Dopis,...ani nevím, jestli to sem patří,...

Dopis,...ani nevím, jestli to sem patří,...

Anotace: Pro člověka, který mi byl a vždycky bude nejvíc!!!

Kubíčku,
je to tak strašně moc dlouho, kdy jsem Tě naposledy viděla a nejhorší na tom všem je to, že už Tě nikdy neuvidím!
A to je to, co mě strašně děsí a uvnitř mě to uplně drtí! Ty´s umřel, ale pro mě jsi tu pořád! Není dne, kdybych si na Tebe nevzpomněla. Strašně moc mi chybíš!!! Jen zavřu oči a vybaví se mi Tvůj úsměv, oči... S tímhle já se nikdy nevyrovnám! Taková rána,... úplně mi to rozhodilo celej můj život! Ale nejvíc se nemůžu smířit s tím, že prostě nemůžu vzít mobil, zavolat nebo napsat, vidět Tě!!! Nikoho nebudu mít nikdy tak ráda jako TEBE!!!
Navždycky budeš v mým srdíčku jako ten NEJLEPŠÍ!!!
Strašně moc Tě miluju!!!
Autor Kallkaa, 27.09.2006
Přečteno 496x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já vím...tu bolest znám..(Alda).ty víš..Karol...život není jen o smíchu...bohužel...a možná..i když to zní blbě...bohudík....my to zvládnem...

03.02.2009 19:24:00 | JeToRebel

Jak je svět malý...Někdo třeba ani smysl těchto pár slov pochopit nemůže,a už je mi jedno jestli je tohle psaný podle skutečnosti nebo jsis to vymyslela,ale já přesně zažívám to co je v tý povídce.Jen s rozdílem ,že onen Kuba ještě žije,ale daleko ode mě...proto mě asi těch pár řádek dostalo víc než vyumělkovaná dlouhá povídka s happyendem.

27.09.2006 21:54:00 | Katie92

Hodnotím povídky, ne skutečnost. Tohle je skutečnost a tu já hodnotit nemůžu, protože ji stejně nikdo nemůže změnit.

27.09.2006 09:48:00 | Darkspace

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí