Tak moc se mi chce křičet skrze pero až se mi chce řvát!

Tak moc se mi chce křičet skrze pero až se mi chce řvát!

Anotace: Celé to vzniklo z jedné věty...

Chci být otrokem své vlastní autoerotiky. Chci milovat svou dokonalost, MILUJI SE! Jen já sám se dokáži milovat tak jak si zasloužím a jak chci. Miluji se. Jsem do sebe blázen, už to bez sebe nevydržím, už musím vypustit svou lásku, už to nedovedu skrývat. Miluji se, vždyť nikdo není tak dokonalý, inteligentní, nádherný, čistý, atd. ..., atd. ... jako já. Miluji se. Nikdo mi nerozumí víc než já. Jsem tak sexy, chci se se sebou milovat. Miluji se. Chci se se sebou oženit, nikoho nemuluji víc než sebe, na nikom mi tak nezáleží, o nikoho se tak nebojím, jen o sebe. Miluji se. Od té doby co jsem se narodil se miluji. Mám o sebe starost. Jak se k vám chovám je stejně jen kvůli mě. Dokáži se milovat, ocenit se! Miluji se. Znám sebe víc než kohokoliv jiného. Vzrušuje mě má dokonalost to jak si rozumím. Jsem jediný kdo mě chápe a miluje mě. Věřím si a jsem si jist, že jsi jsem věrný. Miluji se. Čím dál víc času trávím před zrcadlem a pozoruji se. Své nádherné tělo. Každý sval a záhyb je tak božský. Není pěknějšího než mě. Chci se líbat, celé své tělo zulíbat, hladit a obdivovat. Hladím se, je to tak příjemné, vzrušující a erotické. Tak krásná kůže, každý dotyk je tak příjemná a procítěný. Miluji se. Ach bože ty rty, jsou tak sexy. Chtěl bych je cítit na svých nohou, zadku, hrudníku a krku. Jsem celý vzrušený, stojím před zrcadlem a hladím se oběma rukama. Jednou rukou tvář, krk a prsa. Tou druhou si přejíždím po břiše a bocích. Občas si zajedu rukou na zadek a mezi nohy. Cítím jak se mé tělo vzrušeně prohýbá pod mými dotyky, líbí se mi to. Miluji se. Chci se! Jak se tak na sebe dívám, tak si uvědomuji jaký jsem dokonalý tvor. Každá část mého těla má svou specifickou funkci, smysl. Já celý mám smysl. Žít a milovat se. Obdivovat se! Jsem jediný, kdo ví co jak myslím. Vždyť jsem jediný kdo chápe mé, jak jinak než dokonalé, vtipy. Stejně je vymýšlím jen kvůli sobě:) Opět stojím před zrcadlem, chtěl bych se odprostit od všech překážek a ukázat svou nahotu. Vadí mi vlasy, taky obočí, vousy, chlupy a řasy. Chci být nahý. Miluji se. Chci cítit každý detail svého těla. Být zcela nahý, znamená vydat se napospas všemu okolo. Svým zvrhlým choutkám i mé kráse. Zatím zraju, ale už i tak jsem pěkný mladý muž. Pracuji na sobě. Miluji se. Před spaním sním o tom, že se vzbudím a budu sám v sobě. Zcela se do sebe zhroutím, pohltím! Už nedokážu myslet na nic než sebe. Dokonce ani na to psaní. Když píši, dívám se na svou ruku, chvílemi přestávám psát a jen se pozoruji. Miluji se. Jsem nahý, BOŽE to je pohled. Miluji to vzrušivé šimrání, když se jen tak letmo pohladím. Vzrušením se mi topoří chlupy. Nevím proč, ale usmívám se. Je mi se sebou dobře. Miluji se. Nesnesu pomyšlení, že by mne viděl někdo jiný. Oblíkám se více, o to méně se oblékám, když jsem sám. Dokonce bývám často nahý. Po celém bytě mám zrcadla, chodím po bytě a pozoruji se. Dokonce jsem se přistihl, když se dívám na televizi, tak se na černých odrazech pozoruji. Miluji se. Přišel jsem na nový způsob autoerotiky. Zhasnu světla a pak ve tmě se ochmatámám a představuji si se ve svých erotických představách. Miluji se. Tak už jsem se oholil, na mém těle teď není jediného chloupku. Ani řasy, prostě nic. Musím přiznat, že jsem trochu zklamán. Neostavilo se mi takové uspokojení, v jaké jsem doufal. Dívám se na sebe z různých úhlů, ale nejde to. Necítím to tak hluboko jak jsem čekal. Přišel jsem na to, hladím se. Je to skvělé, ale nehladím se jen tak, je to surové. Tlačím na svou kůži, až to bolí, ale je to moc příjemné. Teprve teď se mi dostavuje ten kýžený pocit. Miluji se. Přišel jsem na další věc, kterou na sobě obdivuji. Můj styl, IMAGE. Jsem tak čistý a stylový člověk. Miluji se. Sám sebe udivuji, jaký jsem dokonalý člověk, ne já nejsem člověk, jsem něco víc. Jsem milující se dokonalost! Už nedokáži žít, chci to cítit čím dál víc, ale nejde to, nedokáži to. Chci se milovat víc, musím, zasloužím si víc. Už si sám nestačím, a toto pomyšlení nesnesu, snažím se, ale nestačí mi to. Čím víc se snažím tím víc jsem sebou zhnusen. To nepřežiju. Dávám si ultimátum, buď já anebo nikdo! Miluji se-nesnáším se. Je konec, odmítl jsem se, brečím. Snažím se znásilnit, ale nejde to. Musím se zabít, zvracím ze své zvrhlosti. Nemůžu dýchat...
SMRT JE MŮJ POSLEDNÍ DŮKAZ LÁSKY, SBOHEM MÉ JÁ.
Autor krok, 06.12.2004
Přečteno 1476x
Tipy 1
Poslední tipující: pejrak
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

rozumím ti.taky se miluju.sice jinak,jsem na způsob tvýho milování trochu víc stará,ale člověk sám nejlíp ví co chce,potřebuje a co ho činí štastným.a ty ses rozhodl říct nahlas.jen pokračuj,hodně dobrý.jen neumírej.hodně lidí prožívá totéž.narozdíl od nich jsi to řekl nahlas.dík.lidi,podívejte se do svých dušinek.

12.06.2008 20:24:00 | pejrak

hm...me to prijde..takovy ehm..uchylacky..ale to asi melo bejt...fuj..hned se mi vybavi zastup metrousu a sladousku co uz jsem potkala a nebo o nich kdekoli cetla...:/

20.05.2007 21:20:00 | Fried Green Tomatoes

hm...me to prijde..takovz ehm..uchzlackz..ale to asi melo bejt...fuj..hned se mi vzbavi yastup metrousu a sladousku co uy jsem potkala a nebo o nich kdekoli cetla...:/

20.05.2007 21:19:00 | Fried Green Tomatoes

je to úžasný! takový jiný! ale prostě úžasný

30.03.2006 19:04:00 | xxxbleble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí