tom tak těžkého. Proč stále nedokážu zapomenout? Proč si den co den vybavuji Tvoje krásné oči, rty, ruce, božské nohy, nádhernou postavu…proč na Tebe denně myslím, přestože už je to skoro rok, co ses rozhodl, že chceš žít sám?? Nebo vlastně ne sám, chceš žít s ní, protože ona je ta PRAVÁ, ta PRVNÍ, ta JEDINÁ…
Myslel sis, že Ti to s ní vydrží? Že Ti bude právě ONA stále tolerovat všechno to, co jsem Ti tolerovala já?? Že ji podvedeš, ona Ti odpustí a druhý den bude všechno tak krásné a zamilované jako dřív? To sis vážně myslel?!?!
Ale prosím Tě!!! Kde to žiješ? Ona přece není tak blbá, jako jsem byla já! Nechala Tě, co? Konečně pochopila, co jsi zač! Jak strašně jsi sobecký! Jak rád ubližuješ, ponižuješ, urážíš! Jak miluješ tu chvíli, kdy jsi zrovna v posteli s jinou. Ona ví, že se v tom vyžíváš, protože je Ti jasné, že Ti to vždycky odpustí.
Jenže tomu všemu je dávno konec. Pochopila, že žít bez Tebe bude daleko snazší, než žít s Tebou!! Ví, že si pár dní pobrečí, bude vzpomínat, možná si i nadávat, že Tě opustila, dokonce možná i zvedne telefon, vyťuká Tvé číslo a…….a pak zase zavěsí, protože si uvědomí, jak velkou blbost dělá.
Musím ale přiznat, že mám z toho všeho radost. KONEČNĚ taky TRPÍŠ!!! Konečně Ti někdo ublížil tak, jako Ty ubližuješ jiným celý život! Konečně Tě někdo srazil na kolena a Ty teď sedíš, prosíš, dokonce pláčeš! Ale k čemu to je? Ublížil jsi jí! Ublížil jsi jí dokonce víc, než jsi ublížil mně! Nevím, co jsi z toho měl, když jsi spal s jinou, ale co, už se stalo.
Tak si to hezky vychutnávej…
Ale ještě počkej, řekni mi, jaký to je? Denně ji potkávat ve škole a vědět, že tu holku už nikdy nemůžeš mít (vím, mně jsi řekl, že “i když je to teď tolik zkurvený, stejně spolu budete žít strašně krásnej život plnej lásky a štěstí,“ ale…TY TOMU VEŘÍŠ??), řekni mi, jaký to je vzpomínat na chvíle s ní, na ty krásné chvíle, kdy jste byli jen ona a Ty, dívali se na film nebo si jen tak povídali…..Proč mlčíš? TAK POVÍDEJ!!!
Bolí to, viď? Strašně moc to bolí!! Já to vím. A jsem šťastná. Na tuhle chvíli jsem čekala TAK DLOUHO!!!
Konečně jsi nešťastnej, po večerech pláčeš a nevíš jak dál žít. Takhle se cítím já celou tu dobu. A desítky jiných lidí na celém světě. Hodně z nich si tímhle prošli. Jen TY NE!!!
Až do teď.
Autor Adelka, 29.11.2004
Přečteno 1315x
Tipy 4
Poslední tipující: Pythonissa__, Štětice, Kallkaa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Procítěné... ST.

07.03.2010 14:35:00 | Pythonissa__

Tststs, četlo to 405 lidí a ani jeden to nemohl ohodnotit... Tak já jsem 406 a dávám Ti 100%. Líbilo se mi to.

29.08.2007 19:47:00 | Eclipse

já se k tomu přikláním! kluci si někdy ani nehctějí uvědomovat jak moc nám ubližujou, prostě je jim to jedno, ach jo, je to prostě marné

19.03.2006 14:39:00 | xxxbleble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí