Love Song

Love Song

Anotace: Jen další nudné vyznání? Toto je trochu odlišný pohled na trochu odlišnou lásku. Nikdo však nemůže říct, že není velká či silná. (Za kategorii se omlouvat nehodlám. O lásce to totiž rozhodně je. Je pravdou, že je jiná, ale přesně o to v dílku jde)

Děvka zkažených a prohnilých snů. Lži, za které tě trest ne a ne stihnout, posíláš dál. City moje zraňzuješ. Jsi tu snad proto, aby si lidem ubližovala. Zahráváš si s jejich ochotou a využíváš je. Jseš si vědoma, co ve mně vzbuzuješ a tak se zas snažíš srazit mě k zemi. Tohle je vyznání té jedné z vás... Stala se z ní mrcha, stala se z ní kurva. S úsměvem přehlíží bolest, co působí. S úsměvem plive ti do tváře, když před ni na kolena padneš. Tak je to láska? Či nenávist?
Snad z plamenů pekelných Ty přicházíš. Ve vlasech zápach kouře. V očích uhlíky, co rozhoří se touhou jak zkazit ti život. Na jazyce jen lži... a nic víc. Hřích je pro ní spásou a ta je pro ní hříchem. Když pláče na mém rameni, je to pouze jako. Když nechá se políbit... brzo zas strhne tě ke dnu. Jen další podvody a další svinstvo. Nemá s tím problémy, ani kdyby chtěla. Tak dej už mi svobodu a nech mě jít! Ale táhně mě to zpátky. Zase táhne mě to k tobě. Tak co to sakra je?! Láska? Či nenávist?
Teď já s tim ale končim, mrcho. Můžeš hledat jinou oběť. Vyhlašuju válku tomu, co u tebe mě drží. Už žádný další týrání, už žádný další trápení. Teď už jen nenávist, tak kurva slyšíš?! Odprosti ode mě tu svou hnusnou duši. Ty už mě nespálíš. Ty, které by smrt byla mírným trestem. Vypadni a nikdy se nestav znova mi do cesty. Tvý falešný úsměvy a slzy štěstí, když špatnost stane se... už nechci nikdy vidět. Jen ničíš mi život, vždyť vim to už léta. Tak proč jsem s tebou neskončil?! Byla to láska?! Či nenávist?
Čas plyne dál a ty zmizelas mi z očí. Život se sklidnil a vše jde jak má. I tak ale... je divný, že to řikam - je to nuda. Nuda bez tvých podrazů, nuda bez tvý zvrhlosti. A tak vracím se zpátky, ty zkurvená mrcho - zkus mě znova podseknout a... Polibek snů a noc s ďáblem ve tvym nitru, znova rozbuší mi srdce. Další exploze emocí, když podíváš se na mě... A další zrada, no to snad ne! Znova?! Už chybí mi slova, už zmizelo zklamání. Tvoje věčný lži zas našly cestu ke mně. Tvý zvrhlý myšlení zas přivádí k šílenství. Nenávist k smíchu, co oznamuje, jak vyjebala se mnou! Tak co?! To je všechno, co máš?! To je všechno... co na tobě tak šíleně miluju, ty děvko! Doteďka furt nevim... Je to láska?! Nebo nenávist?!
Autor Darkspace, 23.08.2006
Přečteno 630x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to drsný...zvlášť v tom směru, že mám velmi podobný pocit...láska nebo nenávist?!

29.09.2007 00:44:00 | Aziel

dokážeš krásně zamrazit...:)

07.10.2006 00:58:00 | El1s

Datle: Děkuju :)

02.10.2006 16:02:00 | Darkspace

Aishaaa: Jestli originální? Nejsem si jistý, protože to takhle občas skutečně chodí.

27.09.2006 22:07:00 | Darkspace

tak,jsem se spletla,tohle jsem totiž četla,ale nevěděla že je to od tebe ;)
moc se mi líbí,protože je to takové upřímné,přímé i zamotané....Nedokážu posoudit,jestli originální nebo ne,ale jako předtím šokující,ale zajímavé.Hezké.

Aishaaa

27.09.2006 22:02:00 | Mina Pattocci

no nelíbí se mi trochu tvůjk pořádek slov.. ale jinak myšlenka dobrá a poměrně dobře vylíčená

24.08.2006 22:22:00 | Venite se stále směje

Nooo tak to je fakt dost dobrý, moc se mi to líbí... a musím říct, že máš pravdu. A ty víš proč to říká, moc dobře to víš :-) je to vážně super! A myslím, že to rozhodně patří do zamilovaných, protože to zamilované je, i když trochu jinak, ale je. Je to pojetí lásky, které se moc nevyskytuje, ale je pravdivé. Moc se mi to líbí Darku.

23.08.2006 19:32:00 | Jajja

Já vim, napsaný to není nejlíp, ale co... Šlo mi hlavně o myšlenku.

23.08.2006 19:25:00 | Darkspace

No, ono je to tak naschvál, ale popřemejšlim o tom.

23.08.2006 13:43:00 | Darkspace

Vím, že to není dokonalý, ale na tom mi tolik nezáleží. Píšu si většinou jen tak. Píšu pro radost. A když mě to baví, tak jsem spokojen :) Jsem rád, že se líbí, díky :)

23.08.2006 00:29:00 | Darkspace

Moc hezký.:o) Asi Tě tamta knížka vede dobrým směrem... Zní to upřímě a procítěně. Dokonalý to teprve bude, ale co naděláš...

23.08.2006 00:13:00 | Mors

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí